Komunikaty PR

Gotuj i piecz z Piątnicą – edycja 2024

2024-03-27  |  11:00
Biuro prasowe

OSM Piątnica prezentuje drugą edycję wyjątkowego e-booka, który zawiera wyśmienite dania i przekąski przygotowywane z wykorzystaniem produktów z Piątnicy. Autorami przepisów są laureaci konkursów prowadzonych cyklicznie na fanpage’u marki na Facebooku.

„Gotuj i piecz z Piątnicą – przepisy na dania ciepłe i zimne” to druga już edycja publikacji, w której znajduje się 20 przepisów na pyszne ciasta, desery, przekąski oraz dania obiadowe.

Zaczynamy więc wielkanocnymi propozycjami na czekoladowy mazurek z masą z mascarpone, kolorową sałatkę wielkanocną z Serkiem Wiejskim z Piątnicy oraz znakomity sernik „od serca” na bazie twarogu mielonego z bakaliowo-karmelową polewą.

Kolejne pomysły to słodkie dania dla dzieci: doskonałe lody czy gofry z bitą śmietaną i owocami, które wspaniale sprawdzą się nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Przepisy na wakacje bazują na połączeniu znakomitych produktów z Piątnicy ze świeżymi, sezonowymi owocami i warzywami. Jesień natomiast przynosi aromatyczne inspiracje oparte na dyniach, śliwkach, figach oraz orzechach.

Wszystkie receptury zostały przygotowane i przetestowane przez członków społeczności OSM Piątnica zgromadzonej na Facebooku. To pomysły od fanów Piątnicy – dla fanów Piątnicy. A więc kreatywne, smaczne, wykorzystujące najwyższej jakości produkty z Piątnicy. To przepisy najlepsze z najlepszych!

Najnowszy e-book można bezpłatnie pobrać ze strony www.piatnica.com.pl

Gorąco zachęcamy do wspólnego gotowania z użyciem produktów z Piątnicy – no bo skąd!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.