Komunikaty PR

Galaretki Fresh&Fruity… Radość płynie z owoców!

2024-06-13  |  11:00
Biuro prasowe

Ich krótki i prosty skład na bazie naturalnych składników i prawdziwe soki owocowe w środku każdej galaretki to gwarancja wysokiej jakości i pysznego smaku.

Galaretki nadziewane Fresh&Fruity to słodki sposób na dobre samopoczucie oraz propozycja poczęstunku w czasie wakacyjnych spotkań z przyjaciółmi, a także szybki zastrzyk energii w trakcie letnich wypraw rowerowych lub pieszych wędrówek.

Pyszne galaretki można posmakować w wersji standardowej i kwaśnej w opakowaniach 160 g i 245 g oraz w formie luzowej, w sprzedaży na wagę. Dostępność galaretek luzem to wygodna forma komponowania dowolnego mixu ulubionych smaków. Każda z galaretek pakowana jest w nowoczesne zgrzewane opakowanie typu flow pack, dzięki czemu produkt zachowuje swój smak i jakość.

W tym roku do grona galaretek Fresh&Fruity dołączyły pyszne limitowane smaki - Fresh&Fruity kierunek orient:  yuzu - kwiat wiśni, liczi - granat, kiwi - kwiat wiśni oraz mandarynka - granat. To słodki sposób na soczystą podróż w egzotycznym kierunku. Spróbuj wszystkich smaków już dziś!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Powitaj lato z food truckami w Atrium Kasztanowa! Biuro prasowe
2024-06-21 | 11:30

Powitaj lato z food truckami w Atrium Kasztanowa!

Pasjonaci gotowania „na czterech kółkach” powracają do Piły! W dniach 28-30 czerwca przed galerią Atrium Kasztanowa stanie gastronomiczne miasteczko, serwujące specjały z
Żywienie Czas na lody! Sięgnij po kultowe marki firmy Colian
2024-06-21 | 11:10

Czas na lody! Sięgnij po kultowe marki firmy Colian

Polacy kojarzą lody z beztroską, słonecznymi dniami i poprawą nastroju. Każdy ma swój ulubiony rodzaj, który wywołuje uśmiech na twarzy i sprawia, że nawet gorsze dni stają
Żywienie WŁOCH PO RAZ DRUGI ZDOBYWA GWIAZDKĘ MICHELIN DLA STOLICY POLSKI!
2024-06-21 | 01:00

WŁOCH PO RAZ DRUGI ZDOBYWA GWIAZDKĘ MICHELIN DLA STOLICY POLSKI!

NUTA istnieje na kulinarnej mapie stolicy dopiero od niespełna trzech lat, a ma na swoim koncie już drugą gwiazdkę Michelin. Jak dotąd żadna restauracja w naszym kraju nie dostąpiła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Szkoły nie przygotowują uczniów na wejście w dorosłość. Oceny wciąż ważniejsze od kompetencji przyszłości i kreatywności

Około 40 proc. uczniów, zarówno szkół podstawowych, jak i średnich, uważa, że popełnienie błędu oznacza, że nie są mądrzy – wynika z raportu „Mogę wszystko. Co na to współcześni uczniowie?” Fundacji Teach for Poland. Obawa przed byciem tak odbieranym powoduje także, że wielu z nich nie zadaje pytań, kiedy czegoś nie wiedzą. – W konsekwencji za kilkanaście lat będziemy społeczeństwem, które będzie się bało innowacji i zmian – ocenia Katarzyna Nabrdalik, prezeska Fundacji Teach for Poland. Wielu uczniów regularnie stawia sobie cele i do nich dąży, ale często kojarzą się one z ocenami. To wyniki w nauce, a nie rozwój umiejętności, są traktowane jako wyznacznik sukcesu.

Edukacja

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje edukację. Rynek takich rozwiązań będzie rósł w tempie prawie 40 proc. rocznie

Sztuczna inteligencja otwiera nowe horyzonty dla procesu nauczania i uczenia się, rewolucjonizując sektor edukacji. Z badań wynika, że z aplikacji bazujących na AI już w tej chwili korzysta duża grupa uczniów i studentów, jak i nauczycieli, a na rynku pojawia się coraz więcej takich narzędzi. Jak szacuje Grand View Research, do 2030 roku wartość globalnego rynku sztucznej inteligencji w edukacji będzie rosła średniorocznie o blisko 37 proc., przy czym duża część tego rynku będzie zdominowana przez platformy edukacyjne. – Dzięki AI nauczanie staje się bardziej spersonalizowane i interaktywne – mówi Jeff Maggioncalda, dyrektor generalny międzynarodowej platformy edukacyjnej Coursera.

Farmacja

Trwają prace nad zmianami w programie szczepień przeciwko HPV. Na razie zaszczepiła się jedna piąta uprawnionych nastolatków

W ciągu pierwszego roku działania programu bezpłatnych szczepień przeciwko wirusowi HPV dla 12- i 13-latków zaszczepiono tylko ok. 20 proc. uprawnionych. Eksperci wskazują na wiele różnych możliwości poprawy niepokojących statystyk. Pierwszym z nich jest edukacja dzieci i dorosłych na temat roli szczepień oraz zagrożeń, jakie wiążą się z zakażeniem HPV, wirusem odpowiadającym m.in. za nowotwory szyjki macicy, odbytu, krtani czy jamy ustnej. Kolejnym pomysłem jest zwiększenie liczby placówek z dostępnymi szczepieniami o kolejne POZ-y, ale też szkoły. Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało, że pracuje nad niezbędnymi zmianami.