Graal i Salatino zapraszają na e-kolację z Cyber Marianem

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Marki Graal i Salatino stawiają na nietypową formę komunikacji i zapraszają wszystkich na e-kolację. W piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 przy wirtualnym stole razem z internautami usiądą znani influencerzy – Cyber Marian i Agnieszka Pocztarska z portalu „Czytamy etykiety”. Opowiedzą o tym, co i jak przygotowywać z ryb z puszki oraz na ile sposobów można jeść sałatki z rybą.
Kwarantanna znacząco ograniczyła kontakty towarzyskie, ale w ocenie marek Graal i Salatino, należących do portfolio produktów Grupy Graal, nie ma takiej sytuacji, w której nie dałoby się znaleźć pozytywów. Brak możliwości fizycznego spotkania przy stole wcale nie oznacza, że nie można zjeść dobrego posiłku w doborowym towarzystwie. Przekonamy się o tym już w najbliższy piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 podczas e-kolacji z Graal i Salatino. To może być najdłuższy stół w historii internetu, bowiem każdy z nas może czuć się zaproszony. Nie ma limitu miejsc.
Kolację poprowadzi znany influencer Cyber Marian, mogący poszczycić się ponad milionem subskrybentów na swoim kanale YouTube. Cyber Marian to autor prześmiewczych komentarzy do współczesnej rzeczywistości, który w social mediach zjednał sympatię tysięcy Polaków. Podczas e-kolacji z Graalem, influencer zdradzi własne sekrety kuchni opartej na rybach z puszki. Posiłki z rybami Graal oraz sałatki z rybą Salatino Active zostaną wzięte pod lupę również przez drugiego gościa e-wydarzenia: Agnieszkę Pocztarską z portalu „Czytamy etykiety”. Znana z prześwietlania składów produktów na wylot blogerka, opowie o zdrowiu czerpanym z ryb, a także przeanalizuje dla internautów składy produktów Graala.
Każdy internauta będzie mógł przygotować się do kolacji, śledząc profil tej marki na Facebooku i dołączając do organizowanego przez nią wydarzenia.
Nietypowa akcja marketingowa to sposób zwrócenia uwagi na fakt, że chcieć to móc. Nawet fizyczny brak lub ograniczenie kontaktów towarzyskich nie musi oznaczać poczucia osamotnienia. W sieci możemy umówić się na ciekawe wydarzenia i zjeść posiłek w towarzystwie znajomych (i poznać nowych), a przy okazji – odkryć dla siebie ciekawe przepisy.
Kategoria w „przebudowie”
Grupa Graal, właściciel marek Salatino i Graal, to jedna z najpopularniejszych marek rybnych w Polsce i jeden z największych zakładów przetwarzających ryby w Europie. W związku z obecną sytuacją grupa uruchomiła wszystkie linie produkcyjne, zapewniając ciągłość dostaw do sieci spożywczych. Konsekwentnie realizuje też strategię przebudowy całej kategorii ryb i sałatek rybnych z puszki w kierunku nowoczesnych produktów. Marka opierając się na trendzie healthy food, tworzy żywność z dodatkami funkcjonalnymi. Sięga przy tym po mocny, nowoczesny design opakowań i wyrazistą komunikację. W efekcie tych działań Polacy coraz chętniej sięgają po ryby Graala, stopniowo rośnie też świadomość konsumencka, iż są to produkty bez konserwantów, zawierające korzystne dla zdrowia kwasy Omega 3.
Bohaterami E-Kolacji z Graal i Salatino będą m.in. nowa seria sałatek z rybą Salatino Active oraz przekąski śledziowe adresowane do millenialsów, inspirowane kuchniami świata, z tak nietypowymi nazwami jak „Przynoszę szczęście” czy „Pakuję na masę”. Przekąski śledziowe Grupy Graal weszły na rynek późną jesienią 2019 roku i szybko okazały się sukcesem sprzedażowym. Debiutująca właśnie na rynku seria sałatek z rybą Salatino Active to grupa produktów w portfolio Graala adresowana do ludzi aktywnych, lubiących miejski styl życia. Dostępna jest w czterech smakach, których nazwy nawiązują do funkcjonalności produktów: Salatino Proteiny. Pełna Energia, Salatino Energia. GoodLook, Salatino Immuno. Daje Ikry, Salatino Relaks. Pełen Luz.
Wydarzenie:
Eeee-kolacja! Wchodzisz? – wydarzenie life na Facebook. Piątek, 17 kwietnia, godz. 19.00. Kolację poprowadzą Cyber Marian (cybermarian.pl) i Agnieszka Pocztarska z portalu czytamyetykiety.pl
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/218253142608389/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.