Komunikaty PR

CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! Poczuj smak Level Wawel!

2024-11-04  |  06:00
Biuro prasowe

Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z unikalną kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia są również pyszne kakaowe kosteczki: CocoACH wiśnia i CocoACH truskawka, dostępne w poręcznej formie na wagę.

CocoACH! wiśnia (16 g) to delikatny smak kakao wypełniony subtelnym wiśniowym nadzieniem (58%), a CocoACH! truskawka (16 g) przypomina smak radosnych, letnich wspomnień. Obie słodkie nowości dostępne są w owijkach nawiązujących kolorem do smaku produktu, z nowoczesną radosną grafiką. Każda z nich ma niewielki, wygodny kształt, który sprawdzi się jako słodki zastrzyk pozytywnej energii. Idealna na moment celebracji słodkiej chwili dla siebie.

Tabliczka CocoACH! wiśnia (90 g) to delikatne nadzienie o smaku soczystych wiśni (50%), otulone kremową, przyjemnie kawową warstwą. Każda kosteczka nowej tabliczki rozpieszcza podniebienie, przywołując chwile letniej radości. Tabliczka CocoACH! kakao & wafelki (90 g) to duet idealny - głębokie kakaowe nadzienie z chrupiącymi wafelkami, sprawia, że każda kosteczka powoli rozpływa się na języku, tworząc harmonię kremowej gładkości i lekkiej chrupiącej tekstury. To pyszne połączenie sprawia, że trudno zatrzymać się na jednej kostce.

Nowa linia słodyczy CocoACH! z Wawelu to połączenie starannie wyselekcjonowanych składników z owocowymi akcentami, które razem tworzą unikalne kompozycje smakowe. CocoACH! to więcej niż pyszne słodycze, to zaproszenie do świata radosnych, wakacyjnych chwil, do których przenosi każdy kęs.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.