Frytka w kształcie łyżki - czy rozwiąże problem 80% Polaków?
Zwyczajne ziemniaki często goszczą na talerzach Polaków – czy to
w postaci pieczonej, tłuczonej czy smażonej. W naszym kraju uprawia się ponad 120 jego
odmian. Frytki zaś – złociste i chrupiące a zarazem miękkie ziemniaczane paluszki –
uwielbiane są na całym świecie.
Są one uniwersalnym przysmakiem i każda kultura ma na nie swój własny przepis. Jednak
jedna rzecz nie podlega dyskusji – frytkom bez ketchupu mówimy stanowcze nie.
Według badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Heinz, ośmiu na
dziesięciu Polaków (81%) odmawia jedzenia frytek bez ketchupu.
Przy tak dużym znaczeniu tego sosu, nie dziwi fakt, że blisko siedmiu na dziesięciu (68%)
polskich miłośników ketchupu często czuje się sfrustrowanych, nie mogąc nabrać pożądanej
porcji sosu, która byłaby dla nich wystarczająca. Ponad połowa badanych Polaków (52%)
nabiera ketchup więcej niż jedną frytką na raz, a ponad jedna czwarta (27%) potrzebuje do
tego dodatkowego narzędzia.
Przy ogromnej liczbie 4,5 miliarda frytek zjadanych każdego roku na całym świecie, Heinz
planuje położyć kres cierpieniu fanów sosów, oferując nowe rozwiązanie – Heinz Spoon
Friez.
Smażone ziemniaki występują w wielu różnych kształtach i rozmiarach. Frytki jednak, ze
względu na swój klasyczny, długi i cienki kształt, są problematyczne dla tych, którzy chcą
przede wszystkim poczuć smak sosu, a nie ziemniaków. Powodem jest ich smukłość i
ograniczona powierzchnia.
Rozwiązaniem tego problemu są, wykonane w całości z ziemniaka i kształtem
przypominające tradycyjne łyżeczki Heinz Spoon Friez. Dzięki ziemniaczanej główce w
kształcie miseczki fani ketchupu mogą w końcu nabrać go więcej i delektować się
wyjątkowym smakiem Heinz Tomato Ketchup, którego Polacy tak bardzo kochają.
Aby zaskoczyć amatorów smażonego jedzenia, Heinz podejmuje współpracę się z
warszawską restauracją Soul on the Grill, aby sprowadzić Heinz Spoon Friez do stolicy
tylko na jeden weekend.
W Soul on the Grill (mieszczącej się w Fabryce Norblina w Warszawa), w sobotę 1-ego i
niedzielę 2-ego kwietnia [od 12:00 do 00:00], klienci będą mogli schrupać limitowane “Heinz
Spoon Friez” za darmo. Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ liczba dostępnych frytek jest
ograniczona!
Wierzymy, że fani ketchupu zbyt długo cierpieli w milczeniu. W Heinz Spoon Friez jest
wiele miłości do frytek i jeszcze więcej do naszego ikonicznego ketchup Heinz Tomato
Ketchup. Jedynym słusznym wyborem było dla nas wypróbowanie tego rozwiązania – mówi
Gosia Michalak-Wojskowicz, Category Product Manager w Heinz.
Jesteśmy podekscytowani współpracą z Heinz nad wprowadzeniem Spoon Friez w życie i
nie możemy się doczekać reakcji konsumentów. Mamy nadzieję, że pokochają je tak samo
jak my – mówi Grzegorz Comberski z Soul on the Grill.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.