Czosnek chilli w oleju – z OLE! nadaj swoim potrawom charakteru
Mocny akcent Twoich potraw idealnie podkreśli Czosnek chilli w oleju OLE! To doskonała propozycja dla wszystkich kulinarnych pasjonatów, którzy lubią poczuć nieco wyrazistości w swoich daniach. Pobudź swoje podniebienie i nadaj daniom intensywności.
Niepowtarzalna energia, jaką dostarcza Czosnek chilli w oleju OLE! wznieci żar w Twojej kuchni. Energetycznie chrupiące ząbki zanurzone w pikantnej zalewie fantastycznie i niezwykle smakowicie rozpalają kubki smakowe. Rozbudzają również serce - wszak obie te przyprawy uznawane są za wspaniałe afrodyzjaki.
Nie tylko dania mięsne zyskają zdecydowanego, pikantnego smaku Czosnek chilli w oleju OLE! wykorzystasz również do zup i sałatek. Poznaj PROSTE przepisy OLE!, by stworzyć wyjątkowe potrawy: Zupa śledziowa z czosnkiem z chilli: https://bit.ly/3uwJexU lub Prosta sałatka z halloumi i Czosnkiem chilli w oleju OLE!: https://bit.ly/3jt01fd
Po więcej kulinarnych inspiracji i prostych przepisów zajrzyj do PRZEPIŚNIKA OLE!: https://bit.ly/37dkimj

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.