Dawka zdrowej energii
UPLIFT- codzienna dawka zdrowej energii.
Czujesz się śpiący, zmęczony, brakuje Ci energii? Rozglądasz się za kolejną kawą, którą to już dzisiaj… Szczególnie w okresie wiosennego przesilenie wiele osób odczuwa zmęczenie, spadek energii, problemy z koncentracją. Uplift by Juice Plus to saszetki, które dostarczają energii z naturalnych produktów. Jedna porcja UPLIFT zawiera niezbędne witaminy z grupy B, pozyskane z mango, gujawy i skórki cytryny oraz 40 mg naturalnej kofeiny z yerba mate. Osoby uprawiające sport docenią energetyzujące składniki pochodzące z buraków i wiśni. Witaminy B1, B2, B3, B6 i B9 redukują zmęczenie, nawet to przewlekłe, wspierają metabolizm energetyczny, dzięki czemu organizm otrzymuje zastrzyk energetyczny. Witamina B5 wspiera funkcje umysłowe, zwłaszcza pomaga w utrzymaniu koncentracji. Wystarczy rozerwać saszetkę i rozpuścić ją w szklance wody. Napój przyrządzisz szybciej niż kolejną filiżankę kawy, możesz zacząć nim dzień lub zabrać ze sobą do pracy.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.