Ekspert na pokładzie Barbora Polska
Barbora Polska, to marka z branży e-grocery, której wartości skupiają się wokół rodziny. Dlatego obok dostarczania pełnej oferty produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku, firma przykłada dużą wagę do promowania zdrowego żywienia. W tym celu nawiązała współpracę z Sylwią Lenartowicz-Wojciechowską – dietetykiem i biotechnologiem, która swoją działalność zawodową opiera także na komunikacji poprzez media społecznościowe.
Dostęp do cennej wiedzy na temat odżywiania, jak również porady dla sportowców, czy ciekawostki dietetyczne, to tylko wycinek wiedzy, którą dzięki tej współpracy zyskają klienci internetowego sklepu Barbora.
– Działalność naszego internetowego sklepu nie kończy się na dostarczeniu świeżych warzyw i owoców czy innych produktów spożywczych oraz tych codziennego użytku. Pragniemy towarzyszyć naszym klientom i wspierać ich w podejmowaniu właściwych decyzji żywieniowych. Od dłuższego czasu dostarczamy im merytoryczną wiedzę w postaci wskazówek eksperta z dziedziny dietetyki, które pomagają w dokonywaniu codziennych wyborów – mówi Agnieszka Śliwka- Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.
Sylwia Lenartowicz-Wojciechowska od blisko 10 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z żywieniem dzieci do szóstego roku życia, kobiet w ciąży oraz matek karmiących. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc warsztaty edukacyjne i kulinarne na terenie całej Polski w żłobkach i przedszkolach. Jest współautorką kilku poradników o żywieniu przedszkolnym oraz poradników dla małych alergików. Pomysłodawczyni przedszkola Stacja Integracja. Prywatnie jest mamą Igora i to właśnie osobiste doświadczenia i wyzwania rodzicielskie stały się źródłem inspiracji dla jej pracy.
– Dzięki współpracy z ekspertem, nasi klienci zyskają cenne informacje na temat zdrowego żywienia, podane w przystępny i atrakcyjny sposób. Sylwia Lenartowicz-Wojciechowska, jako dietetyk z wieloletnim doświadczeniem i biotechnolog, w swojej codziennej pracy wykorzystuje media społecznościowe, co jest ogromnym atutem w dzisiejszych czasach. Wierzymy, że dzięki komunikacji online będziemy mogli inspirować i edukować jeszcze więcej osób na temat korzyści płynących z właściwego odżywiania. To ogromna szansa, która pozwoli nam zmieniać nawyki żywieniowe i wpływać pozytywnie na zdrowie społeczeństwa – dodaje Agnieszka Śliwka- Stachowiak.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Osoby z chorobą otyłościową są stygmatyzowane. Hejterów nie obchodzi to, że po drugiej stronie jest człowiek z emocjami
Aktor przyznaje, że niejednokrotnie spotkał się w sieci z mową nienawiści pod swoim adresem, a najczęściej hejterzy krytykują go za wygląd. Przykre było dla niego to, że nieprzyjemne komentarze nasiliły się wtedy, kiedy po specjalistycznych zabiegach choroba otyłościowa niestety znów dała o sobie znać. Bartłomiej Nowosielski ubolewa nad tym, że szerokie grono osób nie postrzega otyłości w kategorii schorzenia, które niesie ze sobą wiele powikłań.
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.