Gdzie leży burgerowa stolica Polski? Uber Eats odpowiada
28 maja to wyjątkowy dzień dla wielbicieli najsłynniejszej kanapki świata. Według analizy trendów przeprowadzonej przez Uber Eats burgerową stolicą Polski jest Kalisz. Z kolei Warszawa boom ma już za sobą. Jak wskazuje analiza trendów przeprowadzona przez Uber Eats, zaledwie 2.5 proc. zamawianych burgerów jest wegańska. Co jeszcze powinniśmy wiedzieć o tym popularnym daniu?
Z okazji Dnia Burgera, Uber Eats podsumowuje trendy w zamówieniach Polaków. Jak się okazuje, burgerowi smakosze nadal w większości są mięsożerni. Zaledwie 2.5 proc. wszystkich zamówionych kanapek była wegańska. Nie przepadamy też za cebulą, ostrymi papryczkami i pomidorami - to te składniki najczęściej wykluczamy z zamówień. Często prosimy z kolei o dodatkowy ser cheddar. Ulubione burgery najchętniej jemy w towarzystwie frytek.
Gra o Tron
Burger bez sera? Nie ma mowy! Król cheeseburger rządzi w zestawieniu najchętniej zamawianych rodzajów tej amerykańskiej kanapki. Zaraz za nim uplasował się Burger Drwala, który jest dostępny w sprzedaży tylko sezonowo. Tym bardziej druga lokata robi wrażenie. Trzecie miejsce przypadło klasycznemu hamburgerowi. Mimo, że bezmięsne burgery wciąż walczą o popularność z tradycyjnymi, w pierwszej piątce znalazł się Vege Burger. Zestawienie zamyka burger z sosem bbq.
Ranking Miast
W tym roku burgerową stolicą Polski został Kalisz. To tu burgery są najpopularniejsze spośród wszystkich dostępnych kuchni. W Warszawie popularność zdobywały inne potrawy, sprawiając, że burgery stanowiły najmniejszy procent zamówień. Z kolei mieszkańcy Trójmiasta udowodnili, że lubią eksperymentować, zamawiając najwięcej wariacji na temat burgerów. Burgerowymi tradycjonalistami zostali mieszkańcy Włocławka, którzy postawili na sprawdzone, klasyczne pozycje w menu.
Burgerowe godziny szczytu
Apetyt na burgera rośnie po godzinie 17. To wtedy składane jest ponad 50 proc. wszystkich zamówień. Natomiast prawdziwy szczyt popularności przypada między godziną 19 a 20. Co ciekawe, burgery to idealny posiłek na koniec tygodnia - najchętniej zamawiamy je w niedzielę. Największe pojedyncze zamówienie złożone za pośrednictwem platformy zawierało 87 cheeseburgerów. Przepisów na najlepszego burgera jest mnóstwo. Dodatkowo każdy użytkownik ma możliwość pozostawienia prośby o modyfikację ulubionej potrawy w komentarzu do zamówienia. Nawet jeśli chcemy zamówić… samą bułkę.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.