Do 3 szynek sztuka, czyli True Italian Taste
Pierwsza część tego wyjątkowo smacznego eventu, który dedykowana była ekspertom, restauratorom i dystrybutorom, którzy mieli okazję nie tylko degustować trzy włoskie szynki:
- Prosciutto di Parma DOP,
- Prosciutto Toscano DOP,
- Prosciutto di San Daniele DOP,
ale również skosztowali dań, przygotowanych przez Marco Ghia, z wykorzystaniem włoskich wędlin. Spotkanie to miało na celu prybliżenie nie tylko oryginalnych włoskich wędlin, lecz także zaprezentowanie możliwości wprowadzenia ich w prosty i smaczny sposób do menu restauracji.
Podczas wieczornej części eventu, po degustacji Prosciutto di Parma DOP, Prosciutto Toscano DOP i Prosciutto di San Daniele DOP, odbyły się warsztaty kulinarne dla blogerów i przedstawicieli mediów pod okiem chefa Cristiny Catese. W menu znalazły się taki dania jak pinsa romana z rukolą i Prosciutto di Parma DOP, polenta z borowikami i Prosciutto San Daniele DOP, wytrawny sernik z Prosciutto Toscano DOP.
Gościem specjalnym wieczoru była Hanna Lis, dziennikarka i miłośniczka włoskiej kultury.
Wielki finał True Italian Taste – maj 2020
W ramach projektu True Italian Taste oprócz masterclass poświęconych włoskim wędlinom, w kwietniu odbędą się jeszcze jedne: Włoskie bąbelki. Uroczystym zakończeniem True Italian Taste będzie True Italian Table. Podczas tego wydarzenia odbędą się warsztaty kulinarne i spotkania oraz dyskusje panelowe z przedstawicielami najsłynniejszych włoskich brandów spożywczych obecych w Polsce.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.