Co spakować do dziecięcego lunchboxu?
Wielu rodziców każdego dnia stawia sobie pytanie, co spakować do lunchboxu, by dostarczyć dziecku energii i ważnych składników odżywczych. Równie ważne jest, by posiłek przygotowany „na wynos” spełnił oczekiwania najmłodszych co do smaku i atrakcyjnego wyglądu. Z pomocą przychodzi Sokołów, oferując pyszne, wysokiej jakości wędliny z linii Sokoliki. Doskonale sprawdzą się one zarówno jako samodzielne przekąski, jak i składnik kanapek, sałatek, muffinów czy tortilli.
Przygotowanie dziecięcego lunchboxu nie musi być trudne, ani czasochłonne. Ważne, by na czas pobytu najmłodszych poza domem zapewnić im właściwą ilość kalorii oraz niezbędnych składników odżywczych. Do pudełka śniadaniowego warto spakować danie, w postaci np. kanapki, owsianki, tortilli, sałatki, z niezbędnym dodatkiem świeżych owoców i warzyw oraz dodatkowo przekąskę, w roli której doskonale sprawdzą się np. kabanosy, bakalie, chipsy owocowe lub warzywne. W jaki sposób ułatwić sobie to na co dzień? Zrobić listę ulubionych dań, zaplanować tygodniowy jadłospis i korzystać z odpowiednich produktów – takich, które mają dobrą jakość, lubiany przez dzieci smak, dostarczają ważnych składników odżywczych i mają dużo kulinarnych zastosowań.
Właśnie takie są przekąski mięsne z linii Sokoliki firmy Sokołów. Mają czysty skład – bez dodatku sztucznych konserwantów i wysoką mięsność. Stanowią dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędne w codziennej diecie dzieci. Ich delikatny smak odpowiada upodobaniom najmłodszych. Wszystkie posiadają certyfikat Przekreślonego Kłosa, są więc odpowiednie również dla dzieci, które muszą eliminować gluten.
Teraz parówki z linii Sokoliki są dostępne w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Znana i lubiana postać Sokolika pojawia się na nich w różnych formach aktywności fizycznej, co ma stanowić dla najmłodszych dodatkową zachętę do codziennego ruchu.
W linii są dostępne m.in.:
- Szyneczka Sokoliki – drobiowa lub wieprzowa, zawiera 90% mięsa. Idealna do kanapek z dodatkiem warzyw. Można jej także użyć do przygotowania roladek, tortilli bądź pokrojoną dorzucić do sałatki.
- Paróweczki Sokoliki – powstają z najlepszej jakości mięsa drobiowego z dodatkiem cielęciny (zawierają 90% mięsa). Nie mają osłonek, dzięki czemu można je łatwo i szybko przyrządzić, zarówno na ciepło, jak i podać na zimno, jako przekąskę. Najlepsze do domowych hot-dogów czy tortilli. Doskonale smakują zapieczone w cieście francuskim.
- Foodbolówki Sokoliki – paróweczki o oryginalnym kształcie, który spodoba się z pewnością nie tylko małym fanom piłki nożnej. Każde opakowanie zawiera 22 niewielkie, okrągłe paróweczki – dokładnie tyle, ilu zawodników jest w dwóch drużynach piłkarskich. Ciekawą formą podania będą przygotowane z ich użyciem kolorowe szaszłyki z ulubionymi warzywami.
- Kabanoski Sokoliki – to pyszne, cienkie kabanosy wieprzowe dostępne w dwóch wariantach – z dodatkiem cielęciny i z dodatkiem szynki. Doskonale sprawdzą się jako pożywna, wygodna przekąska. Można je też dodać do sałatki.
- Pasztecik drobiowy Sokoliki – pasztecik, który zawiera aż 97% mięsa gotowanego kurczaka. Ma znakomity smak, odpowiadający upodobaniom małych wielbicieli mięsnych specjałów i odpowiednią konsystencję. Świetnie się sprawdzi jako składnik kanapek.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.