Komunikaty PR

Frytka w kształcie łyżki - czy rozwiąże problem 80% Polaków?

2023-03-31  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 5.27 MB )

Zwyczajne ziemniaki często goszczą na talerzach Polaków – czy to
w postaci pieczonej, tłuczonej czy smażonej. W naszym kraju uprawia się ponad 120 jego
odmian. Frytki zaś – złociste i chrupiące a zarazem miękkie ziemniaczane paluszki –
uwielbiane są na całym świecie.


Są one uniwersalnym przysmakiem i każda kultura ma na nie swój własny przepis. Jednak
jedna rzecz nie podlega dyskusji – frytkom bez ketchupu mówimy stanowcze nie.
Według badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Heinz, ośmiu na
dziesięciu Polaków (81%) odmawia jedzenia frytek bez ketchupu
.


Przy tak dużym znaczeniu tego sosu, nie dziwi fakt, że blisko siedmiu na dziesięciu (68%)
polskich miłośników ketchupu często czuje się sfrustrowanych
, nie mogąc nabrać pożądanej
porcji sosu, która byłaby dla nich wystarczająca. Ponad połowa badanych Polaków (52%)
nabiera ketchup więcej niż jedną frytką
na raz, a ponad jedna czwarta (27%) potrzebuje do
tego dodatkowego narzędzia
.

Przy ogromnej liczbie 4,5 miliarda frytek zjadanych każdego roku na całym świecie, Heinz
planuje położyć kres cierpieniu fanów sosów, oferując nowe rozwiązanie – Heinz Spoon
Friez
.


Smażone ziemniaki występują w wielu różnych kształtach i rozmiarach. Frytki jednak, ze
względu na swój klasyczny, długi i cienki kształt, są problematyczne dla tych, którzy chcą
przede wszystkim poczuć smak sosu, a nie ziemniaków. Powodem jest ich smukłość i
ograniczona powierzchnia.


Rozwiązaniem tego problemu są, wykonane w całości z ziemniaka i kształtem
przypominające tradycyjne łyżeczki Heinz Spoon Friez. Dzięki ziemniaczanej główce w
kształcie miseczki fani ketchupu mogą w końcu nabrać go więcej i delektować się
wyjątkowym smakiem Heinz Tomato Ketchup, którego Polacy tak bardzo kochają.
Aby zaskoczyć amatorów smażonego jedzenia, Heinz podejmuje współpracę się z
warszawską restauracją Soul on the Grill, aby sprowadzić Heinz Spoon Friez do stolicy
tylko na jeden weekend.


W Soul on the Grill (mieszczącej się w Fabryce Norblina w Warszawa), w sobotę 1-ego i
niedzielę 2-ego kwietnia [od 12:00 do 00:00], klienci będą mogli schrupać limitowane “Heinz
Spoon Friez” za darmo. Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ liczba dostępnych frytek jest
ograniczona!


Wierzymy, że fani ketchupu zbyt długo cierpieli w milczeniu. W Heinz Spoon Friez jest
wiele miłości do frytek i jeszcze więcej do naszego ikonicznego ketchup Heinz Tomato
Ketchup
. Jedynym słusznym wyborem było dla nas wypróbowanie tego rozwiązania 
– mówi
Gosia Michalak-Wojskowicz, Category Product Manager w Heinz.


Jesteśmy podekscytowani współpracą z Heinz nad wprowadzeniem Spoon Friez w życie i
nie możemy się doczekać reakcji konsumentów. Mamy nadzieję, że pokochają je tak samo
jak my
 – mówi Grzegorz Comberski z Soul on the Grill.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.