Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Czy jesień kojarzy Ci się głównie z coraz krótszymi, chłodniejszymi dniami? W tym roku nie musisz się o to martwić! Marka WINIARY wprowadza na rynek limitowaną edycję budyni, które osłodzą nam ten czas i pokażą jesień od tej lepszej strony. Od teraz możesz przyrządzić swoje własne budyniowe Pumpkin Spice Latte oraz budyń o smaku Karmelizowanego Jabłka! Propozycje będą idealne zarówno dla miłośników deserów, jak i fanów aromatycznych jesiennych inspiracji.
Małe co nieco dla „jesieniar”
Marka WINIARY jak co roku zachwyca sezonowymi edycjami limitowanymi budyni. Tym razem wprowadziła dwa wyjątkowe smaki. Pumpkin Spice Latte jest na pewno znany większości fanom jesieni – w końcu żadna „jesieniara” nie wyobraża sobie tego czasu bez dyniowych dodatków. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem kawy. Jest to połączenie kremowej konsystencji z nutą dyni i korzennych przypraw – cynamonu, goździków oraz gałki muszkatołowej, które od razu przywołują na myśl jesienne wieczory z kocem i roztaczają piękny aromat. Wśród limitowanych smaków znajdziemy również Karmelizowane Jabłko od WINIARY. To delikatny budyń z wyczuwalnymi nutami słodkich, smażonych jabłek, otulonych karmelową słodyczą i korzennym cynamonem. Jest to doskonały deser na każdą okazję, który od razu przywołuje na myśl smak domowej, pysznej szarlotki.
Wspólna miłość do jesieni
Sposobów na spędzenie jesiennych wieczorów jest wiele. Niezależnie od tego, czy wybierzesz spacer po farmie dyń, po parku, przy akompaniamencie szelestu kolorowych liści, czy raczej maraton filmowy lub czytanie książki pod ciepłym kocem w domu, nie zapomnij zadbać o wyjątkowy, przytulny klimat. Oprócz zapachowych świeczek czy nastrojowych lampek doskonale sprawdzą się aromatyczne budynie od marki WINIARY. Można je przyrządzić standardowo w kubku jako pyszny, ciepły deser, ale również dodać do porannej owsianki albo słodkich placków czy ciasta. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Każda łyżka budyniu WINIARY i deserów przygotowanych na jego bazie to czysta przyjemność, która na pewno wywoła uśmiech na twarzach znajomych i bliskich, z którymi postanowisz spędzić jesienny wieczór.
Limitowane budynie WINIARY są dostępne w dwóch smakach: Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z uwagi na ograniczony czas, warto sięgnąć po nie już teraz i cieszyć się wyjątkowym smakiem jesieni w każdej łyżeczce.
W ramach kampanii promocyjnej pod hasłem „Czas dyni… i budyni limitowanych WINIARY” przygotowany został spot reklamowy oraz zaplanowane działania z zakresu digital i aktywności angażujące influencerów.
Zapraszamy do odkrycia jesiennej magii z marką WINIARY! Sprawdź inspirujące przepisy na stronie www.winiary.pl.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.