Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą
Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią start sezonu grillowego. To świetny czas nie tylko dla mięsożerców. Lidl Polska po raz kolejny pokazuje, że pamięta o weganach, wegetarianach, flexitarianach i wszystkich, którzy rezygnują ze spożycia mięsa. Oferta będzie dostępna w sklepach od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.
Czy majówkowy grill oznacza tylko kiełbasy? Absolutnie nie! Na ruszt można wrzucić wiele produktów: cukinie, papryki, bakłażany, bagietki z masłem czosnkowym, różne sery oraz liczne roślinne alternatywy dla klasycznych potraw mięsnych. Takie rozwiązania mogą stanowić doskonałe urozmaicenie grillowej uczty – warto chociaż ich spróbować w ramach poznawania nowych smaków! Należy pamiętać, że mięso w diecie warto ograniczać nie tylko ze względów zdrowotnych, ale również dla dobra naszej planety.
Aromatyczne burgery prosto z grilla smakują najlepiej. Specjalnie dla osób, które wyeliminowały mięso ze swojej diety lub je ograniczają, w sieci Lidl Polska będzie można znaleźć burgera roślinnego Vemondo (7,64 zł/170 g/1 opak.). To doskonałe źródło białka, które swoim smakiem może zachwycić również wielbicieli mięsa! Kolejną propozycją na grilla jest wegańska wersja tradycyjnej kiełbasy – kiełbaski roślinne w stylu węgierskim Vemondo (9,99 zł/180 g/1 opak.) – z kuponem Lidl Plus oferowane w promocji 40% taniej drugi produkt. Ich pikantny smak z pewnością zaskoczy niejednego wielbiciela standardowych wyrobów mięsnych.
Czy istnieje bardziej uniwersalny produkt dla wegetarian niż tofu? Tofu odznacza się wysoką zawartością białka i wapnia, a łagodny, delikatny smak pozwala przyrządzić je na wiele różnych sposobów. W ofercie sieci jest dostępne tofu naturalne lub wędzone (3,99 zł/180 g/1 opak.). Idealnym dopełnieniem „grillowanej wegeuczty” będą sałatki z serami - ser sałatkowo-kanapkowy Pilos świetnie podkręci smak dania. Już teraz w sklepach Lidl Polska jest w ofercie 20% taniej przy zakupie dwóch opakowań – dostępny za 3,85 zł/270 g/1 opak. (cena przed obniżką/cena poza promocją: 4,85 zł/1 opak.). Polacy w ostatnich latach rozsmakowali się także w burracie. Ten włoski ser doskonale komponuje się ze świeżymi pomidorami i wprost rozpływa w ustach! Burrata Pilos dostępna jest 20% taniej – 5,49 zł /125 g /1 opak. (cena przed obniżką: 6,94 zł/1 opak.)
Po więcej inspiracji i przepisów na wegegrilla koniecznie zajrzyj na stronę Kuchni Lidla: Kuchnia Lidla - wegetariański grill!
Oferta produktów wege na grilla będzie obowiązywać w sieci Lidl Polska od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.