Komunikaty PR

Czego konsumenci oczekują od słodyczy w okresie wielkanocnym

2022-02-23  |  11:42
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami. W tym wyjątkowym okresie konsumenci poszukują najwyżej jakości produktów spożywczych, które pozwolą na przygotowanie wyśmienitych specjałów na świąteczny stół. Dotyczy to również słodyczy, w tym chałwy, która może stać się zarówno składnikiem tradycyjnych wypieków, jak i pełnić rolę wyjątkowej przekąski lub upominku dla najbliższych. Nic więc dziwnego, że przed Wielkanocą w ofercie wielu marek pojawiają się nowości – nie inaczej jest w przypadku firmy Unitop – czołowego producenta chałwy i sezamków w Polsce.

Święta nierozłącznie kojarzą się z wypiekami, które królują na stołach podczas spotkań w gronie rodziny i przyjaciół.

Słodkie święta

W wielu domach przepisy przekazywane są z pokolenia na pokolenie, jednak coraz częściej konsumenci decydują się na kulinarne eksperymenty, wzbogacając tradycyjne receptury nieszablonowymi składnikami. Jednym z dodatków chętnie rozważanych przez Polaków jest chałwa, która może stać się częścią tarty, mazurka, babki czy sernika. Dlatego firma Unitop wzbogaciła swoją ofertę o chałwę waniliową w nowym opakowaniu, które szczególnie powinno przypaść do gustu miłośnikom ciast wielkanocnych.

Tradycyjne wypieki to „must have” na świątecznych stołach w polskich domach. Chcemy wspierać naszych konsumentów w przygotowaniach, dlatego na opakowaniach o gramaturze 500 i 750 g chałwy waniliowej umieściliśmy sprawdzony przepis na sernik chałwowy. Wierzymy, że ta receptura, opracowana przez blogerkę kulinarną Asię Banad skradnie serca wielu Polaków i na stałe zagości w repertuarze wielkanocnych wypieków. Nasza ręcznie wyrabiana chałwa, charakteryzująca się niepowtarzalnym aromatem, konsystencją i smakiem doskonale sprawdzi się w tym wypieku - Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.

Słodki upominek dla rodziny i przyjaciół

Chociaż Wielkanoc nie kojarzy się nam z tradycją obdarowywania najbliższych prezentami, coraz więcej osób uzupełnia życzenia słodkim upominkiem. Wychodząc naprzeciw przedświątecznym oczekiwaniom konsumentów, firma Unitop rozszerza swoją ofertę w kategorii chałwy o nowe warianty smakowe torcików chałwowych, które doskonale sprawdzą się m.in. jako uzupełnienie koszów prezentowych dla rodziny czy przyjaciół. Polacy poszukują bowiem propozycji, które nie tylko zapewniają doskonały smak, ale dodatkowo posiadają eleganckie opakowanie.

Uwielbiamy obdarowywać najbliższych upominkami i coraz częściej czynimy to również w okresie świąt Wielkanocnych. Dlatego konsumenci poszukują w tym czasie prostych, ale eleganckich propozycji, a kategorią po którą najchętniej sięgają są słodycze. Dlatego w naszej ofercie znajdują się specjalne torciki chałwowe zamknięte w gustownym opakowaniu, w nowych wariantach: z żurawiną, ze skórką pomarańczy, słony karmel oraz o smaku waniliowych. Obecnie konsumenci mają do wyboru aż 7 wyjątkowych propozycji.

Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o. o.

Eleganckie torciki doskonale sprawdzą się również jako propozycja przekąski na świąteczny stół. Specjalne nacięcia na chałwie sprawiają, że dzielenie się nią z najbliższymi będzie niezwykle proste i przyjemne.

Zapraszamy do zakupów w sklepie online Unitop: https://tiny.pl/9pnjj

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.