Komunikaty PR

Graal i Salatino zapraszają na e-kolację z Cyber Marianem

2020-04-17  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania gif ( 0.06 MB )

Marki Graal i Salatino stawiają na nietypową formę komunikacji i zapraszają wszystkich na e-kolację. W piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 przy wirtualnym stole razem z internautami usiądą znani influencerzy – Cyber Marian i Agnieszka Pocztarska z portalu „Czytamy etykiety”. Opowiedzą o tym, co i jak przygotowywać z ryb z puszki oraz na ile sposobów można jeść sałatki z rybą.

Kwarantanna znacząco ograniczyła kontakty towarzyskie, ale w ocenie marek Graal i Salatino, należących do portfolio produktów Grupy Graal, nie ma takiej sytuacji, w której nie dałoby się znaleźć pozytywów. Brak możliwości fizycznego spotkania przy stole wcale nie oznacza, że nie można zjeść dobrego posiłku w doborowym towarzystwie. Przekonamy się o tym już w najbliższy piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 podczas e-kolacji z Graal i Salatino. To może być najdłuższy stół w historii internetu, bowiem każdy z nas może czuć się zaproszony. Nie ma limitu miejsc.

Kolację poprowadzi znany influencer Cyber Marian, mogący poszczycić się ponad milionem subskrybentów na swoim kanale YouTube. Cyber Marian to autor prześmiewczych komentarzy do współczesnej rzeczywistości, który w social mediach zjednał sympatię tysięcy Polaków. Podczas e-kolacji z Graalem, influencer zdradzi własne sekrety kuchni opartej na rybach z puszki. Posiłki z rybami Graal oraz sałatki z rybą Salatino Active zostaną wzięte pod lupę również przez drugiego gościa e-wydarzenia: Agnieszkę Pocztarską z portalu „Czytamy etykiety”. Znana z prześwietlania składów produktów na wylot blogerka, opowie o zdrowiu czerpanym z ryb, a także przeanalizuje dla internautów składy produktów Graala.

Każdy internauta będzie mógł przygotować się do kolacji, śledząc profil tej marki na Facebooku i dołączając do organizowanego przez nią wydarzenia.

Nietypowa akcja marketingowa to sposób zwrócenia uwagi na fakt, że chcieć to móc. Nawet fizyczny brak lub ograniczenie kontaktów towarzyskich nie musi oznaczać poczucia osamotnienia. W sieci możemy umówić się na ciekawe wydarzenia i zjeść posiłek w towarzystwie znajomych (i poznać nowych), a przy okazji – odkryć dla siebie ciekawe przepisy.

Kategoria w „przebudowie”

Grupa Graal, właściciel marek Salatino i Graal, to jedna z najpopularniejszych marek rybnych w Polsce i jeden z największych zakładów przetwarzających ryby w Europie. W związku z obecną sytuacją grupa uruchomiła  wszystkie linie produkcyjne, zapewniając ciągłość dostaw do sieci spożywczych. Konsekwentnie realizuje też strategię przebudowy całej kategorii ryb i sałatek rybnych z puszki w kierunku nowoczesnych produktów. Marka opierając się na trendzie healthy food, tworzy żywność z dodatkami funkcjonalnymi. Sięga przy tym po mocny, nowoczesny design opakowań i wyrazistą komunikację. W efekcie tych działań Polacy coraz chętniej sięgają po ryby Graala, stopniowo rośnie też świadomość konsumencka, iż są to produkty bez konserwantów, zawierające korzystne dla zdrowia kwasy Omega 3.

Bohaterami E-Kolacji z Graal i Salatino będą m.in. nowa seria sałatek z rybą Salatino Active oraz przekąski śledziowe adresowane do millenialsów, inspirowane kuchniami świata, z tak nietypowymi nazwami jak „Przynoszę szczęście” czy „Pakuję na masę”. Przekąski śledziowe Grupy Graal weszły na rynek późną jesienią 2019 roku i szybko okazały się sukcesem sprzedażowym. Debiutująca właśnie na rynku seria sałatek z rybą Salatino Active to grupa produktów w portfolio Graala adresowana do ludzi aktywnych, lubiących miejski styl życia. Dostępna jest w czterech smakach, których nazwy nawiązują do funkcjonalności produktów: Salatino Proteiny. Pełna Energia, Salatino Energia. GoodLook, Salatino Immuno. Daje Ikry, Salatino Relaks. Pełen Luz.

Wydarzenie:

Eeee-kolacja! Wchodzisz? – wydarzenie life na Facebook. Piątek, 17 kwietnia, godz. 19.00. Kolację poprowadzą Cyber Marian (cybermarian.pl) i Agnieszka Pocztarska z portalu czytamyetykiety.pl

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/218253142608389/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.