Crunchips z nową Edycją Limitowaną projektu Jurka Owsiaka
Crunchips, najbardziej imprezowa marka chipsów Lorenz, już po raz czwarty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Wyjątkowe wydarzenie wymaga wyjątkowych działań, dlatego z okazji 33. Finału WOŚP powstała Edycja Limitowana w dwóch smakach – Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings w unikalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka.
– Atmosfera Finału WOŚP, tworzona od ponad 30 lat, doskonale oddaje energię i radość, którą chcemy dzielić z naszymi konsumentami. Dlatego jesteśmy dumni, że już po raz czwarty możemy być jednym ze sponsorów wydarzenia i razem z Fundacją WOŚP pisać kolejny rozdział tej pięknej historii. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje i czerpanie z życia garściami są siłami napędowymi działania. Właśnie z takim przekazem chcemy trafić do naszych konsumentów – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.
Współpraca Crunchips oraz Fundacji WOŚP zaowocowała stworzeniem Edycji Limitowanych Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Konsumenci już teraz mogą znaleźć na sklepowych półkach dwa nowe smaki limitowane. Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings to intensywne, wyraziste propozycje dla fanów chrupiących przyjemności.
– W Crunchips chcemy dostarczać naszym konsumentom pyszne przekąski przy jednoczesnym braniu odpowiedzialności. Wierzymy, że poprzez współpracę z Fundacją WOŚP, wprowadzenie Edycji Limitowanej oraz różnorodne inicjatywy, które realizujemy, zachęcamy konsumentów do aktywnego uczestnictwa w niesieniu pomocy – dodaje Karolina Zaborowska.
Design opakowań autorstwa Jurka Owsiaka łączy imprezowy charakter chipsów Crunchips z radością niesienia pomocy. Na przodzie paczki znajduje się charakterystyczne serduszko Fundacji WOŚP. Ponadto zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju Lorenz opakowania edycji limitowanych zostały wyprodukowane z cieńszej folii, co pozwoliło na redukcję plastiku.
Całość działań związanych z nową Edycją Limitowaną oraz współpracą Crunchips z Fundacją WOŚP będzie promowana ogólnopolską kampanią marketingową.
33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się już 26 stycznia 2025 roku. W tym roku motywem przewodnim wydarzenia jest bezpieczeństwo i zdrowie dzieci. Zebrane środki zostaną przeznaczone na onkologię i hematologię dziecięcą.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.