Gellwe zaprasza na Festiwal „Polska od Ku
Marka Gellwe została oficjalnym sponsorem Festiwalu „Polska od Kuchni”, czyli wielkiego święta regionalnej kultury, muzyki i tradycyjnych, lokalnych potraw. W ramach ogólnopolskiej trasy festiwalowej odbędzie się 16 bezpłatnych wydarzeń, a pierwsze z nich już w niedzielę, 2 czerwca, w Gorzowie Wielkopolskim. W każdym mieście, w którym zagości Festiwal „Polska od Kuchni”, Gellwe przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami.
Festiwalowi „Polska od Kuchni” przyświecają idee szerzenia dziedzictwa kulinarnego, promowania zdrowego stylu życia oraz tworzenia przestrzeni do wymiany międzypokoleniowej wiedzy i wartości. Każda impreza jest okazją do integracji lokalnej społeczności i doceniania organizacji działających twórczo na jej rzecz. Dlatego też organizatorzy szczególną uwagę zwracają na Koła Gospodyń Wiejskich, które są wizytówką danego regionu. Na odwiedzających czekać będą ponadto m.in. pokazy kulinarne, warsztaty artystyczne dla dzieci i dorosłych, panele edukacyjne czy też jarmark miejscowych specjałów.
Inaugurację festiwalu zaplanowano w niedzielę, 2 czerwca w Gorzowie Wielkopolskim (Bulwar Nadwarciański). Do końca września na festiwalowej trasie pojawi się jeszcze 15 miast z pozostałych województw. Harmonogram można znaleźć na stronie organizatora: www.festiwalpolskaodkuchni.pl. Ambasadorami festiwalu są Katarzyna Bosacka, Katarzyna Gubała i Jakub Steuermark.
Inicjatywę „Polska od Kuchni” wspiera marka Gellwe, która od wielu lat cieszy się zaufaniem polskich rodzin i trafia w ich najsłodsze gusta. Jako oficjalny sponsor festiwalu Gellwe zorganizuje specjalną strefę pełną dobrej zabawy i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Dla odwiedzających strefę Gellwe przygotowano wiele atrakcji i niespodzianek – będą mogli wygrać topowe produkty marki czy gadżety. Czeka na nich również ścianka Gellwe, przy której będą mogli zrobić sobie zdjęcia w wesołej konwencji.
Historia Gellwe sięga 1984 roku. Firma rozpoczęła wtedy produkcję deserów opartych na tradycyjnych recepturach. Obecnie działa na rynkach Europy, Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz w krajach azjatyckich. Oferuje szerokie portfolio, od wspaniałych deserów: galaretek, bitej śmietany Śnieżki, budyni, kisieli, Słodkich Kubków – kisieli z kawałkami owoców, aż do mieszanek do domowego przygotowania ciast, takich jak: Karpatka, Kremówki, Babka cytrynowa, babeczki, w tym linii dedykowanej dzieciom z licencją „Psi Patrol” oraz serników na zimno.
Gellwe należy do FoodCare Sp. z o. o. Spółka jest właścicielem także takich marek jak Fitella, BLACK, N-GINE, 4MOVE, FRUGO i Ostromecko.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.