Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe MINIczekolady z Wawelu!
Odkryj nową kategorię MINIczekolad w portfolio Wawel – czyli dużą dawkę przyjemności zamkniętą w małej formie, idealnej do delektowania się. Wyjątkowe połączenie doskonałej czekolady Wawel i wyśmienitego nadzienia w unikalnych kieszonkowych wersjach opakowań pozwoli cieszyć się ulubionym smakiem dosłownie wszędzie. MINIczekolady nie zawierają barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476. Spróbuj ich już dziś!
Duża dawka przyjemności w formie MINIczekolady!
Kategoria MINIczekolad z Wawelu to nowość w portfolio marki. Produkty przed rebrendingiem znane były konsumentom jako batony Wawel. Zmiana nazwy i ekspozycja kluczowych atrybutów produktów to odpowiedź na postrzeganie tej kategorii przez konsumentów. Teraz MINIczekolady zyskały atrakcyjny design opakowań eksponujący najważniejsze cechy produktu, czyli połączenie wyjątkowej czekolady Wawel z przepysznym nadzieniem w wersji MINI.
Już teraz poznaj pyszne MINIczekolady, idealne „na raz”, które można wziąć ze sobą dosłownie wszędzie. W portfolio marki Wawel są do odkrycia: MINIczekolada Advocat (47 g), Choco (48 g), Krówkowa (48 g), Toffi (49 g), Danusia klasyczna, a także pyszne nowości smakowe: Big Milk (45 g) i M!ocno Orzechowa (44 g).
W sam raz „na raz”!
MINIczekolady to idealna propozycja na małą chwilę przyjemności w ciągu dnia! Rozkoszuj się już dziś wyjątkowym połączeniem wyśmienitej czekolady Wawel podzielonej na małe kostki, z pysznym nadzieniem, które najbardziej lubisz. To produkty idealne do skosztowania „na raz”, kiedy najdzie Cię ochota na coś naprawdę pysznego. Możesz być pewny, że MINIczekolady Wawel to najwyższa jakość. Do ich produkcji wykorzystywane jest ziarno
z najlepszych odmian kakaowca, a receptury zostały opracowane z Radą Ekspertów w ramach programu „Dobre Składniki”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476.
Loteria Dobrze Nadziana
Nową kategorię MINIczekolad wspiera „Loteria Dobrze Nadziana”. Na wszystkich czeka wiele atrakcyjnych nagród. Codziennie do wygrania 5x100 zł, raz na tydzień 500 zł, a nagrodą główną jest samochód Hyundai i20. Zapraszamy do udziału, bo zasady są niezwykle proste! Aby grać o nagrody pieniężne wystarczy kupić jedną z MINIczekolad Wawel i zarejestrować paragon. Aby natomiast wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, należy zakupić 5 produktów. Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie MINIczekolady Wawel, także te w dotychczasowej szacie graficznej. Więcej informacji na stronie: www.loteriadobrzenadziana.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.