Gorąca nowość od Papa John's: PAPADIAS
Amerykańska sieć Papa John’s wprowadza innowacyjną alternatywę dla codziennych kanapek - nową serię PAPADIAS – będącą unikatowym połączeniem pizzy i kanapki. Po części pizza, po części kanapka, wypełniona po brzegi szeregiem pysznych świeżych składników, PAPADIA to smaczny i wygodny format, którym można delektować się w podróży, z dostawą do domu lub odebrać w lokalu Papa John's.
PAPADIAS zadebiutowały w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych i z miejsca osiągnęły sukces. Polska jest kolejnym europejskim rynkiem, który rozszerza swoje menu wprowadzając tę kategorię w ramach globalnej kampanii. „PAPADIA jest zainspirowana „piadiną”, oryginalną kanapką z północnych Włoch. Została zaprojektowana tak, aby odpowiedzieć na zmieniające się w ciągu ostatniego roku nawyki żywieniowe i preferencje klientów. To idealna alternatywa dla kanapek, którymi można delektować się podczas przerwy lunchowej lub podzielić się w domu z przyjaciółmi czy rodziną przy ulubionej pizzy. Liczymy, że ta kategoria stanie się kolejnym wyróżnikiem marki na rynku, czymś równie charakterystycznym jak nasza papryczka dodawana do każdej pizzy” - mówi Joanna Zawada, Marketing Director Poland.
Papadia jest wytwarzana ze świeżego, nigdy niemrożonego oryginalnego ciasta Papa John’s i wypełniona różnymi składnikami. Na start w ofercie sieci będą dostępne 4 smaki: z kurczakiem BBQ, włoskimi kiełbaskami i peppeproni, wołowiną Philly oraz wersja wegetariańska z pieczarkami i zieloną papryką. W kolejnych miesiącach pojawią się dodatkowe warianty, m.in. wegański. Wprowadzeniu PAPADIAS towarzyszą promocje zachęcające do spróbowania nowości, wsparte dodatkową kampanią online.
Produkt jest dostępny w 6 lokalach sieci w Warszawie z odbiorem osobistym lub w dostawie, zamówienia można składać telefonicznie lub online na stronie www.papajohns.pl.
Czasowa głodówka jako sposób na uzdrawianie - komunikat prasowy
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Przepisy na dobry dzień! 24 kwietnia – Europejski Dzień Śniadania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.