Komunikaty PR

„Domowa Piekarenka” – prosty przepis na świeże pieczywo

2020-04-15  |  14:40
Biuro prasowe

Dziś wszyscy jesteśmy masterchefami domowej kuchni. Spędzając kolejne dni w domu, próbujemy swoich sił w wypiekach. Dom pachnie ulubionym ciastem, rogalami z konfiturą lub gorącym chlebem. Nie zawsze jednak w naszym zasięgu są wszystkie niezbędne składniki, jak zakwas czy drożdże. Czy jest sposób, by cieszyć się świeżym pieczywem, bez wychodzenia z domu?

Nie ulega wątpliwości, że pieczywo to produkt pierwszej potrzeby – wszyscy uwielbiamy świeże bułki czy chrupiący chleb i ciężko wyobrazić nam sobie bez nich dzień. Aż dla 80 proc. Polaków pieczywo jest podstawowym składnikiem codziennego śniadania! Dziś, w czasach pandemii, gdy ograniczamy wizyty w sklepach, idealnym rozwiązaniem jest mrożone pieczywo do wypieku we własnym piekarniku.

NOWEL, rodzinna piekarnia specjalizująca się w produkcji pieczywa do dopieku, wprowadza właśnie na rynek nową markę. „Domowa Piekarenka” to bezpiecznie zapakowane pieczywo, które każdy będzie mógł wypiec w zwykłym domowym piekarniku. Do oferty trafi sześć rodzajów pieczywa m.in. kajzerka pszenna, wieloziarnista, bułka śniadaniowa czy paluszek śniadaniowy – wszystkie z tzw. czystą etykietą, czyli bez ulepszaczy i konserwantów. Produkty marki „Domowa Piekarenka” będą dostępne w największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Lidl, Dino, Carrefour i Tesco. Pieczywo z „Domowej Piekarenki” pakowane jest po 10 sztuk.

Zdrowa alternatywa – pieczywo do dopieku

„Domowa Piekarenka” to pierwsza konsumencka marka wprowadzona przez piekarnię NOWEL, której pieczywo dostępne jest niemal we wszystkich popularnych sieciach handlowych w Polsce i na kilkunastu światowych rynkach. Nowa marka własna to pieczywo wypiekane w 80 proc., a następnie mrożone zimnym powietrzem do minus 18 stopni Celsjusza, szczelnie pakowane i specjalistycznym transportem dostarczane do sklepowych chłodni.

Nasze pieczywo produkowane jest z najwyższej jakości mąki, pozyskiwanej od zaufanych dostawców, z którymi współpracujemy od lat. Wytwarzamy je z takich samych produktów, jak tradycyjne wypieki. Jedyna różnica tkwi w metodzie – mrożone pieczywo jest wypiekane w 80 proc. i zamrażane, a następnie dopiekane przed bezpośrednim spożyciem. Teraz nasze tradycyjne wyroby pakujemy, dając konsumentom możliwość wypieczenia świeżych bułek i chlebów w swoich domowych piekarnikach – mówi Elżbieta Zajezierska, prezes piekarni NOWEL.

Mrożone pieczywo do dopieku można przechowywać w zamrażalniku a nawet w lodówce (do 48 godzin). Dodatkowo, choć nie ma dowodów, by żywność była źródłem zarażenia koronawirusem, szczelnie zapakowane pieczywo daje gwarancję, że nie miało ono kontaktu z żadnymi wirusami na etapie dystrybucji czy transportu.

***

Informacje na temat NOWEL

Piekarnia NOWEL to rodzinna firma o niemal 100-letniej tradycji, która znajduje się w ścisłej czołówce producentów pieczywa do dopieku. Historia przedsiębiorstwa sięga 1925 roku, kiedy dziadek obecnej właścicielki, Elżbiety Zajezierskiej – założył pod Warszawą małą, rzemieślniczą piekarnię. Dziś każdego dnia z podwarszawskiego Legionowa pieczywo NOWEL trafia do największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także na rynki pozaeuropejskie m.in. do Stanów Zjednoczonych czy Korei Południowej. Firma stale inwestuje w park maszynowy, dzięki czemu może pochwalić się jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych. Najwyższa jakość produktów NOWEL została potwierdzona prestiżowymi certyfikatami BRC oraz IFS, a także nagrodami „Doceń Polskie” i „Wybór Konsumenta”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce Biuro prasowe
2024-10-01 | 11:20

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do
Żywienie PFHBiPM podsumowuje projekt
2024-09-30 | 14:00

PFHBiPM podsumowuje projekt

PFHBiPM od niemal 30 lat wspiera hodowców w ich codziennej pracy, realizując szereg przedsięwzięć, których celem jest promocja konsumpcji mleka. Z końcem 2021 roku
Żywienie Jak wołowina z USA zmieniała rynek kulinarny nad Wisłą
2024-09-27 | 18:00

Jak wołowina z USA zmieniała rynek kulinarny nad Wisłą

Budowanie rynku wołowiny premium w Polsce to proces, który rozpoczął się niemal dwie dekady temu, kiedy steki były jeszcze egzotycznym rarytasem. Obecnie Polacy coraz chętniej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.