Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe MINIczekolady z Wawelu!
Odkryj nową kategorię MINIczekolad w portfolio Wawel – czyli dużą dawkę przyjemności zamkniętą w małej formie, idealnej do delektowania się. Wyjątkowe połączenie doskonałej czekolady Wawel i wyśmienitego nadzienia w unikalnych kieszonkowych wersjach opakowań pozwoli cieszyć się ulubionym smakiem dosłownie wszędzie. MINIczekolady nie zawierają barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476. Spróbuj ich już dziś!
Duża dawka przyjemności w formie MINIczekolady!
Kategoria MINIczekolad z Wawelu to nowość w portfolio marki. Produkty przed rebrendingiem znane były konsumentom jako batony Wawel. Zmiana nazwy i ekspozycja kluczowych atrybutów produktów to odpowiedź na postrzeganie tej kategorii przez konsumentów. Teraz MINIczekolady zyskały atrakcyjny design opakowań eksponujący najważniejsze cechy produktu, czyli połączenie wyjątkowej czekolady Wawel z przepysznym nadzieniem w wersji MINI.
Już teraz poznaj pyszne MINIczekolady, idealne „na raz”, które można wziąć ze sobą dosłownie wszędzie. W portfolio marki Wawel są do odkrycia: MINIczekolada Advocat (47 g), Choco (48 g), Krówkowa (48 g), Toffi (49 g), Danusia klasyczna, a także pyszne nowości smakowe: Big Milk (45 g) i M!ocno Orzechowa (44 g).
W sam raz „na raz”!
MINIczekolady to idealna propozycja na małą chwilę przyjemności w ciągu dnia! Rozkoszuj się już dziś wyjątkowym połączeniem wyśmienitej czekolady Wawel podzielonej na małe kostki, z pysznym nadzieniem, które najbardziej lubisz. To produkty idealne do skosztowania „na raz”, kiedy najdzie Cię ochota na coś naprawdę pysznego. Możesz być pewny, że MINIczekolady Wawel to najwyższa jakość. Do ich produkcji wykorzystywane jest ziarno
z najlepszych odmian kakaowca, a receptury zostały opracowane z Radą Ekspertów w ramach programu „Dobre Składniki”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476.
Loteria Dobrze Nadziana
Nową kategorię MINIczekolad wspiera „Loteria Dobrze Nadziana”. Na wszystkich czeka wiele atrakcyjnych nagród. Codziennie do wygrania 5x100 zł, raz na tydzień 500 zł, a nagrodą główną jest samochód Hyundai i20. Zapraszamy do udziału, bo zasady są niezwykle proste! Aby grać o nagrody pieniężne wystarczy kupić jedną z MINIczekolad Wawel i zarejestrować paragon. Aby natomiast wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, należy zakupić 5 produktów. Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie MINIczekolady Wawel, także te
w dotychczasowej szacie graficznej. Więcej informacji na stronie: www.loteriadobrzenadziana.pl

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.