Komunikaty PR

Graal i Salatino zapraszają na e-kolację z Cyber Marianem

2020-04-17  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania gif ( 0.06 MB )

Marki Graal i Salatino stawiają na nietypową formę komunikacji i zapraszają wszystkich na e-kolację. W piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 przy wirtualnym stole razem z internautami usiądą znani influencerzy – Cyber Marian i Agnieszka Pocztarska z portalu „Czytamy etykiety”. Opowiedzą o tym, co i jak przygotowywać z ryb z puszki oraz na ile sposobów można jeść sałatki z rybą.

Kwarantanna znacząco ograniczyła kontakty towarzyskie, ale w ocenie marek Graal i Salatino, należących do portfolio produktów Grupy Graal, nie ma takiej sytuacji, w której nie dałoby się znaleźć pozytywów. Brak możliwości fizycznego spotkania przy stole wcale nie oznacza, że nie można zjeść dobrego posiłku w doborowym towarzystwie. Przekonamy się o tym już w najbliższy piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 podczas e-kolacji z Graal i Salatino. To może być najdłuższy stół w historii internetu, bowiem każdy z nas może czuć się zaproszony. Nie ma limitu miejsc.

Kolację poprowadzi znany influencer Cyber Marian, mogący poszczycić się ponad milionem subskrybentów na swoim kanale YouTube. Cyber Marian to autor prześmiewczych komentarzy do współczesnej rzeczywistości, który w social mediach zjednał sympatię tysięcy Polaków. Podczas e-kolacji z Graalem, influencer zdradzi własne sekrety kuchni opartej na rybach z puszki. Posiłki z rybami Graal oraz sałatki z rybą Salatino Active zostaną wzięte pod lupę również przez drugiego gościa e-wydarzenia: Agnieszkę Pocztarską z portalu „Czytamy etykiety”. Znana z prześwietlania składów produktów na wylot blogerka, opowie o zdrowiu czerpanym z ryb, a także przeanalizuje dla internautów składy produktów Graala.

Każdy internauta będzie mógł przygotować się do kolacji, śledząc profil tej marki na Facebooku i dołączając do organizowanego przez nią wydarzenia.

Nietypowa akcja marketingowa to sposób zwrócenia uwagi na fakt, że chcieć to móc. Nawet fizyczny brak lub ograniczenie kontaktów towarzyskich nie musi oznaczać poczucia osamotnienia. W sieci możemy umówić się na ciekawe wydarzenia i zjeść posiłek w towarzystwie znajomych (i poznać nowych), a przy okazji – odkryć dla siebie ciekawe przepisy.

Kategoria w „przebudowie”

Grupa Graal, właściciel marek Salatino i Graal, to jedna z najpopularniejszych marek rybnych w Polsce i jeden z największych zakładów przetwarzających ryby w Europie. W związku z obecną sytuacją grupa uruchomiła  wszystkie linie produkcyjne, zapewniając ciągłość dostaw do sieci spożywczych. Konsekwentnie realizuje też strategię przebudowy całej kategorii ryb i sałatek rybnych z puszki w kierunku nowoczesnych produktów. Marka opierając się na trendzie healthy food, tworzy żywność z dodatkami funkcjonalnymi. Sięga przy tym po mocny, nowoczesny design opakowań i wyrazistą komunikację. W efekcie tych działań Polacy coraz chętniej sięgają po ryby Graala, stopniowo rośnie też świadomość konsumencka, iż są to produkty bez konserwantów, zawierające korzystne dla zdrowia kwasy Omega 3.

Bohaterami E-Kolacji z Graal i Salatino będą m.in. nowa seria sałatek z rybą Salatino Active oraz przekąski śledziowe adresowane do millenialsów, inspirowane kuchniami świata, z tak nietypowymi nazwami jak „Przynoszę szczęście” czy „Pakuję na masę”. Przekąski śledziowe Grupy Graal weszły na rynek późną jesienią 2019 roku i szybko okazały się sukcesem sprzedażowym. Debiutująca właśnie na rynku seria sałatek z rybą Salatino Active to grupa produktów w portfolio Graala adresowana do ludzi aktywnych, lubiących miejski styl życia. Dostępna jest w czterech smakach, których nazwy nawiązują do funkcjonalności produktów: Salatino Proteiny. Pełna Energia, Salatino Energia. GoodLook, Salatino Immuno. Daje Ikry, Salatino Relaks. Pełen Luz.

Wydarzenie:

Eeee-kolacja! Wchodzisz? – wydarzenie life na Facebook. Piątek, 17 kwietnia, godz. 19.00. Kolację poprowadzą Cyber Marian (cybermarian.pl) i Agnieszka Pocztarska z portalu czytamyetykiety.pl

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/218253142608389/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.