Komunikaty PR

Do 3 szynek sztuka, czyli True Italian Taste

2020-03-06  |  16:45
Biuro prasowe

Pierwsza część tego wyjątkowo smacznego eventu, który dedykowana była ekspertom, restauratorom i dystrybutorom, którzy mieli okazję nie tylko degustować trzy włoskie szynki:

  • Prosciutto di Parma DOP,
  • Prosciutto Toscano DOP,
  • Prosciutto di San Daniele DOP,

ale również skosztowali dań, przygotowanych przez Marco Ghia, z wykorzystaniem włoskich wędlin. Spotkanie to miało na celu prybliżenie nie tylko oryginalnych włoskich wędlin, lecz także zaprezentowanie możliwości wprowadzenia ich w prosty i smaczny sposób do menu restauracji.

Podczas wieczornej części eventu, po degustacji Prosciutto di Parma DOP, Prosciutto Toscano DOP i Prosciutto di San Daniele DOP, odbyły się warsztaty kulinarne dla blogerów i przedstawicieli mediów pod okiem chefa Cristiny Catese. W menu znalazły się taki dania jak pinsa romana z rukolą i Prosciutto di Parma DOP, polenta z borowikami i Prosciutto San Daniele DOP, wytrawny sernik z Prosciutto Toscano DOP.

Gościem specjalnym wieczoru była Hanna Lis, dziennikarka i miłośniczka włoskiej kultury.

Wielki finał True Italian Taste – maj 2020

W ramach projektu True Italian Taste oprócz masterclass poświęconych włoskim wędlinom, w kwietniu odbędą się jeszcze jedne: Włoskie bąbelki​. Uroczystym zakończeniem True Italian Taste będzie True Italian Table. Podczas tego wydarzenia odbędą się warsztaty kulinarne i spotkania oraz dyskusje panelowe z przedstawicielami najsłynniejszych włoskich brandów spożywczych obecych w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.