Firma Oddlygood i fiński wokalista Käärijä nawiązują współpracę!
M+G Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Piękna 15 lok. 35
00-549 Warszawa
monika.pietraszek|mplusg.com.pl| |monika.pietraszek|mplusg.com.pl
+48 501 183 386
www.mplusg.com.pl
Wiadomość, która rozkołysze świat: Firma Oddlygood i fiński wokalista Käärijä, znany z brawurowego wykonania utworu „Cha Cha Cha”, nawiązują współpracę!
Nadchodzi zwariowana mieszanka: firma Oddlygood, producent artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, przedstawiła właśnie nowego ambasadora swojej marki, którym będzie wokalista znany światu pod pseudonimem Käärijä. Fiński artysta, który z dnia na dzień zyskał międzynarodowy rozgłos w maju tego roku, podpisał właśnie kontrakt z Oddlygood. To idealne połączenie dla każdego, kto ceni aktywne życie w stylu wege.
Käärijä skradł show na scenie w Liverpoolu w maju tego roku swoim nietuzinkowym stylem, prezentując publiczności słynny już utwór „Cha Cha Cha”.
Obecnie Käärijä nawiązuje współpracę z firmą Oddlygood, w ramach której celebrowana będzie oryginalność i dobry nastrój.
– Produkty roślinne są podstawą mojej kuchni. Odkąd w sklepach pojawił się napój owsiany Oddlygood Barista Oat Drink, jestem jego absolutnym fanem. Naprawdę kocham ten smak – mówi Käärijä. – Jestem bardzo wdzięczny za możliwość współpracy z marką Oddlygood. Liczę na to, że mogę wiele innych osób zainspirować do otwarcia się na kuchnię roślinną.
– Z radością witamy Käärijä w naszej rodzinie Oddlygood. Jego przebojowość i nieposkromiona energia doskonale wpisują się w podstawowe wartości naszej firmy: chcemy celebrować fakt, że każdy jest wyjątkowy i zachęcać ludzi do podążania własną ścieżką – komentuje Nina Gillsvik, Dyrektor Marketingu (CMO) w Oddlygood. – Nie możemy się już doczekać, żeby pokazać światu efekty naszej współpracy.
Oddlygood to globalna marka, której ambicją jest podbić świat niesamowitym smakiem i jakością swoich produktów roślinnych. Oddlygood wywodzi się z firmy Valio, jednej z czołowych firm branży spożywczej w Finlandii. Oddlygood powstała w 2018 r., a jej założycielom przyświecała wizja kreowania lepszej przyszłości dla ludzi i planety, poprzez oferowanie smacznych produktów alternatywnych wobec tradycyjnej żywności. Stale wzbogacana gama produktów roślinnych Oddlygood jest obecnie dostępna rynkach Europy i Stanów Zjednoczonych. W Polsce można je znaleźć we wszystkich sklepach Kaufland oraz Netto i w wybranych sklepach Auchan oraz Carrefour. Więcej informacji na stronie oddlygood.com

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Bryska: W Sopocie nigdy nie odmawiam sobie przyjemności zjedzenia gofra. Cena nie gra roli
Wokalistka zapewnia, że nieco wyższe ceny w kawiarniach, restauracjach czy nawet w zwykłych budkach z przysmakami tuż przy plaży nie zniechęcają jej do wypoczynku nad Bałtykiem, bo po prostu lubi tam bywać. Często wraca do Sopotu, chociażby po to, żeby zjeść pysznego gofra z syropem karmelowym. Na ten przysmak Bryska nie żałuje pieniędzy. Jej zdaniem nieco wyższe ceny w lokalach gastronomicznych w sezonie letnim są jak najbardziej uzasadnione, bo przecież dla właścicieli takich punktów, to jedyna okazja żeby zarobić.
Polityka
Lekarz: Karol Nawrocki zapewne sporo papierosów w swoim życiu wypalił. Stwierdził, że w kampanii lepiej będzie je zastąpić woreczkami nikotynowymi

Kandydat na prezydenta Karol Nawrocki podczas ostatniej debaty w TVP wykonał nietypowy gest, wsuwając do ust saszetkę, co wywołało dyskusję na temat alternatywnych produktów nikotynowych. Były wiceminister zdrowia przypomina, że stosowanie takich woreczków to jedna z metod walki z uzależnieniem od palenia tytoniu, wpisująca się w strategię redukcji szkód, a przykład osoby publicznej może podnieść świadomość społeczną na ten temat. Jednocześnie lekarz zwraca uwagę, że tego typu produkty przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych. Reguluje to przyjęta w maju nowelizacja ustawy tytoniowej.
Zdrowie
Coraz więcej alergików korzysta z immunoterapii podjęzykowej. Nie jest ona dostępna dla najmłodszych pacjentów

Immunoterapia alergenowa, polegająca na 3-5-letnim podawaniu preparatu zawierającego alergeny, jest jedyną uznaną i skuteczną metodą przyczynowego leczenia alergii. Jej zastosowanie w najmłodszym wieku pozwala uchronić pacjenta przed rozwojem poważniejszych chorób o podłożu alergicznym, takich jak astma oskrzelowa. W Polsce refundowane są głównie immunoterapie podawane podskórnie, jednak w ostatnich latach coraz popularniejsza staje się postać podjęzykowa. Doustna forma jest refundowana tylko u dzieci i młodzieży w wieku 12–18 lat oraz dla dorosłych w odczulaniu na roztocza kurzu domowego. Alergolodzy i organizacje pacjenckie apelują o rozszerzenie wskazań o inne alergeny wiatropylne i refundację preparatów od szóstego roku życia.