Komunikaty PR

Do 3 szynek sztuka, czyli True Italian Taste

2020-03-06  |  16:45
Biuro prasowe

Pierwsza część tego wyjątkowo smacznego eventu, który dedykowana była ekspertom, restauratorom i dystrybutorom, którzy mieli okazję nie tylko degustować trzy włoskie szynki:

  • Prosciutto di Parma DOP,
  • Prosciutto Toscano DOP,
  • Prosciutto di San Daniele DOP,

ale również skosztowali dań, przygotowanych przez Marco Ghia, z wykorzystaniem włoskich wędlin. Spotkanie to miało na celu prybliżenie nie tylko oryginalnych włoskich wędlin, lecz także zaprezentowanie możliwości wprowadzenia ich w prosty i smaczny sposób do menu restauracji.

Podczas wieczornej części eventu, po degustacji Prosciutto di Parma DOP, Prosciutto Toscano DOP i Prosciutto di San Daniele DOP, odbyły się warsztaty kulinarne dla blogerów i przedstawicieli mediów pod okiem chefa Cristiny Catese. W menu znalazły się taki dania jak pinsa romana z rukolą i Prosciutto di Parma DOP, polenta z borowikami i Prosciutto San Daniele DOP, wytrawny sernik z Prosciutto Toscano DOP.

Gościem specjalnym wieczoru była Hanna Lis, dziennikarka i miłośniczka włoskiej kultury.

Wielki finał True Italian Taste – maj 2020

W ramach projektu True Italian Taste oprócz masterclass poświęconych włoskim wędlinom, w kwietniu odbędą się jeszcze jedne: Włoskie bąbelki​. Uroczystym zakończeniem True Italian Taste będzie True Italian Table. Podczas tego wydarzenia odbędą się warsztaty kulinarne i spotkania oraz dyskusje panelowe z przedstawicielami najsłynniejszych włoskich brandów spożywczych obecych w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.