Crunlight Jalapeño – odrobina pikanterii na jesień. Dla kobiety, takiej jak Ty
Jesień wcale nie oznacza nudy. Zwłaszcza, jeśli na horyzoncie są wielozbożowe chrupki o ognistym smaku papryczek Jalapeño. Crunlight Jalapeño dodadzą odrobiny pikanterii jesiennym dniom i wieczorom, bez względu na to, jak się je spędza – każda kobieta ma własny sposób na perfekcyjne chwile. Idealnie, gdy dopełnia je ulubiona przekąska.
Crunlight to chrupiąca przegryzka dla każdej kobiety, bez względu na to, czy akurat jest słodka i delikatna, zamyślona i niedostępna czy drapieżnie ostra. Jeśli nastrój jest akurat bardziej „anielski” warto sięgnąć po delikatne Słomki Ptysiowe Crunlight – z cukrem lub o smaku szarlotki. Z „diabelskim” temperamentem idealnie komponują się Crunlight Jalapeño, które nie tylko zaspokajają chęć na coś smacznego i chrupiącego, ale też podkreślają dynamiczną i pełną energii osobowość współczesnej kobiety. Papryczki Jalapeño symbolizują moc i pozytywną energię, rozgrzewają i zachęcają do podejmowania wyzwań. Ich pobudzający zapach oraz przyjemnie piekący smak nieodłącznie kojarzą się z pasją życia i otwartością na nowe doświadczenia.
Crunlight Jalapeño to smakowita przekąska z idealnie wyważoną nutą ostrości. Są perfekcyjnym dodatkiem do szalonych imprez i odważnych wypraw na koniec świata. Dzięki poręcznemu opakowaniu mogą być przy tobie zawsze, tak byś miała je pod ręką, gdy zagra w duszy szalona nuta. Nie zawierają barwników ani wzmacniaczy smaku. Z wielozbożowymi chrupkami Crunlight Jalapeño wszystko nabierze inspirującej ostrości!
Chrupki Crunlight są dostępne również w wariantach: pomidor z bazylią, fromage i słodka papryka.
Cena: ok. 2 zł/70 g

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.