Komunikaty PR

Food trucki przed Atrium Kasztanowa na zakończenie wakacji

2024-08-19  |  11:15
Biuro prasowe

Przedostatni weekend wakacji zapowiada się w Atrium Kasztanowa wyjątkowo smacznie. W dniach 23-25 sierpnia przed pilskim centrum handlowym staną mobilne restauracje oferujące potrawy z całego świata. Pojawią się znane i lubiane food trucki, serwujące burgery, frytki oraz oryginalne dania europejskiej i światowej kuchni. Miłośnicy ulicznego jedzenia będą mogli poznać nowe smaki oraz skosztować różnorodności regionalnych potraw.

 

Kuchnia z food trucków to wygodna propozycja dla wszystkich fanów dobrego jedzenia. W Pile z bogatej oferty mobilnych restauracji będzie można skorzystać w dniach 23-25 sierpnia. W wydarzeniu wezmą udział food trucki z różnych części Polski, w których na miejscu przygotowywane będą dania inspirowane smakami z  odległych zakątków świata. Będzie można spróbować burgerów, frytek czy pysznych przekąsek na gorąco z  różnymi dodatkami i sosami, a także zasmakować specjałów z kuchni meksykańskiej, azjatyckiej, greckiej, tex-mex, tajskiej, belgijskiej, amerykańskiej oraz wielu innych. Pojawią się też propozycje dań w wersji wegańskiej. Nie zabraknie słodkości oraz napojów, w tym pysznej lemoniady, a  także piwa oraz wielu innych specjałów. Wszystkie potrawy przygotowywane są na miejscu ze świeżych, sezonowych produktów.

 

Weekend z food truckami to nie tylko kulinarna uczta, ale również możliwość spotkania się z przyjaciółmi, skosztowania oryginalnych potraw na świeżym powietrzu i celebrowania ostatnich dni lata. Pysznie zjeść będzie można też 25 sierpnia, w niedzielę handlową, przy okazji wizyty w pilskiej galerii w poszukiwaniu szkolnej wyprawki czy zakupów brakujących artykułów do domu. Organizatorzy zadbają również o atrakcje dla najmłodszych – od piątku do niedzieli dla dzieci dostępny do zabawy będzie dmuchaniec.

 

Food trucki zaparkują przed galerią Atrium Kasztanowa w dniach 23-25 sierpnia. Restauracje na kółkach będą czynne w piątek w godzinach od 15.00 do 21.00, w sobotę od 12.00 do 21.00, natomiast w niedzielę od 12.00 do 20.00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.