Costa Coffee podsumowuje kolejny miesiąc współpracy z Too Good To Go
Pół roku temu, sieć kawiarni Costa Coffee nawiązała współpracę ze społecznością Too Good To Go, by za pośrednictwem aplikacji w prosty sposób ratować nadwyżki żywności – niesprzedane danego dnia kanapki, ciasta oraz inne przysmaki z portfolio kawiarni. Tym samym firma aktywnie przyłączyła się do organizacji, którym zależy na edukowaniu i zachęcaniu do działań przyjaznych środowisku, w tym walce z marnowaniem żywności.
Po kolejnym miesiącu wspólnej walki z marnowaniem jedzenia przyszedł czas na podsumowanie współpracy Costa Coffee z Too Good To Go. Początkowo, w aplikacji dostępne były pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia produktami w dziesięciu lokalach w Warszawie, jednak w związku z dużym zainteresowaniem, zdecydowano się na poszerzenie współpracy na wszystkie kawiarnie w stolicy.
Wspólnymi siłami udało się uratować aż 10 014 posiłków, czyli 98% wszystkich wystawionych paczek. Co więcej, użytkownicy aplikacji naprawdę pokochali walkę o ograniczanie marnowania żywności, na co wskazuje średnia ocen wszystkich zestawów oferowanych przez Costa Coffee wynosząca 4,69.
Współpraca z Too Good To Go to inicjatywa, dzięki której każdego dnia użytkownicy aplikacji kupują nadwyżkowe jedzenie, które choć jest świeże, ze względu na przepisy musiałoby zostać wyrzucone. Osoby nabywające takie produkty przyczyniają się tym samym do walki z marnowaniem żywności oraz ograniczeniem emisji globalnych gazów cieplarnianych.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.