Crunlight – idealne na każdą okazję. Takie jak Ty!
Piękna pogoda za oknem napełnia pozytywną energią i wzbudza chęci do rozwijania swoich zainteresowań oraz poszukiwania nowych pasji. Joga w plenerze lub fotografowanie przyrody – każdy sposób na spędzenie letniego dnia jest dobry, gdy towarzyszą mu przekąski Crunlight, które pasują nie tylko do aktywności na świeżym powietrzu. Idealnie sprawdzą się również podczas kursu malarstwa lub ceramiki. Niezależnie czy jesteś miłośniczką spędzania czasu pośród natury, czy domatorką – Crunlighty to doskonały wybór w każdych warunkach.
Dni wypełnione promieniami słonecznymi ładują wewnętrzne baterie i pozytywnie nastrajają. Warto wykorzystać płynące ze wspaniałej aury motywacyjne fluidy i spróbować nowych aktywności – wybrać się na dawno odkładane zajęcia sportowe lub artystyczne. Aby dodatkowo dodać swojemu życiu energii warto wprowadzić do niego odrobinę koloru. Jedną z barw, która pasuje każdej nowoczesnej kobiecie jest fuksja, idealnie wkomponowująca się w stylizacje zarówno sportowe, jak i casualowe oraz eleganckie. Wyśmienitym dodatkiem – również w tym entuzjastycznym, energetycznym kolorze – są przekąski Crunlight, które nie tylko świetnie się prezentują, ale też dodadzą smaku każdej z chwil.
Crunlighty dostępne są w trzech aromatycznych smakach: pomidor z bazylią, słodka papryka oraz fromage. Dzięki różnorodności wariantów każda kobieta znajdzie wersję dopasowaną do siebie, bez względu na to czy drzemie w niej wewnętrzna anielica czy diablica. Niezależnie od wariantu, Crunlighty są pełne lekkości i smaku, nie zawierają barwników, oleju palmowego oraz wzmacniaczy smaku. Ich poręczne, nadające się do recyklingu opakowanie zmieści się do każdej torebki, dzięki czemu swoją ulubioną przekąskę można mieć zawsze przy sobie.
Czas, aby korzystać z lata, dołączyć do społeczności #Crungirls i patrzeć na życie przez „fuksjowe” okulary. Nowe zainteresowania i umiejętności doprawione szczyptą koloru i smaku to zawsze dobry wybór. Tak samo, jak prażynki Crunlight.
- Prażynki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: pomidor z bazylią, fromage
i słodka papryka – cena: 2,59 zł/op. 70 g
www.facebook.com/Crunlight
www.instagram.com/crunlight

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.