Komunikaty PR

Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY

2024-12-23  |  10:30
Biuro prasowe

Przed Świętami, przygotowując ulubione dania na rodzinną kolację, spędzamy znacznie więcej czasu w kuchni. W tym okresie, szczególnie warto pamiętać o podejściu zero waste. W kolejnej edycji konkursu „Daj słoikowi drugie życie”, WINIARY ponownie zachęca do szukania nowych zastosowań dla słoików po majonezie. To świetna okazja do spędzenia czasu z bliskimi w kreatywny sposób. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace od 16.12. do 31.12. br.

„Zero waste” wcale nie jest trudne

Świąteczne przygotowania to m.in. wspólne przyrządzanie potraw, na które niecierpliwie czekaliśmy przez cały rok. Wraz z pojawiającymi się nowymi trendami żywieniowymi, każdy dom może pochwalić się własnymi zwyczajami kulinarnymi. Niektóre stawiają na tradycję, w innych preferuje się lekkie święta lub te w pełni wegańskie, a są i takie, w których to słodkości są najważniejsze. Niezależnie
od preferencji, są jednak potrawy, których nie może zabraknąć na stole – na przykład sałatki jarzynowej, królowej polskich Świąt. A jeśli sałatka jarzynowa to tylko podkreślona przez niezastąpiony Majonez Dekoracyjny WINIARY, nadający wyjątkowego charakteru i ulubionego smaku.

Każdy słoik zasługuje na drugie życie

Kolejna edycja konkursu WINIARY „Daj słoikowi drugie życie” już wystartowała. Podobnie jak poprzednio, zadaniem konkursowym jest znalezienie ponownego zastosowania dla pustego słoika po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Można to zrobić w dowolnej formie – np. zdjęcia, bumeranga, kolażu lub krótkiego filmiku. Zgłoszenie do konkursu jest bardzo proste – wystarczy umieść komentarz pod postem konkursowym na profilu marki na Facebooku lub Instagramie, albo oznaczyć profil @winiary i wykorzystać dedykowany hasztag #drugieżyciesłoika.

Do wygrania są wyjątkowe nagrody! Do 10 osób z najciekawszymi propozycjami trafi Air Fryer Frytownica, a kolejne 30 osób otrzyma skarpetki ze wzorem ulubionego Majonezu Dekoracyjnego WINIARY.

Pełnia kreatywności, kolejny rok z rzędu

Konkurs „Drugie życie słoika” jest już pewnego rodzaju tradycją marki WINIARY, która od lat organizuje go regularnie w okolicy Wielkanocy i Bożego Narodzenia. Z każdą kolejną edycją uczestnicy zachwycają swoją kreatywnością i wyłonienie faworytów jest nie lada wyzwaniem. W ostatnich latach wśród zwycięskich prac znalazły się m.in. żyrandol wykonany z siedmiu słoików, przepiękny lampion
– połączenie słoika i splecionych ze sobą sznureczków oraz karmnik dla ptaków z dozownikiem ziarenek. Nie zabrakło też pomysłów na przechowywanie – pojemniki na śrubki, słoiczki pomagające oszczędzać, a także słoiki, które stały się doniczkami na zioła. Prawdziwe talenty plastyczne ujawniły się przy słoikach, z których powstały przepiękne ozdoby – domek dla elfów, czy brodaty Święty Mikołaj.

Zeszłoroczne prace skradły serca wielu osób swoim niepowtarzalnym charakterem i kreatywnością. Również tym roku prace na pewno nie zawiodą i wywołają uśmiech na twarzach jury oraz osób zainteresowanych.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć w kanałach marki:

https://www.instagram.com/winiary/ i https://www.facebook.com/Winiary

 

***

O marce WINIARY

 

WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.

 

Więcej informacji oraz kulinarne inspiracje znaleźć można na:

Strona WWW | Facebook | Instagram | YouTube | TikTok

 

Dodatkowych informacji udziela:

Małgorzata Wrochna, Junior Account Manager, Publicis Consultants,

malgorzata.wrochna@publicis-consultants.com, tel. +48 692-520-880

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.