Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie podczas trwających wakacji, Żabka zachęca do sięgania po zbilansowane dania gotowe i przekąski skomponowane przy współpracy z dietetykiem, które dostępne są w każdym sklepie sieci. Kolejna odsłona kampanii „Głodny? Mniam to w Żabce!” pod hasłem „Głodny DobreGO?” zawiera szeroki wybór produktów marek własnych oznaczonych etykietą programu „Porcja DobreGO!”.
Wakacje w Polsce? Koniecznie z „Porcją DobreGO!”
Według badania przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną [1], wyjazdy wakacyjne planuje aż 70% Polaków, prawie tyle samo – bo 66% respondentów – najdłuższy ze swoich wyjazdów spędzi w kraju. Najchętniej nad morzem (36% wskazań) i w górach (21%).
Prosto i szybko może też znaczyć smacznie i różnorodnie, bez względu na to, czy przebywamy w pracy czy na urlopie. Chcemy, aby nasze produkty oznaczone etykietą „Porcja DobreGO!” zachęcały klientów, by na co dzień sięgali po zróżnicowane i wartościowe posiłki, które o każdej porze dnia czekają na nich w najbliższej Żabce. W wakacyjnej odsłonie akcji „Głodny DobreGO?” – prócz produktów które są już dobrze znane naszym klientom – pojawiły się też nowości. Wybierając się na plażę czy do lasu na wycieczkę, warto sięgnąć po produkty z zieloną etykietą „Porcja DobreGO!”. Może to być sałatka, kanapka czy płynna przekąska np. Foodini – aby skompletować szybko i łatwo, śniadanie, pożywny letni lunch lub obiad – mówi Joanna Kasowska, dyrektor jakości i standardów zarządzania żywnością w Grupie Żabka.
Program „Porcja DobreGO!” to odpowiedź na potrzeby konsumentów, ich różne style życia, podejmowane aktywności oraz preferencje smakowe (w tym np. produkty roślinne, z wysoką zawartością błonnika czy białka). Produkty oznaczone etykietą „Porcją DobreGO!” posiadają bardzo dobry skład odżywczy, co potwierdza umieszczony na froncie opakowania międzynarodowy system znakowania żywności Nutri-Score „A”, „B” lub „C”. Charakteryzują się również tzw. czystą etykietą, co oznacza, że z ich składu wyeliminowano: konserwanty, polepszacze i wzmacniacze smaku, sztuczne barwniki, aromaty czy np. środki spulchniające. „Porcja DobreGO!” to jednocześnie zobowiązanie, mające na celu dbanie o jakość i dobre żywienie, realizowane pod hasłem: „Zrównoważone życie dla każdego i na co dzień” w Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka.
Na szlak, na plażę, w biurze i w domu
Aż do końca wakacji, na półkach sklepowych sieci Żabka pojawi się wiele nowych, smacznych i pożywnych dań gotowych oraz przekąsek w jeszcze atrakcyjniejszych cenach przy zakupach z aplikacją Żappka. Dla tych, którzy będą w podróży, lub pracują w domu bądź w biurze, Żabka poleca m.in.:
• kanapki Tomcio Paluch: o obniżonym indeksie glikemicznym z szynką drobiową, ogórkiem i sałatą na chlebie proteinowym lub z pieczonym kurczakiem i suszonymi pomidorami na chlebie proteinowym – to produkty m.in. dla osób zmagających się z cukrzycą oraz tych, które prewencyjnie chcą zapobiegać szybkim skokom glikemicznym. Tego typu propozycje dają uczucie sytości na dłużej.
• dania obiadowe Szamamm: filet z kurczaka z piri piri w sosie paprykowym z brokułem i fasolką szparagową lub tagliatelle w sosie szpinakowym w kurczakiem – posiłki dla osób, które poszukują smacznych połączeń warzyw, makaronów i kasz bogatych w źródło białka.
• sałatkę Dobra Karma z makaronem, pieczonymi paskami z fileta z kurczaka, pesto bazyliowym, pomidorkami koktajlowymi, czarnymi oliwkami i twardym dojrzewającym serem – rozwiązanie dla osób, które chcą po posiłku czuć się „zdrowo najedzone”. Smaczna mieszanka różnych warzyw pozwala zaspokoić jedną z zalecanych porcji warzyw dziennie, kurczak zapewnia uczucie sytości na dłużej, a jednocześnie dostarcza niewielu kalorii.
• falafel rollo z surówką warzywną i sosem koktajlowym oraz tortille: z pieczonym kurczakiem w ziołach w stylu włoskim lub ze stripsami z kurczaka w stylu orientalnym – propozycje, w tym także wegetariańskie, będące zdrowszą alternatywą dla popularnych orientalnych dań.
Oferta produktów oznaczonych etykietą „Porcja DobreGO!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce – także w ponad 140 sklepach sezonowych zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych.
Akcji promującej produkty z „Porcji DobreGO!” towarzyszy szeroka kampania komunikacyjna. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja H2O, ta sama agencja odpowiada również za realizację materiałów BTL. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Realizatorem spotów sponsorskich jest Studio Bites (reżyser Jakub Hajduk) oraz agencje: H20 i Gong.
Więcej o programie „Porcja DobreGO!” na stronie sieci Żabka, pod linkiem: https://www.zabka.pl/porcja-dobrego oraz w Raporcie Odpowiedzialności Grupy Żabka za rok 2023: https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc.
[1] Plany wakacyjne Polaków – sezon letni 2024, dostęp: https://www.pot.gov.pl/attachments/article/1804/Plany%20wakacyjne%20Polak%C3%B3w%202024.pdf
KONTAKT:
Biuro Prasowe
e-mail: biuro.prasowe|zabka.pl| |biuro.prasowe|zabka.pl
tel. +48 514 877 509
Źródło informacji: Grupa Żabka
Materiał promocyjny
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
![Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku](/files/_uploaded/glownekonf_366885733,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.