Komunikaty PR

Ekspert na pokładzie Barbora Polska

2023-05-23  |  13:10
Biuro prasowe

Barbora Polska, to marka z branży e-grocery, której wartości skupiają się wokół rodziny. Dlatego obok dostarczania pełnej oferty produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku, firma przykłada dużą wagę do promowania zdrowego żywienia. W tym celu nawiązała współpracę z Sylwią Lenartowicz-Wojciechowską – dietetykiem i biotechnologiem, która swoją działalność zawodową opiera także na komunikacji poprzez media społecznościowe.

Dostęp do cennej wiedzy na temat odżywiania, jak również porady dla sportowców, czy ciekawostki dietetyczne, to tylko wycinek wiedzy, którą dzięki tej współpracy zyskają klienci internetowego sklepu Barbora.

Działalność naszego internetowego sklepu nie kończy się na dostarczeniu świeżych warzyw i owoców czy innych produktów spożywczych oraz tych codziennego użytku. Pragniemy towarzyszyć naszym klientom i wspierać ich w podejmowaniu właściwych decyzji żywieniowych. Od dłuższego czasu dostarczamy im merytoryczną wiedzę w postaci wskazówek eksperta z dziedziny dietetyki, które pomagają w dokonywaniu codziennych wyborów mówi Agnieszka Śliwka- Stachowiak, Dyrektor  Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.  

Sylwia Lenartowicz-Wojciechowska od blisko 10 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z  żywieniem dzieci do szóstego roku życia, kobiet w ciąży oraz matek karmiących. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc warsztaty edukacyjne i kulinarne na terenie całej Polski w żłobkach i przedszkolach. Jest współautorką kilku poradników o żywieniu przedszkolnym oraz poradników dla małych alergików. Pomysłodawczyni przedszkola Stacja Integracja. Prywatnie jest mamą Igora i to właśnie osobiste doświadczenia i wyzwania rodzicielskie stały się źródłem inspiracji dla jej pracy.

Dzięki współpracy z ekspertem, nasi klienci zyskają cenne informacje na temat zdrowego żywienia, podane w przystępny i atrakcyjny sposób. Sylwia Lenartowicz-Wojciechowska, jako dietetyk z wieloletnim doświadczeniem i biotechnolog, w swojej codziennej pracy wykorzystuje media społecznościowe, co jest ogromnym atutem w dzisiejszych czasach. Wierzymy, że dzięki komunikacji online będziemy mogli inspirować i edukować jeszcze więcej osób na temat korzyści płynących z właściwego odżywiania. To ogromna szansa, która pozwoli nam zmieniać nawyki żywieniowe i wpływać pozytywnie na zdrowie społeczeństwadodaje Agnieszka Śliwka- Stachowiak.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.