Everli kontynuuje ekspansję w Europie
Zarząd Everli – wiodącej w Europie platformy do zakupów spożywczych online, ogłosił plany ekspansji w Niemczech i Rumunii na początku 2022 roku. Scenariusz wejścia na kolejne rynki jest następstwem niedawnej rundy inwestycyjnej serii C, dzięki której marka pozyskała na rozwój 100 milionów dolarów. W ten sposób platforma będzie obecna już w sześciu europejskich krajach, po Włoszech, Polsce, Francji i Czechach.
Pozyskane fundusze pozwolą Everli budować swoją pozycję w Niemczech i w Rumunii w oparciu o sprawdzony model partnerskiej współpracy z supermarketami. Na nowych rynkach również rośnie zapotrzebowanie na dostawy artykułów spożywczych online. Ekspansja daje więc milionom klientów możliwość zamawiania zakupów bezpośrednio do domów i odbioru dostawy o ściśle wyznaczonej porze, nawet tego samego dnia.
Szybki rozwój Everli
Marka Everli narodziła się w 2014 roku w Weronie. Dzisiaj pozwala klientom z ponad osiemdziesięciu miast w Europie zamawiać produkty spożywcze z ulubionych supermarketów. Platforma oferuje dostarczanie produktów wprost do domu, o określonej godzinie, przez Szopera. Jego unikalną rolę można porównać do osobistego concierge, który w imieniu Klienta realizuje zakupy, doradza wybór produktów i proponuje zamienniki, gdy jakiegoś produktu brakuje na półce. Everli, budując swoją pozycję w Europie, szybko stało się partnerem największych marek spożywczych, takich jak, m.in.: Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan, oferując dostęp do ponad 300 000 produktów.
Ekspansja Everli na nowe rynki jest bardzo dobrą wiadomością dla europejskich klientów, którzy coraz chętniej korzystają z tego modelu zakupów spożywczych. Popyt na wielu rynkach w całej Europie szybko rośnie, podobnie jak liczba firm odpowiadających na różne misje zakupowe konsumentów w ramach tej kategorii. Everli odnosi sukcesy i się rozwija, bo zaproponowało unikatowy pomysł partnerskich relacji z supermarketami, które pozwalają na oferowanie dużego asortymentu, wpływając tym samym na wysoki poziom satysfakcji klienta. W Polsce Everli ma bardzo dobry rok. Marka jest już widoczna nawet w mniejszych miastach. Z przyjemnością będę przyglądać się ekspansji Everli na dwóch nowych rynkach – mówi Anna Podkowińska Tretyn, dyrektor zarządzająca Everli Polska.
Wraz z otwarciem swoich biur w Berlinie i Bukareszcie, Everli zamierza zatrudnić pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing, a także będzie rekrutować Szoperów, którzy dostarczają zakupy pod drzwi klienta.
Informacje o Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Z usługi może skorzystać już ponad 10 mln Polaków.
Słodki upominek na Pierwszą Komunię od Solidarności i Goplany
Sezon grillowy razem z Ajvarem PODRAVKA czas start!
Czasowa głodówka jako sposób na uzdrawianie - komunikat prasowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.