Dzień Wegetarian w Lidl Polska – sieć celebruje go nie tylko od święta
11 stycznia obchodzony jest Światowy Dzień Wegetarian, jednak z siecią Lidl Polska można świętować go codziennie! W Vege Strefie Lidla znajdziemy produkty dostosowane do potrzeb wegan, wegetarian oraz sympatyków diety fleksitariańskiej. Co więcej, od poniedziałku, 8 stycznia, do środy, 10 stycznia, sieć przygotowała atrakcyjną wegeofertę.
Wszystkie, dostępne w sklepach Lidl Polska, propozycje produktów roślinnych są starannie wyselekcjonowane, aby sprostać oczekiwaniom zarówno tych, którzy już wybrali wegetariański styl życia, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z tego typu dietą. Dlatego już od poniedziałku, 8 stycznia, Lidl Polska oferuje swoim klientom bardzo dobrze znanego i lubianego burgera roślinnego (7,64 zł/170 g/1 opak.), za którego przy zakupie dwóch opakowań zapłacimy 5,29 zł/1 opak. lub gyros roślinny (8,49 zł/150 g/1 opak.). Przy zakupie dwóch możemy skorzystać z promocyjnej ceny – 6,79 zł/1 opak. Do środy, 10 stycznia w sieci kupimy również wegańskie plastry kanapkowe w cenie 5,49 zł/100 g/1 opak. Jeśli wybierzemy dwa produkty, cena za jeden wyniesie 4,39 zł. A może coś na osłodę? Lidl Polska proponuje deser Pasjo (4,49 zł/140 g/1 opak.) w dwóch smakach: tapioki czekoladowej z wiśnią lub nasion chia z mango. Również w tym przypadku dwa opakowania to niższa cena – 3,59 zł/1 opak.
Wegetarianizm i weganizm stają się dla wielu konsumentów nie tylko stylem życia, ale także wyborem wartości, które chcą wprowadzać do swojej codzienności. Kwestie zrównoważonego rozwoju, etyki w produkcji żywności oraz troski o dobrostan zwierząt stają się dla ludzi coraz bardziej istotne. Dlatego oferta sklepów Lidl Polska, dostosowuje się do tych trendów, proponując coraz więcej opcji roślinnych, zróżnicowanych pod względem smaku i składu. W grudniu sieć wprowadziła kilka nowości, spośród których szczególną popularnością cieszą się pierogi z boczniakiem czy boczniak na raz.
Nie przegap okazji do spróbowania czegoś nowego. Odkryj świat roślinnych smaków razem z Lidl Polska i sprawdź bogatą ofertę sieci.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.