Komunikaty PR

Delektuj się smakiem ulubionych Jeżyków i wygraj Fiata 500 Dolcevita

2024-03-06  |  17:00
Biuro prasowe

Czy może istnieć coś bardziej urokliwego niż ciepłe, wiosenne dni, gdy przyroda budzi się do życia, a otaczający nas świat tonie w zieleni? Oczywiście, że tak! Teraz wyobraź sobie, że ten malowniczy krajobraz podziwiasz z wnętrza swojego nowego Fiata 500 Dolcevita albo uwieczniasz go za pomocą najnowszego iPhone'a 15. Brzmi dobrze, prawda? Co jednak najważniejsze, ta idealna wizja może stać się rzeczywistością dzięki marce Jeżyki i loterii „Jeż je zawsze! i wszędzie”, do której zgłoszenia będą przyjmowane od 4 marca br. do 28 kwietnia.

Jeżyki w wersji classic, kokosowe, pomarańczowe, z solonym karmelem, kawowe, wiśniowe, czy może o smaku likieru advocat? Które z nich zdobyły Twoje serce? W każdym odnajdziesz połączenie kruchego herbatnika z delikatnym, aksamitnym karmelem, bakaliami i chrupkami ryżowymi. Całość otulona jest pyszną czekoladą przyrządzaną zgodnie z tradycyjną recepturą.

Teraz możesz nie tylko rozkoszować się ulubionym rodzajem ciastek Jeżyki, ale także co tydzień wygrać najnowszego iPhone'a 15, a w wielkim finale – niezawodnego Fiata 500 Dolcevita, idealnego na wiosenne wyprawy. A wszystko to za sprawą loterii „Jeż je zawsze! i wszędzie”, do której zgłoszenia będą przyjmowane do 28 kwietnia br. Żeby wziąć w niej udział, wystarczy kupić jedno opakowanie ciastek Jeżyki oraz zarejestrować paragon na www.najezonaloteria.pl.

 

Pamiętaj! 

Z każdą dodatkową paczką rośnie Twoja szansa na wygraną! Dlatego kupując:

  • 1-2 paczki - otrzymujesz 1 los,
  • 3-5 opakowań - 5 losów,
  • 6 lub więcej - 12 losów.

Dodatkowo, każda osoba, która odwiedzi stronę akcji, ma możliwość zdobycia drobnego upominku, w tym kodu rabatowego do sklepu islodycze.pl o wartości 30 zł. Wystarczy, że weźmie udział w specjalnie przygotowanej z tej okazji grze online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku Biuro prasowe
2024-07-22 | 12:00

Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku

Aromatyczne Oliwki drylowane czarne OLE!  to przekąska, która porywa w kulinarną podróż. Wyśmienite jako klasyczny dodatek do pizzy, oczarują smakoszy również
Żywienie Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”
2024-07-22 | 01:00

Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”

Nawet krótkie wyjazdy inspirują, zachęcają do działania oraz pozwalają na odrobinę relaksu. Podczas urlopu z zaciekawieniem poznajemy nowe zwyczaje i kuchnie regionalne, które
Żywienie Piąta edycja Witariady przyciągnęła tłumy
2024-07-18 | 01:00

Piąta edycja Witariady przyciągnęła tłumy

Piąta edycja Festiwalu Witariada już za nami. Na imprezę tłumnie przybyli entuzjaści zdrowego stylu życia i poszukiwacze równowagi ciała i umysłu. To niezwykłe wydarzenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.