Komunikaty PR

Delma Maślany smak w kostce – nowy format, doskonały smak

2020-10-13  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Delma ( 0.14 MB )

Delma Maślany smak to nowa odsłona i odmieniona receptura produktu, który w polskich domach znany jest od ponad 20 lat. Udoskonalona wersja oraz zawartość 80% tłuszczu pozwala na uniwersalne zastosowanie w domowej kuchni. Nowością jest innowacyjny format opakowania – kostka 250 g, która bezpośrednio nawiązuje do maślanego smaku Delmy.

 

Uniwersalne zastosowanie i znakomity maślany smak

Delma gości na polskich stolach już od ponad 20 lat, a smakosze cenią ją za wysoką jakość oraz wyjątkowy smak. Nowa formuła produktu została udoskonalona, cechując się zawartością 80% tłuszczu. Dzięki temu Delma Maślany smak idealnie nadaje się do smarowania, gotowania oraz smażenia. Pomoże w przygotowaniu wielu różnorodnych, pysznych posiłków dla całej rodziny. Od teraz śniadania, obiady i kolacje można przygotowywać z wykorzystaniem tego samego produktu. Możemy mieć pewność, że dzięki udoskonalonej Delmie codzienne dania udadzą się znakomicie!

 

Zupełnie nowy format

Delma Maślany smak w kostce to nowy format opakowania, który bezpośrednio nawiązuje do maślanego smaku produktu. Kostka 250 g jest wygodna w użyciu i równie uniwersalna jak standardowy kubek. Produkt pozostaje gotowy do użycia po wyjęciu prosto z lodówki.

Delmę Maślany smak w kostce charakteryzują te same właściwości, co produkt w kubku: zawartość 80% tłuszczu, maślany smak oraz wszechstronne zastosowanie – dlatego jest doskonałą pomocą w przygotowywaniu różnorodnych dań każdego dnia. Co ważne, produkt w kostce, jak i w standardowym kubku, powstał na bazie wysokiej jakości olejów roślinnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.