Everli kontynuuje ekspansję w Europie
Zarząd Everli – wiodącej w Europie platformy do zakupów spożywczych online, ogłosił plany ekspansji w Niemczech i Rumunii na początku 2022 roku. Scenariusz wejścia na kolejne rynki jest następstwem niedawnej rundy inwestycyjnej serii C, dzięki której marka pozyskała na rozwój 100 milionów dolarów. W ten sposób platforma będzie obecna już w sześciu europejskich krajach, po Włoszech, Polsce, Francji i Czechach.
Pozyskane fundusze pozwolą Everli budować swoją pozycję w Niemczech i w Rumunii w oparciu o sprawdzony model partnerskiej współpracy z supermarketami. Na nowych rynkach również rośnie zapotrzebowanie na dostawy artykułów spożywczych online. Ekspansja daje więc milionom klientów możliwość zamawiania zakupów bezpośrednio do domów i odbioru dostawy o ściśle wyznaczonej porze, nawet tego samego dnia.
Szybki rozwój Everli
Marka Everli narodziła się w 2014 roku w Weronie. Dzisiaj pozwala klientom z ponad osiemdziesięciu miast w Europie zamawiać produkty spożywcze z ulubionych supermarketów. Platforma oferuje dostarczanie produktów wprost do domu, o określonej godzinie, przez Szopera. Jego unikalną rolę można porównać do osobistego concierge, który w imieniu Klienta realizuje zakupy, doradza wybór produktów i proponuje zamienniki, gdy jakiegoś produktu brakuje na półce. Everli, budując swoją pozycję w Europie, szybko stało się partnerem największych marek spożywczych, takich jak, m.in.: Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan, oferując dostęp do ponad 300 000 produktów.
Ekspansja Everli na nowe rynki jest bardzo dobrą wiadomością dla europejskich klientów, którzy coraz chętniej korzystają z tego modelu zakupów spożywczych. Popyt na wielu rynkach w całej Europie szybko rośnie, podobnie jak liczba firm odpowiadających na różne misje zakupowe konsumentów w ramach tej kategorii. Everli odnosi sukcesy i się rozwija, bo zaproponowało unikatowy pomysł partnerskich relacji z supermarketami, które pozwalają na oferowanie dużego asortymentu, wpływając tym samym na wysoki poziom satysfakcji klienta. W Polsce Everli ma bardzo dobry rok. Marka jest już widoczna nawet w mniejszych miastach. Z przyjemnością będę przyglądać się ekspansji Everli na dwóch nowych rynkach – mówi Anna Podkowińska Tretyn, dyrektor zarządzająca Everli Polska.
Wraz z otwarciem swoich biur w Berlinie i Bukareszcie, Everli zamierza zatrudnić pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing, a także będzie rekrutować Szoperów, którzy dostarczają zakupy pod drzwi klienta.
Informacje o Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Z usługi może skorzystać już ponad 10 mln Polaków.
![„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1877478853,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
![Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!](/files/_uploaded/glownekonf_147330958,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
![Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach](/files/_uploaded/glownekonf_777565942,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.