Frytka w kształcie łyżki - czy rozwiąże problem 80% Polaków?
Zwyczajne ziemniaki często goszczą na talerzach Polaków – czy to
w postaci pieczonej, tłuczonej czy smażonej. W naszym kraju uprawia się ponad 120 jego
odmian. Frytki zaś – złociste i chrupiące a zarazem miękkie ziemniaczane paluszki –
uwielbiane są na całym świecie.
Są one uniwersalnym przysmakiem i każda kultura ma na nie swój własny przepis. Jednak
jedna rzecz nie podlega dyskusji – frytkom bez ketchupu mówimy stanowcze nie.
Według badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Heinz, ośmiu na
dziesięciu Polaków (81%) odmawia jedzenia frytek bez ketchupu.
Przy tak dużym znaczeniu tego sosu, nie dziwi fakt, że blisko siedmiu na dziesięciu (68%)
polskich miłośników ketchupu często czuje się sfrustrowanych, nie mogąc nabrać pożądanej
porcji sosu, która byłaby dla nich wystarczająca. Ponad połowa badanych Polaków (52%)
nabiera ketchup więcej niż jedną frytką na raz, a ponad jedna czwarta (27%) potrzebuje do
tego dodatkowego narzędzia.
Przy ogromnej liczbie 4,5 miliarda frytek zjadanych każdego roku na całym świecie, Heinz
planuje położyć kres cierpieniu fanów sosów, oferując nowe rozwiązanie – Heinz Spoon
Friez.
Smażone ziemniaki występują w wielu różnych kształtach i rozmiarach. Frytki jednak, ze
względu na swój klasyczny, długi i cienki kształt, są problematyczne dla tych, którzy chcą
przede wszystkim poczuć smak sosu, a nie ziemniaków. Powodem jest ich smukłość i
ograniczona powierzchnia.
Rozwiązaniem tego problemu są, wykonane w całości z ziemniaka i kształtem
przypominające tradycyjne łyżeczki Heinz Spoon Friez. Dzięki ziemniaczanej główce w
kształcie miseczki fani ketchupu mogą w końcu nabrać go więcej i delektować się
wyjątkowym smakiem Heinz Tomato Ketchup, którego Polacy tak bardzo kochają.
Aby zaskoczyć amatorów smażonego jedzenia, Heinz podejmuje współpracę się z
warszawską restauracją Soul on the Grill, aby sprowadzić Heinz Spoon Friez do stolicy
tylko na jeden weekend.
W Soul on the Grill (mieszczącej się w Fabryce Norblina w Warszawa), w sobotę 1-ego i
niedzielę 2-ego kwietnia [od 12:00 do 00:00], klienci będą mogli schrupać limitowane “Heinz
Spoon Friez” za darmo. Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ liczba dostępnych frytek jest
ograniczona!
Wierzymy, że fani ketchupu zbyt długo cierpieli w milczeniu. W Heinz Spoon Friez jest
wiele miłości do frytek i jeszcze więcej do naszego ikonicznego ketchup Heinz Tomato
Ketchup. Jedynym słusznym wyborem było dla nas wypróbowanie tego rozwiązania – mówi
Gosia Michalak-Wojskowicz, Category Product Manager w Heinz.
Jesteśmy podekscytowani współpracą z Heinz nad wprowadzeniem Spoon Friez w życie i
nie możemy się doczekać reakcji konsumentów. Mamy nadzieję, że pokochają je tak samo
jak my – mówi Grzegorz Comberski z Soul on the Grill.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.