Komunikaty PR

Faszerowane jajka z orzechami włoskimi KRESTO

2024-03-26  |  13:18
Biuro prasowe

Na twardo, w sałatce czy wypiekach – jajeczne dania królują na wielkanocnych stołach. Do palety smaków warto dodać również te faszerowane. Finezji nadaje kolor. Czerwona kapusta sprawdza się idealnie w roli barwnika, a orzechy KRESTO Select uzupełniają kompozycję smaków. Smacznego!

Składniki:

• 5 jajek
• 150 g kapusty czerwonej
• 1 l wody
• 1 łyżeczka cukru
• 4 łyżki octu spirytusowego


Farsz:

• 1 łyżeczka majonezu 
• 2 łyżeczki jogurtu naturalnego 
• Sól, pieprz do smaku
• 1 łyżka soku z buraków do zabarwienia farszu (opcjonalnie)
• Orzechy włoskie KRESTO Select


Wykonanie:

1. Jajka ugotuj na twardo. Kapustę poszatkuj i przełóż ją do garnka, dodaj wodę oraz łyżeczkę cukru. 
2. Marynatę zagotuj, zdejmij z ognia i dodaj ocet. Wymieszaj i ostudź. 
3. Ugotowane jajka obierz, przełóż je do naczynia i zalej marynatą, przykryj i odstaw na przynajmniej 12 godzin. 
4. Gdy jajka nabiorą pięknego, fioletowego koloru, wyjmij je z marynaty, przekrój na pół i wydrąż z nich żółtka. 
5. Do żóltek dodaj majonez oraz jogurt naturalny i dopraw do smaku, całość dokładnie wymieszaj na gładką masę (opcjonalnie do połowy farszu dodaj łyżkę soku z buraków, aby uzyskać różowy kolor). 
6. Połówki jajek wypełnij farszem, a na wierzch wyłóż orzechy włoskie KRESTO Select.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.