Komunikaty PR

Firma Oddlygood i fiński wokalista Käärijä nawiązują współpracę!

2023-09-06  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Pietraszek
M+G Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Piękna 15 lok. 35
00-549 Warszawa
monika.pietraszek|mplusg.com.pl| |monika.pietraszek|mplusg.com.pl
+48 501 183 386
www.mplusg.com.pl
Do pobrania Oddlygood ( 0.22 MB )

Wiadomość, która rozkołysze świat: Firma Oddlygood i fiński wokalista Käärijä, znany z brawurowego wykonania utworu „Cha Cha Cha”, nawiązują współpracę!

Nadchodzi zwariowana mieszanka: firma Oddlygood, producent artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, przedstawiła właśnie nowego ambasadora swojej marki, którym będzie wokalista znany światu pod pseudonimem Käärijä. Fiński artysta, który z dnia na dzień zyskał międzynarodowy rozgłos w maju tego roku, podpisał właśnie kontrakt z Oddlygood. To idealne połączenie dla każdego, kto ceni aktywne życie w stylu wege.

Käärijä skradł show na scenie w Liverpoolu w maju tego roku swoim nietuzinkowym stylem, prezentując publiczności słynny już utwór „Cha Cha Cha”.

Obecnie Käärijä nawiązuje współpracę z firmą Oddlygood, w ramach której celebrowana będzie oryginalność i dobry nastrój.

– Produkty roślinne są podstawą mojej kuchni. Odkąd w sklepach pojawił się napój owsiany Oddlygood Barista Oat Drink, jestem jego absolutnym fanem. Naprawdę kocham ten smak – mówi Käärijä. – Jestem bardzo wdzięczny za możliwość  współpracy z marką Oddlygood. Liczę na to, że mogę wiele innych osób zainspirować do otwarcia się na kuchnię roślinną.

– Z radością witamy Käärijä w naszej rodzinie Oddlygood. Jego przebojowość i nieposkromiona energia doskonale wpisują się w podstawowe wartości naszej firmy: chcemy celebrować fakt, że każdy jest wyjątkowy i zachęcać ludzi do podążania własną ścieżką – komentuje Nina Gillsvik, Dyrektor Marketingu (CMO) w Oddlygood. – Nie możemy się już doczekać, żeby pokazać światu efekty naszej współpracy.

Oddlygood to globalna marka, której ambicją jest podbić świat niesamowitym smakiem i jakością swoich produktów roślinnych. Oddlygood wywodzi się z firmy Valio, jednej z czołowych firm branży spożywczej w Finlandii. Oddlygood powstała w 2018 r., a jej założycielom przyświecała wizja kreowania lepszej przyszłości dla ludzi i planety, poprzez oferowanie smacznych produktów alternatywnych wobec tradycyjnej żywności. Stale wzbogacana gama produktów roślinnych Oddlygood jest obecnie dostępna rynkach Europy i Stanów Zjednoczonych. W Polsce można je znaleźć we wszystkich sklepach Kaufland oraz Netto i w wybranych sklepach Auchan oraz Carrefour. Więcej informacji na stronie oddlygood.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: M+G Sp. z o.o. Sp. k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.