Komunikaty PR

Cukiernia Batida w LIXA City Gardens

2023-12-07  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania LIXA CG ( 0.26 MB )

Batida, znana i ceniona od 1990 roku marka cukiernicza, dołączyła do grona najemców konceptu retailowego LIXA City Gardens, który powstaje w kompleksie biurowym LIXA w pobliżu Ronda Daszyńskiego w Warszawie. Klimatyczna i znana cukiernia zajmie jeden z lokali usługowych na parterze realizowanego właśnie budynku LIXA D, od strony ogólnodostępnego pieszego pasażu miejskiego znajdującego się pomiędzy ulicami Kasprzaka i Giełdową.

Batida to innowacyjny koncept cukierni połączonej z kawiarnią, który inspiruje Warszawiaków do odkrywania nowych smaków od ponad 30 lat. Firma dążąc do ciągłego rozwoju, konsekwentnie inwestuje zarówno w ekspansję marki, jak i w innowacyjność oferty cukierniczej. Nowy lokal w LIXA City Gardens będzie szóstym w portfolio Batida.

W cukierni w LIXA City Gardens klienci znajdą zarówno klasyczne smaki, jak i nowoczesne interpretacje słodkości. Niezwykle ważnym aspektem tego wyjątkowego konceptu będzie również jakościowa kawa. Wybierając najlepsze ziarna i stosując staranne metody przygotowania, Batida stawia na stworzenie idealnego mariażu między kawą a cukierniczymi wyrobami, tworząc kompleksowe doświadczenie kulinarne.

Cukiernia Batida będzie kolejnym konceptem kulinarnym działającym w pasażu LIXA City Gardens i uzupełniającym jego ofertę gastronomiczną. Wcześniej, we wrześniu br., swoją działalność w tej wyjątkowej przestrzeni miejskiej zainaugurowała Restauracja Street.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie Batida dołączyła do grona naszych Partnerów w LIXA City Gardens. Jest to marka niezwykle ceniona, ciesząca się zaufaniem swoich klientów, która stale się rozwija i dąży do wprowadzania kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Ponadto, jest to firma nie tylko oferująca smaczne i wysokiej jakości produkty, ale także podejmująca szereg działań mających na celu ochronę środowiska i zrównoważony rozwój – a ten aspekt jest również szczególnie istotny w codziennej działalności Yareal Polska. Jestem przekonana, że Batida doskonale wkomponuje się w koncepcję naszego pasażu gastronomicznego i będzie bardzo chętnie odwiedzana zarówno przez pracowników kampusu LIXA, jak i okolicznych mieszkańców.” – powiedziała Marta Zawadzka, Dyrektor Najmu Yareal Polska.

Umowa najmu przestrzeni na parterze LIXA D została podpisana na okres 5 lat, a w procesie negocjacji najemcy doradzała firma Homest Polska.

Jesteśmy niezwykle dumni z planowanego otwarcia naszej nowej cukierni w tak prestiżowej lokalizacji, jaką jest LIXA City Gardens w Warszawie. Naszym celem jest być bliżej ludzi, stać się integralną częścią społeczności i doskonale wpisać się w rytm i tempo miasta. Wierzymy, że nasza obecność w LIXA City Gardens umożliwi nam jeszcze lepsze rozumienie i zaspokajanie potrzeb naszych gości, jednocześnie wnosząc nasz unikalny charakter i pasję do cukiernictwa w serce warszawskiego życia biznesowego.” – skomentowała Caroline Radziszewska, Vice Prezes Batida.

LIXA City Gardens to zupełnie nowa tkanka miejska oraz wyjątkowa, publiczna przestrzeń, otwarta na pracowników biur, lokalną społeczność oraz klienta poszukującego wyjątkowego miejsca. W ramach konceptu na 4000 mkw. nowoczesnej powierzchni powstaną liczne lokale handlowo-usługowe i gastronomiczne. Poziom najmu powierzchni użytkowych w LIXA City Gardens przekroczył już 50%, a wśród najemców, oprócz Batida, znajdują się takie marki, jak m.in.: Restauracja Street, ISKU, Szum czy Gorąco Polecam.

Kampus biurowy LIXA, którego częścią jest koncept LIXA City Gardens, powstaje etapami w biznesowym centrum Warszawy na bliskiej Woli, w odległości krótkiego spaceru od stacji metra Rondo Daszyńskiego. Został zaprojektowany przez renomowaną pracownię HRA Architekci. Zarówno istniejące budynki, jak i powstające biurowce są certyfikowane w systemie zielonego budownictwa BREEAM, uzyskując ocenę Excellent. Projekt LIXA posiada także rating WELL Health-Safety potwierdzający, że kompleks spełnia wysokie wymagania dotyczące standardów i procedur bezpieczeństwa. Po oddaniu do użytku dwóch ostatnich biurowców, LIXA będzie tworzyła zespół pięciu budynków o łącznej powierzchni 77 000 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.