Co może być lepsze niż lody?
Gorące lato trwa w najlepsze, więc Pizza Hut staje na wysokości zadania i oferuje drugie lody kultowej marki Ben&Jerry’s gratis. Zasady promocji są równie proste, co przepyszne: wystarczy kupić dowolne lody Ben&Jerry’s, a Pizza Hut dołoży gratis drugie opakowanie o pojemności 100ml, do wyboru z dwóch smaków: Chocolate Fudge Brownie, które przypomina ciasto brownie prosto z amerykańskiej piekarni lub Cookie Dough o smaku waniliowym z kawałkami ciastek z czekoladą.
Kultowe lody Ben&Jerry’s są dostępne w restauracjach Pizza Hut w dwóch pojemnościach: 465ml (o smaku Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough i Netflix&Chill’d) oraz 100ml (Chocolate Fudge Brownie i Cookie Dough). Stanowią świetne zwieńczenie posiłku, zwłaszcza w upalne miesiące. Drugie lody gratis to nie koniec promocji – Pizza Hut stworzyła też specjalne zestawy składające się z pizzy i lodów w okazyjnej cenie, idealne na spotkanie z przyjaciółmi i z bliskimi. Dodatkowo odwiedzając restauracje z obsługą kelnerską do lodów można zamówić słodkie dodatki w postaci bitej śmietany, polewy oraz ciasteczek czekoladowych.
Promocja trwa od 13.07 do 6.09 we wszystkich restauracjach Pizza Hut w Polsce i we wszystkich kanałach sprzedaży. Akcja wspierana będzie intensywną kampanią ATL w punktach Pizza Hut w postaci wyklejek, banerów, plakatów oraz roll upów wokół restauracji, jak również działaniami digital, za które odpowiada MediaChoice. Kampania będzie także wspierana akcją w social media, w tym wspólnym konkursem marek Pizza Hut oraz Ben&Jerry’s, w którym fani będą mogli wygrać gadżety od obu marek. Za kreację w social media odpowiada agencja Hand Made z Krakowa.
Czasowa głodówka jako sposób na uzdrawianie - komunikat prasowy
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Przepisy na dobry dzień! 24 kwietnia – Europejski Dzień Śniadania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.