Dzień Wegetarian w Lidl Polska – sieć celebruje go nie tylko od święta
11 stycznia obchodzony jest Światowy Dzień Wegetarian, jednak z siecią Lidl Polska można świętować go codziennie! W Vege Strefie Lidla znajdziemy produkty dostosowane do potrzeb wegan, wegetarian oraz sympatyków diety fleksitariańskiej. Co więcej, od poniedziałku, 8 stycznia, do środy, 10 stycznia, sieć przygotowała atrakcyjną wegeofertę.
Wszystkie, dostępne w sklepach Lidl Polska, propozycje produktów roślinnych są starannie wyselekcjonowane, aby sprostać oczekiwaniom zarówno tych, którzy już wybrali wegetariański styl życia, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z tego typu dietą. Dlatego już od poniedziałku, 8 stycznia, Lidl Polska oferuje swoim klientom bardzo dobrze znanego i lubianego burgera roślinnego (7,64 zł/170 g/1 opak.), za którego przy zakupie dwóch opakowań zapłacimy 5,29 zł/1 opak. lub gyros roślinny (8,49 zł/150 g/1 opak.). Przy zakupie dwóch możemy skorzystać z promocyjnej ceny – 6,79 zł/1 opak. Do środy, 10 stycznia w sieci kupimy również wegańskie plastry kanapkowe w cenie 5,49 zł/100 g/1 opak. Jeśli wybierzemy dwa produkty, cena za jeden wyniesie 4,39 zł. A może coś na osłodę? Lidl Polska proponuje deser Pasjo (4,49 zł/140 g/1 opak.) w dwóch smakach: tapioki czekoladowej z wiśnią lub nasion chia z mango. Również w tym przypadku dwa opakowania to niższa cena – 3,59 zł/1 opak.
Wegetarianizm i weganizm stają się dla wielu konsumentów nie tylko stylem życia, ale także wyborem wartości, które chcą wprowadzać do swojej codzienności. Kwestie zrównoważonego rozwoju, etyki w produkcji żywności oraz troski o dobrostan zwierząt stają się dla ludzi coraz bardziej istotne. Dlatego oferta sklepów Lidl Polska, dostosowuje się do tych trendów, proponując coraz więcej opcji roślinnych, zróżnicowanych pod względem smaku i składu. W grudniu sieć wprowadziła kilka nowości, spośród których szczególną popularnością cieszą się pierogi z boczniakiem czy boczniak na raz.
Nie przegap okazji do spróbowania czegoś nowego. Odkryj świat roślinnych smaków razem z Lidl Polska i sprawdź bogatą ofertę sieci.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.