Ekspert na pokładzie Barbora Polska
Barbora Polska, to marka z branży e-grocery, której wartości skupiają się wokół rodziny. Dlatego obok dostarczania pełnej oferty produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku, firma przykłada dużą wagę do promowania zdrowego żywienia. W tym celu nawiązała współpracę z Sylwią Lenartowicz-Wojciechowską – dietetykiem i biotechnologiem, która swoją działalność zawodową opiera także na komunikacji poprzez media społecznościowe.
Dostęp do cennej wiedzy na temat odżywiania, jak również porady dla sportowców, czy ciekawostki dietetyczne, to tylko wycinek wiedzy, którą dzięki tej współpracy zyskają klienci internetowego sklepu Barbora.
– Działalność naszego internetowego sklepu nie kończy się na dostarczeniu świeżych warzyw i owoców czy innych produktów spożywczych oraz tych codziennego użytku. Pragniemy towarzyszyć naszym klientom i wspierać ich w podejmowaniu właściwych decyzji żywieniowych. Od dłuższego czasu dostarczamy im merytoryczną wiedzę w postaci wskazówek eksperta z dziedziny dietetyki, które pomagają w dokonywaniu codziennych wyborów – mówi Agnieszka Śliwka- Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.
Sylwia Lenartowicz-Wojciechowska od blisko 10 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z żywieniem dzieci do szóstego roku życia, kobiet w ciąży oraz matek karmiących. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc warsztaty edukacyjne i kulinarne na terenie całej Polski w żłobkach i przedszkolach. Jest współautorką kilku poradników o żywieniu przedszkolnym oraz poradników dla małych alergików. Pomysłodawczyni przedszkola Stacja Integracja. Prywatnie jest mamą Igora i to właśnie osobiste doświadczenia i wyzwania rodzicielskie stały się źródłem inspiracji dla jej pracy.
– Dzięki współpracy z ekspertem, nasi klienci zyskają cenne informacje na temat zdrowego żywienia, podane w przystępny i atrakcyjny sposób. Sylwia Lenartowicz-Wojciechowska, jako dietetyk z wieloletnim doświadczeniem i biotechnolog, w swojej codziennej pracy wykorzystuje media społecznościowe, co jest ogromnym atutem w dzisiejszych czasach. Wierzymy, że dzięki komunikacji online będziemy mogli inspirować i edukować jeszcze więcej osób na temat korzyści płynących z właściwego odżywiania. To ogromna szansa, która pozwoli nam zmieniać nawyki żywieniowe i wpływać pozytywnie na zdrowie społeczeństwa – dodaje Agnieszka Śliwka- Stachowiak.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.