Komunikaty PR

Czosnek chilli w oleju OLE! Przekąska z charakterem

2024-01-08  |  10:00
Biuro prasowe

Czosnek chilli w oleju OLE! to przekąska, która doda pikanterii Twoim karnawałowym potrawom. Spróbuj doskonałego połączenia kruchego czosnku z pikantnym smakiem chili i daj się porwać, w pełną temperamentu kulinarną podróż.

Czosnek chilli w oleju OLE! to wyjątkowa przekąska, która wniesie do Twojej kuchni charakteru i pobudzi zmysły podczas karnawałowej zabawy. Wytrawny smak czosnku, doprawionego mieszanką przypraw z ognistym chilli, nada potrawom intensywności, wzbudzając zachwyt, nie tylko miłośników ostrych smaków.

Możesz go podać jako dodatek do świeżego chleba, sałatek czy chrupiących nachosów, tworząc unikalne połączenia smakowe, które rozgrzeją atmosferę każdego przyjęcia. Idealnie sprawdzi się w daniach mięsnych i jako składnik grzanek. Czosnek chilli w oleju OLE! to przekąska, której pikantny smak i wyrazisty kolor, rozpalą podniebienie i przywołają prawdziwą, karnawałową atmosferę.

Wypróbuj przepis na Zapiekane grzanki z krewetkami z Czosnkiem chilli w oleju OLE! i zachwyć wszystkich zaproszonych gości - https://wole-ole.pl/recipes/zapiekane-grzanki-z-krewetkami-i-czosnkiem-chilli-w-oleju-ole/

Więcej pysznych propozycji na dania z warzywnymi przekąskami OLE! znajdziesz w PRZEPIŚNIKU OLE! na: www.wole-ole.pl

Czosnek chilli w oleju OLE!

Pojemność: 212 ml

Cena: ok. 13 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.