Crunchips z nową Edycją Limitowaną projektu Jurka Owsiaka
Crunchips, najbardziej imprezowa marka chipsów Lorenz, już po raz czwarty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Wyjątkowe wydarzenie wymaga wyjątkowych działań, dlatego z okazji 33. Finału WOŚP powstała Edycja Limitowana w dwóch smakach – Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings w unikalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka.
– Atmosfera Finału WOŚP, tworzona od ponad 30 lat, doskonale oddaje energię i radość, którą chcemy dzielić z naszymi konsumentami. Dlatego jesteśmy dumni, że już po raz czwarty możemy być jednym ze sponsorów wydarzenia i razem z Fundacją WOŚP pisać kolejny rozdział tej pięknej historii. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje i czerpanie z życia garściami są siłami napędowymi działania. Właśnie z takim przekazem chcemy trafić do naszych konsumentów – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.
Współpraca Crunchips oraz Fundacji WOŚP zaowocowała stworzeniem Edycji Limitowanych Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Konsumenci już teraz mogą znaleźć na sklepowych półkach dwa nowe smaki limitowane. Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings to intensywne, wyraziste propozycje dla fanów chrupiących przyjemności.
– W Crunchips chcemy dostarczać naszym konsumentom pyszne przekąski przy jednoczesnym braniu odpowiedzialności. Wierzymy, że poprzez współpracę z Fundacją WOŚP, wprowadzenie Edycji Limitowanej oraz różnorodne inicjatywy, które realizujemy, zachęcamy konsumentów do aktywnego uczestnictwa w niesieniu pomocy – dodaje Karolina Zaborowska.
Design opakowań autorstwa Jurka Owsiaka łączy imprezowy charakter chipsów Crunchips z radością niesienia pomocy. Na przodzie paczki znajduje się charakterystyczne serduszko Fundacji WOŚP. Ponadto zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju Lorenz opakowania edycji limitowanych zostały wyprodukowane z cieńszej folii, co pozwoliło na redukcję plastiku.
Całość działań związanych z nową Edycją Limitowaną oraz współpracą Crunchips z Fundacją WOŚP będzie promowana ogólnopolską kampanią marketingową.
33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się już 26 stycznia 2025 roku. W tym roku motywem przewodnim wydarzenia jest bezpieczeństwo i zdrowie dzieci. Zebrane środki zostaną przeznaczone na onkologię i hematologię dziecięcą.
Burger King otwiera nową restaurację w Katowicach
Święta z Green Caffè Nero. Kawiarnie zachęcają do skosztowania sezonowego menu o
Sałatka warzywna inaczej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Fajną opcją jest praca w sylwestra zamiast skupiania się na zabawie. Jeszcze nie mam planów na ten czas
Zdaniem wokalistki praca w sylwestra to dobre rozwiązanie, bo nie musi się martwić o to, gdzie i z kim się bawić, w co się ubrać czy też jakie menu przygotować, by z przytupem i w dobrym stylu wejść w nowy rok. A kiedy ma jakiś zaplanowany koncert, to wtedy zdaje się na organizatora danej imprezy i po prostu wykonuje swoje obowiązki. Luna przyznaje też, że już nie może się doczekać na święta, bo chwile spędzone z bliskimi są dla niej bezcenne.