Danone rozszerza portfolio o produkty wysokobiałkowe YoPRO
Do portfolio Danone dołączyła właśnie marka YoPRO oferująca jogurty w kubeczkach i warianty pitne. Te wysokobiałkowe produkty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, są także wzbogacone w magnez i witaminę B9. To odpowiedź m.in. na oczekiwania osób aktywnych, uprawiających sport, które na co dzień uwzględniają w diecie artykuły spożywcze charakteryzujące się wysoką zawartością białka[1]. Nowość na rynku to także doskonała propozycja dla konsumentów prowadzących zdrowy tryb życia i preferujących pożywne rozwiązania.
Wysokobiałkowe jogurty YoPRO to odpowiedź na potrzeby klientów, dla których znaczenie ma zdrowy tryb życia - między innymi zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna[2]. – Z badań wynika, że konsumenci coraz częściej poszukują produktów bogatych w konkretne makroelementy[3]. Rozwój naszego portfolio o wysokobiałkowe produkty YoPRO to odpowiedź na ich potrzeby. Warianty pitne jogurtów YoPRO zawierają aż 23 g białka w porcji (270 g), a te w kubeczkach 15 g w porcji (160 g) – mówi Jakub Łagoda, Brand Manager marki.
Wyjątkowe trio
Wysoka zawartość białka przyczyniającego się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, biorącego udział w regeneracji, odbudowie i wzmocnieniu mięśni, to nie jedyna zaleta jogurtów YoPRO. Są one także źródłem magnezu i witaminy B9. Magnez, z którego niedoborem w diecie zmaga się ponad 50% światowej populacji[4], wspiera prawidłowe funkcjonowanie mięśni i pomaga w utrzymaniu zdrowych kości. Witamina B9 (kwas foliowy) pomaga natomiast w prawidłowej syntezie aminokwasów, a także przyczynia się do redukcji uczucia zmęczenia i znużenia*.
Warto także podkreślić, że produkty YoPRO nie zawierają tłuszczu oraz dodanego cukru (zawierają naturalnie występujące cukry).
Szeroki wachlarz smaków i formatów
Jogurty YoPRO są dostępne w wielu formatach oraz smakach. Wśród wariantów w kubeczkach o pojemności 160 g znaleźć można wersje o smaku waniliowym i stracciatella (oba zawierają po 15 g białka w porcji). Fani jogurtów pitnych mogą zaś wybierać wśród wersji o smaku truskawka-malina oraz stracciatella, a każda z nich dostarczy po 23 g białka w porcji (270 g).
Zespół specjalistów Danone pracował nad stworzeniem produktu, który nie tylko dostarcza niezbędnych składników odżywczych, ale także smakuje wyśmienicie. - Obserwujemy wzrost zainteresowania sportem, a co za tym idzie, produktami wysokobiałkowymi. Do 32% wzrosła liczba rozmów dotyczących tego typu produktów w Internecie[5]. Wysokobiałkowe produkty YoPRO, które właśnie dołączyły do naszego portfolio to reakcja na trendy, które obserwujemy - podsumowuje Jakub Łagoda.
Jogurty YoPRO będą dostępne w hipermarketach i supermarketach, dyskontach ale także sklepach mniejszego formatu, a ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. Od lipca do października ich reklamy zobaczyć będzie można w social mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok) oraz portalu YouTube, a spot promujący jogurty YoPRO wyświetlany będzie w największych stacjach telewizyjnych, m.in. przy programach o tematyce sportowej. Aby w jak najskuteczniejszy sposób dotrzeć do osób, do których kierowane są produkty, reklamy produktów wyświetlane będą również w siłowniach, a udział w nich wezmą powiązani ze sportem i zdrowym stylem życia influencerzy. Co więcej - w ramach kampanii podjęta zostanie współpraca z influencerami lifestyle i dietetykami.
[1] YoPRO Performance Nutrition 101 – Danone Global Science Activation document / CERIN – Protein and sport practices: why and when? -2016; International Association of Athletics Federations Consensus Statement 2019.
[2] Danone HiPRO Segmentation Research, 10/2022; Global views on Exercise and team sports (ipsos.com), 07/2021, The average number of hours people spend on physical exercise per week.
[3] YoPRO Segmentation Study, Toluna - 2022 (Scope: BR, ES, FR, PT, IT, NL, BE, PL, AUS).
[4] YoPRO Performance Nutrition 101, Internal document developed by Global Science Activation team.
* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia.
[5] YoPRO Segmentation Study – Toluna, 2022 / 2. High-Protein Products as Popular as Ever, The Food Institute, July 2023 https://foodinstitute.com/focus/high-protein-products-as-popular-as-ever.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.