Fanex wprowadza dwa nowe dipy do nachosów: pomidorowy i serowy
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex - wiodący producent wysokiej jakości sosów i dodatków dla branży gastronomicznej, wprowadza na rynek dwa wyjątkowe dipy do nachosów Tres Amigos. Łagodna Salsa Pomidorowa MILD oraz Serowa Salsa CHEESE to doskonałe połączenie wyrazistych smaków i kreatywności, które znajdą swoje zastosowanie nie tylko przy przekąskach, ale również w wielu daniach nawiązujących na przykład do kuchni meksykańskiej.
Łagodna Slasa Pomidorowa MILD - kwintesencja meksykańskiego smaku
Dip Łagodna Salsa Pomidorowa MILD to prawdziwy festiwal smaków przygotowany z soczystych pomidorów, aromatycznych ziół i wyselekcjonowanych przypraw. Idealny jako dodatek do dań meksykańskich, kanapek czy potraw z grilla. Ten dip nada każdemu daniu niezapomnianego charakteru. To świetny dodatek nie tylko do nachosów - to eksplozja smaków, która doskonale uzupełni każdą przekąskę. Jego półpłynna konsystencja z widocznymi kawałkami warzyw, gwarantuje niezapomnianą podróż po smakach meksykańskiej kuchni.
Serowa Salsa CHEESE: Raj dla zwolenników serowych smaków
Dip Serowy to kompozycja gęstej i kremowej salsy o jasno pomarańczowej barwie, wzbogaconej kawałkami warzyw. Starannie przygotowany z wysokiej jakości składników dip, zadowoli nawet najbardziej wymagające podniebienia. Doskonały zarówno na firmowe, jak i domowe imprezy, spotkania ze znajomymi, także jako dodatek do przekąsek podczas seansu filmowego.
Kremowa konsystencja i intensywny smak sprawiają, że każdy kęs to niezapomniana przyjemność.
- Oba dipy są nie tylko doskonałymi dodatkami do nachosów, ale także wszechstronnymi narzędziami do kulinarnego eksperymentowania. Intensywny smak pomidorów, papryki, cebuli i przypraw Salsy Łagodnej Pomidorowej MILD ,idealnie komponuje się z różnorodnymi przekąskami i daniami, nadając im dodatkowego wymiaru smaku i aromatu. Salsa Dip Serowy CHEESE, to z kolei świetny sposób na urozmaicenie posiłków poprzez wprowadzanie elementu kremowej przyjemności i łagodnego posmaku sera – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.
Oba dipy - Łagodna Slasa Pomidorowa MILD i Serowa Salsa CHEEASE - dostępne są w słoiczkach o pojemności 300 g. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. wystarczy skontaktować się z siecią przedstawicieli handlowych Fanex: fanex.pl/przedstawiciele.
Zakupu produktów mogą dokonać także klienci detaliczni, np. poprzez sklep internetowy marki www.sklep.fanex.pl
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.