„Domowa Piekarenka” – prosty przepis na świeże pieczywo
Dziś wszyscy jesteśmy masterchefami domowej kuchni. Spędzając kolejne dni w domu, próbujemy swoich sił w wypiekach. Dom pachnie ulubionym ciastem, rogalami z konfiturą lub gorącym chlebem. Nie zawsze jednak w naszym zasięgu są wszystkie niezbędne składniki, jak zakwas czy drożdże. Czy jest sposób, by cieszyć się świeżym pieczywem, bez wychodzenia z domu?
Nie ulega wątpliwości, że pieczywo to produkt pierwszej potrzeby – wszyscy uwielbiamy świeże bułki czy chrupiący chleb i ciężko wyobrazić nam sobie bez nich dzień. Aż dla 80 proc. Polaków pieczywo jest podstawowym składnikiem codziennego śniadania! Dziś, w czasach pandemii, gdy ograniczamy wizyty w sklepach, idealnym rozwiązaniem jest mrożone pieczywo do wypieku we własnym piekarniku.
NOWEL, rodzinna piekarnia specjalizująca się w produkcji pieczywa do dopieku, wprowadza właśnie na rynek nową markę. „Domowa Piekarenka” to bezpiecznie zapakowane pieczywo, które każdy będzie mógł wypiec w zwykłym domowym piekarniku. Do oferty trafi sześć rodzajów pieczywa m.in. kajzerka pszenna, wieloziarnista, bułka śniadaniowa czy paluszek śniadaniowy – wszystkie z tzw. czystą etykietą, czyli bez ulepszaczy i konserwantów. Produkty marki „Domowa Piekarenka” będą dostępne w największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Lidl, Dino, Carrefour i Tesco. Pieczywo z „Domowej Piekarenki” pakowane jest po 10 sztuk.
Zdrowa alternatywa – pieczywo do dopieku
„Domowa Piekarenka” to pierwsza konsumencka marka wprowadzona przez piekarnię NOWEL, której pieczywo dostępne jest niemal we wszystkich popularnych sieciach handlowych w Polsce i na kilkunastu światowych rynkach. Nowa marka własna to pieczywo wypiekane w 80 proc., a następnie mrożone zimnym powietrzem do minus 18 stopni Celsjusza, szczelnie pakowane i specjalistycznym transportem dostarczane do sklepowych chłodni.
– Nasze pieczywo produkowane jest z najwyższej jakości mąki, pozyskiwanej od zaufanych dostawców, z którymi współpracujemy od lat. Wytwarzamy je z takich samych produktów, jak tradycyjne wypieki. Jedyna różnica tkwi w metodzie – mrożone pieczywo jest wypiekane w 80 proc. i zamrażane, a następnie dopiekane przed bezpośrednim spożyciem. Teraz nasze tradycyjne wyroby pakujemy, dając konsumentom możliwość wypieczenia świeżych bułek i chlebów w swoich domowych piekarnikach – mówi Elżbieta Zajezierska, prezes piekarni NOWEL.
Mrożone pieczywo do dopieku można przechowywać w zamrażalniku a nawet w lodówce (do 48 godzin). Dodatkowo, choć nie ma dowodów, by żywność była źródłem zarażenia koronawirusem, szczelnie zapakowane pieczywo daje gwarancję, że nie miało ono kontaktu z żadnymi wirusami na etapie dystrybucji czy transportu.
***
Informacje na temat NOWEL
Piekarnia NOWEL to rodzinna firma o niemal 100-letniej tradycji, która znajduje się w ścisłej czołówce producentów pieczywa do dopieku. Historia przedsiębiorstwa sięga 1925 roku, kiedy dziadek obecnej właścicielki, Elżbiety Zajezierskiej – założył pod Warszawą małą, rzemieślniczą piekarnię. Dziś każdego dnia z podwarszawskiego Legionowa pieczywo NOWEL trafia do największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także na rynki pozaeuropejskie m.in. do Stanów Zjednoczonych czy Korei Południowej. Firma stale inwestuje w park maszynowy, dzięki czemu może pochwalić się jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych. Najwyższa jakość produktów NOWEL została potwierdzona prestiżowymi certyfikatami BRC oraz IFS, a także nagrodami „Doceń Polskie” i „Wybór Konsumenta”.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.