Komunikaty PR

Co spakować do dziecięcego lunchboxu?

2023-10-06  |  12:15
Biuro prasowe

Wielu rodziców każdego dnia stawia sobie pytanie, co spakować do lunchboxu, by dostarczyć dziecku energii i ważnych składników odżywczych. Równie ważne jest, by posiłek przygotowany „na wynos” spełnił oczekiwania najmłodszych co do smaku i atrakcyjnego wyglądu. Z pomocą przychodzi Sokołów, oferując pyszne, wysokiej jakości wędliny z linii Sokoliki. Doskonale sprawdzą się one zarówno jako samodzielne przekąski, jak i składnik kanapek, sałatek, muffinów czy tortilli.

Przygotowanie dziecięcego lunchboxu nie musi być trudne, ani czasochłonne. Ważne, by na czas pobytu najmłodszych poza domem zapewnić im właściwą ilość kalorii oraz niezbędnych składników odżywczych. Do pudełka śniadaniowego warto spakować danie, w postaci np. kanapki, owsianki, tortilli, sałatki, z niezbędnym dodatkiem świeżych owoców i warzyw oraz dodatkowo przekąskę, w roli której doskonale sprawdzą się np. kabanosy, bakalie, chipsy owocowe lub warzywne. W jaki sposób ułatwić sobie to na co dzień? Zrobić listę ulubionych dań, zaplanować tygodniowy jadłospis i korzystać z odpowiednich produktów – takich, które mają dobrą jakość, lubiany przez dzieci smak, dostarczają ważnych składników odżywczych i mają dużo kulinarnych zastosowań.

Właśnie takie są przekąski mięsne z linii Sokoliki firmy Sokołów. Mają czysty skład – bez dodatku sztucznych konserwantów i wysoką mięsność. Stanowią dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędne w codziennej diecie dzieci. Ich delikatny smak odpowiada upodobaniom najmłodszych. Wszystkie posiadają certyfikat Przekreślonego Kłosa, są więc odpowiednie również dla dzieci, które muszą eliminować gluten.

Teraz parówki z linii Sokoliki są dostępne w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Znana i lubiana postać Sokolika pojawia się na nich w różnych formach aktywności fizycznej, co ma stanowić dla najmłodszych dodatkową zachętę do codziennego ruchu.

W linii są dostępne m.in.:

  • Szyneczka Sokoliki – drobiowa lub wieprzowa, zawiera 90% mięsa. Idealna do kanapek z dodatkiem warzyw. Można jej także użyć do przygotowania roladek, tortilli bądź pokrojoną dorzucić do sałatki.
  • Paróweczki Sokoliki – powstają z najlepszej jakości mięsa drobiowego z dodatkiem cielęciny (zawierają 90% mięsa). Nie mają osłonek, dzięki czemu można je łatwo i szybko przyrządzić, zarówno na ciepło, jak i podać na zimno, jako przekąskę. Najlepsze do domowych hot-dogów czy tortilli. Doskonale smakują zapieczone w cieście francuskim.
  • Foodbolówki Sokoliki – paróweczki o oryginalnym kształcie, który spodoba się z pewnością nie tylko małym fanom piłki nożnej. Każde opakowanie zawiera 22 niewielkie, okrągłe paróweczki – dokładnie tyle, ilu zawodników jest w dwóch drużynach piłkarskich. Ciekawą formą podania będą przygotowane z ich użyciem kolorowe szaszłyki z ulubionymi warzywami.
  • Kabanoski Sokoliki – to pyszne, cienkie kabanosy wieprzowe dostępne w dwóch wariantach – z dodatkiem cielęciny i z dodatkiem szynki. Doskonale sprawdzą się jako pożywna, wygodna przekąska. Można je też dodać do sałatki.
  • Pasztecik drobiowy Sokoliki – pasztecik, który zawiera aż 97% mięsa gotowanego kurczaka. Ma znakomity smak, odpowiadający upodobaniom małych wielbicieli mięsnych specjałów i odpowiednią konsystencję. Świetnie się sprawdzi jako składnik kanapek.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.