Komunikaty PR

Fanex wprowadza dwa nowe dipy do nachosów: pomidorowy i serowy

2024-03-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex - wiodący producent wysokiej jakości sosów i dodatków dla branży gastronomicznej, wprowadza na rynek dwa wyjątkowe dipy do nachosów Tres Amigos. Łagodna Salsa Pomidorowa MILD oraz Serowa Salsa CHEESE to doskonałe połączenie wyrazistych smaków i kreatywności, które znajdą swoje zastosowanie nie tylko przy przekąskach, ale również w wielu daniach nawiązujących na przykład do kuchni meksykańskiej.

Łagodna Slasa Pomidorowa MILD - kwintesencja meksykańskiego smaku

Dip Łagodna Salsa Pomidorowa MILD to prawdziwy festiwal smaków przygotowany z soczystych pomidorów, aromatycznych ziół i wyselekcjonowanych przypraw. Idealny jako dodatek do dań meksykańskich, kanapek czy potraw z grilla. Ten dip nada każdemu daniu niezapomnianego charakteru. To świetny dodatek nie tylko do nachosów - to eksplozja smaków, która doskonale uzupełni każdą przekąskę. Jego półpłynna konsystencja z widocznymi kawałkami warzyw, gwarantuje niezapomnianą podróż po smakach meksykańskiej kuchni.

Serowa Salsa CHEESE: Raj dla zwolenników serowych smaków

Dip Serowy to kompozycja gęstej i kremowej salsy o jasno pomarańczowej barwie, wzbogaconej kawałkami warzyw. Starannie przygotowany z wysokiej jakości składników dip, zadowoli nawet najbardziej wymagające podniebienia. Doskonały zarówno na firmowe, jak i domowe imprezy, spotkania ze znajomymi, także jako dodatek do przekąsek podczas seansu filmowego.

Kremowa konsystencja i intensywny smak sprawiają, że każdy kęs to niezapomniana przyjemność.

- Oba dipy są nie tylko doskonałymi dodatkami do nachosów, ale także wszechstronnymi narzędziami do kulinarnego eksperymentowania. Intensywny smak pomidorów, papryki, cebuli i przypraw Salsy Łagodnej Pomidorowej MILD ,idealnie komponuje się z różnorodnymi przekąskami i daniami, nadając im dodatkowego wymiaru smaku i aromatu. Salsa Dip Serowy CHEESE, to z kolei świetny sposób na urozmaicenie posiłków poprzez wprowadzanie elementu kremowej przyjemności i łagodnego posmaku sera – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.

Oba dipy - Łagodna Slasa Pomidorowa MILD i Serowa Salsa CHEEASE - dostępne są w słoiczkach o pojemności 300 g. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. wystarczy skontaktować się z siecią przedstawicieli handlowych Fanex: fanex.pl/przedstawiciele.

Zakupu produktów mogą dokonać także klienci detaliczni, np. poprzez sklep internetowy marki www.sklep.fanex.pl

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.