Komunikaty PR

Gdzie warto wybrać się podczas GinWeeka?

2022-06-13  |  01:00
Biuro prasowe

Moda na gin rozkwita w polskich barach! Już od 1 do 19 czerwca Goście będą mogli skosztować zestawu modnych koktajli w festiwalowej cenie 39 zł za 2 koktajle. Rezerwacji można dokonywać już teraz na stronie https://restaurantclub.pl/ginweek. Wciąż zastanawiacie się, gdzie wybrać się podczas Festiwalu? Oto kilka propozycji!

 

Steam Bar | Warszawa

 

Steam Bar to nietuzinkowe miejsce znajdujące się w centrum Warszawy. Kusi niezwykłym wnętrzem w stylu steampunk, który przeniesie Gości w sam środek epoki wiktoriańskiej. Barman uraczy odwiedzających klasycznym koktajlem Beefeater London Dry Gin z tonikiem oraz nieco bardziej rozbudowaną kombinacją ginu Beefeater z gimletem i rieslingiem, z dodatkiem rumianku i limonki. Jeśli marzy Wam się podróż w czasie z kieliszkiem koktajlu w ręce, to Steam Bar będzie idealnym wyborem!

 

Hilo Bistro & Bar | Kraków


 

Hilo Bistro & Bar to miejsce znajdujące się na krakowskim Kazimierzu. Wystrój GinBaru przeniesie Was na słoneczną hawajską plażę. Barman z okazji trwającego Festiwalu wyczaruje dla Was koktajl na bazie ginu Beefeater z dodatkiem toniku. Drugą propozycją z zestawu jest Beefeater London Dry Gin macerowany w liściach limonki z dodatkiem orszady, ogórkowego kordiału i różanej sody.


 

Może Gin Chill | Poznań

 

Może Gin Chill to miejsce, gdzie Goście będą mogli skosztować wspaniałych ginowych koktajli, ale także zamówić pyszne tapasy oraz desery. Barman specjalnie na GinWeek skomponował zestaw 2 koktajli w ziołowej, orzeźwiającej odsłonie. Pierwszą propozycją z festiwalowego menu jest koktajl na bazie ginu Beefeater z dodatkiem toniku. Druga propozycja Smash This Brasil zdecydowanie wprawi Gości w wakacyjny klimat. To twist składający się z ginu Beefeater z dodatkiem świeżej bazylii, soli morskiej, oliwy z oliwek, limonki, brazylijskiego różowego pieprzu oraz odrobiny słodyczy. Brzmi kusząco?




 

Ovo Bar & Restaurant | Wrocław

 

To eleganckie miejsce, zlokalizowane w sąsiedztwie wrocławskiego Starego Miasta. Jego nastrojowe, jasne wnętrze oraz festiwalowe menu skusi wszystkich amatorów koktajli do spędzenia tam najbliższych czerwcowych wieczorów. Barman uraczy Wasze kubki smakowe trunkami na bazie Beefeater London Dry Gin w dwóch wersjach. Pierwsza dla tych lubiących nieco bardziej klasyczne klimaty, czyli gin Beefeater z tonikiem. Wersja druga, mocno kwiatowa, to gin infuzowany kwiatami klitorii z syropem lawendowym, sokiem z cytryny oraz dodatkiem prosecco. Czujecie się oczarowani?

 

Tres Toros | Warszawa

 

To klimatyczny GinBar zlokalizowany w miejscu z duszą, czyli Elektrowni Powiśle. W historycznych murach oczaruje Was nie tylko atmosfera tego miejsca, ale również wspaniałe ginowe koktajle. Tres Toros proponuje Gościom cytrusowe orzeźwienie na ciepłe czerwcowe dni. Pierwszy koktajl to kombinacja Beefeater London Dry Gin, toniku oraz cytrusów. Druga opcja w zestawie to bomba smaków składająca się z Beefeater London Dry Gin, Lillet Blanc, likieru pomarańczowego, soku z limonki oraz białka. Brzmi jak idealny plan na spotkanie ze znajomymi!


 

Nie czekaj! Daj się zaczarować – rezerwuj zestawy koktajlowe w topowych GinBarach w promocyjnej cenie 39 zł!


 

UWAGA! Festiwal jest przeznaczony wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia – weryfikacja przy rezerwacji.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.