Komunikaty PR

Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!

2024-09-26  |  14:00
Biuro prasowe

Czy jesień kojarzy Ci się głównie z coraz krótszymi, chłodniejszymi dniami? W tym roku nie musisz się o to martwić! Marka WINIARY wprowadza na rynek limitowaną edycję budyni, które osłodzą nam ten czas i pokażą jesień od tej lepszej strony. Od teraz możesz przyrządzić swoje własne budyniowe Pumpkin Spice Latte oraz budyń o smaku Karmelizowanego Jabłka! Propozycje będą idealne zarówno dla miłośników deserów, jak i fanów aromatycznych jesiennych inspiracji.

Małe co nieco dla „jesieniar”

Marka WINIARY jak co roku zachwyca sezonowymi edycjami limitowanymi budyni. Tym razem wprowadziła dwa wyjątkowe smaki. Pumpkin Spice Latte jest na pewno znany większości fanom jesieni – w końcu żadna „jesieniara” nie wyobraża sobie tego czasu bez dyniowych dodatków. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem kawy. Jest to połączenie kremowej konsystencji z nutą dyni i korzennych przypraw – cynamonu, goździków oraz gałki muszkatołowej, które od razu przywołują na myśl jesienne wieczory z kocem i roztaczają piękny aromat. Wśród limitowanych smaków znajdziemy również Karmelizowane Jabłko od WINIARY. To delikatny budyń z wyczuwalnymi nutami słodkich, smażonych jabłek, otulonych karmelową słodyczą i korzennym cynamonem. Jest to doskonały deser na każdą okazję, który od razu przywołuje na myśl smak domowej, pysznej szarlotki.

Wspólna miłość do jesieni

Sposobów na spędzenie jesiennych wieczorów jest wiele. Niezależnie od tego, czy wybierzesz spacer po farmie dyń, po parku, przy akompaniamencie szelestu kolorowych liści, czy raczej maraton filmowy lub czytanie książki pod ciepłym kocem w domu, nie zapomnij zadbać o wyjątkowy, przytulny klimat. Oprócz zapachowych świeczek czy nastrojowych lampek doskonale sprawdzą się aromatyczne budynie od marki WINIARY. Można je przyrządzić standardowo w kubku jako pyszny, ciepły deser, ale również dodać do porannej owsianki albo słodkich placków czy ciasta. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Każda łyżka budyniu WINIARY i deserów przygotowanych na jego bazie to czysta przyjemność, która na pewno wywoła uśmiech na twarzach znajomych i bliskich, z którymi postanowisz spędzić jesienny wieczór.

Limitowane budynie WINIARY są dostępne w dwóch smakach: Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z uwagi na ograniczony czas, warto sięgnąć po nie już teraz i cieszyć się wyjątkowym smakiem jesieni w każdej łyżeczce.

W ramach kampanii promocyjnej pod hasłem „Czas dyni… i budyni limitowanych WINIARY” przygotowany został spot reklamowy oraz zaplanowane działania z zakresu digital i aktywności angażujące influencerów.

Zapraszamy do odkrycia jesiennej magii z marką WINIARY! Sprawdź inspirujące przepisy na stronie www.winiary.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.