Komunikaty PR

Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY

2024-12-23  |  10:30
Biuro prasowe

Przed Świętami, przygotowując ulubione dania na rodzinną kolację, spędzamy znacznie więcej czasu w kuchni. W tym okresie, szczególnie warto pamiętać o podejściu zero waste. W kolejnej edycji konkursu „Daj słoikowi drugie życie”, WINIARY ponownie zachęca do szukania nowych zastosowań dla słoików po majonezie. To świetna okazja do spędzenia czasu z bliskimi w kreatywny sposób. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace od 16.12. do 31.12. br.

„Zero waste” wcale nie jest trudne

Świąteczne przygotowania to m.in. wspólne przyrządzanie potraw, na które niecierpliwie czekaliśmy przez cały rok. Wraz z pojawiającymi się nowymi trendami żywieniowymi, każdy dom może pochwalić się własnymi zwyczajami kulinarnymi. Niektóre stawiają na tradycję, w innych preferuje się lekkie święta lub te w pełni wegańskie, a są i takie, w których to słodkości są najważniejsze. Niezależnie
od preferencji, są jednak potrawy, których nie może zabraknąć na stole – na przykład sałatki jarzynowej, królowej polskich Świąt. A jeśli sałatka jarzynowa to tylko podkreślona przez niezastąpiony Majonez Dekoracyjny WINIARY, nadający wyjątkowego charakteru i ulubionego smaku.

Każdy słoik zasługuje na drugie życie

Kolejna edycja konkursu WINIARY „Daj słoikowi drugie życie” już wystartowała. Podobnie jak poprzednio, zadaniem konkursowym jest znalezienie ponownego zastosowania dla pustego słoika po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Można to zrobić w dowolnej formie – np. zdjęcia, bumeranga, kolażu lub krótkiego filmiku. Zgłoszenie do konkursu jest bardzo proste – wystarczy umieść komentarz pod postem konkursowym na profilu marki na Facebooku lub Instagramie, albo oznaczyć profil @winiary i wykorzystać dedykowany hasztag #drugieżyciesłoika.

Do wygrania są wyjątkowe nagrody! Do 10 osób z najciekawszymi propozycjami trafi Air Fryer Frytownica, a kolejne 30 osób otrzyma skarpetki ze wzorem ulubionego Majonezu Dekoracyjnego WINIARY.

Pełnia kreatywności, kolejny rok z rzędu

Konkurs „Drugie życie słoika” jest już pewnego rodzaju tradycją marki WINIARY, która od lat organizuje go regularnie w okolicy Wielkanocy i Bożego Narodzenia. Z każdą kolejną edycją uczestnicy zachwycają swoją kreatywnością i wyłonienie faworytów jest nie lada wyzwaniem. W ostatnich latach wśród zwycięskich prac znalazły się m.in. żyrandol wykonany z siedmiu słoików, przepiękny lampion
– połączenie słoika i splecionych ze sobą sznureczków oraz karmnik dla ptaków z dozownikiem ziarenek. Nie zabrakło też pomysłów na przechowywanie – pojemniki na śrubki, słoiczki pomagające oszczędzać, a także słoiki, które stały się doniczkami na zioła. Prawdziwe talenty plastyczne ujawniły się przy słoikach, z których powstały przepiękne ozdoby – domek dla elfów, czy brodaty Święty Mikołaj.

Zeszłoroczne prace skradły serca wielu osób swoim niepowtarzalnym charakterem i kreatywnością. Również tym roku prace na pewno nie zawiodą i wywołają uśmiech na twarzach jury oraz osób zainteresowanych.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć w kanałach marki:

https://www.instagram.com/winiary/ i https://www.facebook.com/Winiary

 

***

O marce WINIARY

 

WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.

 

Więcej informacji oraz kulinarne inspiracje znaleźć można na:

Strona WWW | Facebook | Instagram | YouTube | TikTok

 

Dodatkowych informacji udziela:

Małgorzata Wrochna, Junior Account Manager, Publicis Consultants,

malgorzata.wrochna@publicis-consultants.com, tel. +48 692-520-880

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B

Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.

Farmacja

Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi

Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.