Komunikaty PR

CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! Poczuj smak Level Wawel!

2024-11-04  |  06:00
Biuro prasowe

Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z unikalną kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia są również pyszne kakaowe kosteczki: CocoACH wiśnia i CocoACH truskawka, dostępne w poręcznej formie na wagę.

CocoACH! wiśnia (16 g) to delikatny smak kakao wypełniony subtelnym wiśniowym nadzieniem (58%), a CocoACH! truskawka (16 g) przypomina smak radosnych, letnich wspomnień. Obie słodkie nowości dostępne są w owijkach nawiązujących kolorem do smaku produktu, z nowoczesną radosną grafiką. Każda z nich ma niewielki, wygodny kształt, który sprawdzi się jako słodki zastrzyk pozytywnej energii. Idealna na moment celebracji słodkiej chwili dla siebie.

Tabliczka CocoACH! wiśnia (90 g) to delikatne nadzienie o smaku soczystych wiśni (50%), otulone kremową, przyjemnie kawową warstwą. Każda kosteczka nowej tabliczki rozpieszcza podniebienie, przywołując chwile letniej radości. Tabliczka CocoACH! kakao & wafelki (90 g) to duet idealny - głębokie kakaowe nadzienie z chrupiącymi wafelkami, sprawia, że każda kosteczka powoli rozpływa się na języku, tworząc harmonię kremowej gładkości i lekkiej chrupiącej tekstury. To pyszne połączenie sprawia, że trudno zatrzymać się na jednej kostce.

Nowa linia słodyczy CocoACH! z Wawelu to połączenie starannie wyselekcjonowanych składników z owocowymi akcentami, które razem tworzą unikalne kompozycje smakowe. CocoACH! to więcej niż pyszne słodycze, to zaproszenie do świata radosnych, wakacyjnych chwil, do których przenosi każdy kęs.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.