Gellwe zaprasza na Festiwal „Polska od Ku
Marka Gellwe została oficjalnym sponsorem Festiwalu „Polska od Kuchni”, czyli wielkiego święta regionalnej kultury, muzyki i tradycyjnych, lokalnych potraw. W ramach ogólnopolskiej trasy festiwalowej odbędzie się 16 bezpłatnych wydarzeń, a pierwsze z nich już w niedzielę, 2 czerwca, w Gorzowie Wielkopolskim. W każdym mieście, w którym zagości Festiwal „Polska od Kuchni”, Gellwe przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami.
Festiwalowi „Polska od Kuchni” przyświecają idee szerzenia dziedzictwa kulinarnego, promowania zdrowego stylu życia oraz tworzenia przestrzeni do wymiany międzypokoleniowej wiedzy i wartości. Każda impreza jest okazją do integracji lokalnej społeczności i doceniania organizacji działających twórczo na jej rzecz. Dlatego też organizatorzy szczególną uwagę zwracają na Koła Gospodyń Wiejskich, które są wizytówką danego regionu. Na odwiedzających czekać będą ponadto m.in. pokazy kulinarne, warsztaty artystyczne dla dzieci i dorosłych, panele edukacyjne czy też jarmark miejscowych specjałów.
Inaugurację festiwalu zaplanowano w niedzielę, 2 czerwca w Gorzowie Wielkopolskim (Bulwar Nadwarciański). Do końca września na festiwalowej trasie pojawi się jeszcze 15 miast z pozostałych województw. Harmonogram można znaleźć na stronie organizatora: www.festiwalpolskaodkuchni.pl. Ambasadorami festiwalu są Katarzyna Bosacka, Katarzyna Gubała i Jakub Steuermark.
Inicjatywę „Polska od Kuchni” wspiera marka Gellwe, która od wielu lat cieszy się zaufaniem polskich rodzin i trafia w ich najsłodsze gusta. Jako oficjalny sponsor festiwalu Gellwe zorganizuje specjalną strefę pełną dobrej zabawy i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Dla odwiedzających strefę Gellwe przygotowano wiele atrakcji i niespodzianek – będą mogli wygrać topowe produkty marki czy gadżety. Czeka na nich również ścianka Gellwe, przy której będą mogli zrobić sobie zdjęcia w wesołej konwencji.
Historia Gellwe sięga 1984 roku. Firma rozpoczęła wtedy produkcję deserów opartych na tradycyjnych recepturach. Obecnie działa na rynkach Europy, Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz w krajach azjatyckich. Oferuje szerokie portfolio, od wspaniałych deserów: galaretek, bitej śmietany Śnieżki, budyni, kisieli, Słodkich Kubków – kisieli z kawałkami owoców, aż do mieszanek do domowego przygotowania ciast, takich jak: Karpatka, Kremówki, Babka cytrynowa, babeczki, w tym linii dedykowanej dzieciom z licencją „Psi Patrol” oraz serników na zimno.
Gellwe należy do FoodCare Sp. z o. o. Spółka jest właścicielem także takich marek jak Fitella, BLACK, N-GINE, 4MOVE, FRUGO i Ostromecko.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.