Czosnek chilli w oleju OLE! Przekąska z charakterem
Czosnek chilli w oleju OLE! to przekąska, która doda pikanterii Twoim karnawałowym potrawom. Spróbuj doskonałego połączenia kruchego czosnku z pikantnym smakiem chili i daj się porwać, w pełną temperamentu kulinarną podróż.
Czosnek chilli w oleju OLE! to wyjątkowa przekąska, która wniesie do Twojej kuchni charakteru i pobudzi zmysły podczas karnawałowej zabawy. Wytrawny smak czosnku, doprawionego mieszanką przypraw z ognistym chilli, nada potrawom intensywności, wzbudzając zachwyt, nie tylko miłośników ostrych smaków.
Możesz go podać jako dodatek do świeżego chleba, sałatek czy chrupiących nachosów, tworząc unikalne połączenia smakowe, które rozgrzeją atmosferę każdego przyjęcia. Idealnie sprawdzi się w daniach mięsnych i jako składnik grzanek. Czosnek chilli w oleju OLE! to przekąska, której pikantny smak i wyrazisty kolor, rozpalą podniebienie i przywołają prawdziwą, karnawałową atmosferę.
Wypróbuj przepis na Zapiekane grzanki z krewetkami z Czosnkiem chilli w oleju OLE! i zachwyć wszystkich zaproszonych gości - https://wole-ole.pl/recipes/zapiekane-grzanki-z-krewetkami-i-czosnkiem-chilli-w-oleju-ole/
Więcej pysznych propozycji na dania z warzywnymi przekąskami OLE! znajdziesz w PRZEPIŚNIKU OLE! na: www.wole-ole.pl
Czosnek chilli w oleju OLE!
Pojemność: 212 ml
Cena: ok. 13 zł
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.