Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i zorganizować pyszną grillową ucztę. Na rozgrzanym ruszcie można przygotować zarówno dania mięsne, jak i wegetariańskie, dzięki czemu każdy znajdzie wariant idealny dla siebie. Aby podkreślić smak wszystkich potraw i nadać im niezwykłego aromatu, warto sięgnąć po produkty z bogatej oferty VEGETA Natur – to gwarancja kulinarnego sukcesu.
Sekret perfekcyjnego grillowania
Grillowanie to nie tylko sposób przyrządzania potraw, ale także pomysł na spotkanie z bliskimi. Aby wspólne chwile pozostały na długo w pamięci, a posiłki stały się niezapomnianym doświadczeniem, warto postawić na sprawdzone rozwiązania. Soczyste kiełbaski, aromatyczne mięsa, roślinne burgery i warzywa z grilla – niezależnie od tego, co najbardziej lubimy grillować, marka VEGETA udoskonali smak każdej potrawy. Wzależności od konkretnych potrzeb, w ofercie marki można znaleźć dopasowane mieszanki przypraw, takie jak:
- VEGETA Natur do grilla – która zadba o wyrazistość wszystkich rodzajów mięsa i warzyw z grillowego rusztu. Kompozycja naturalnych przypraw inspirowana naturą to sprawdzony sposób na pysznego grilla.
- VEGETA Natur do karkówki – to idealna propozycja dla tych, którzy nie wyobrażają sobie grillowej uczty bez soczystej i dobrze przyprawionej karkówki. Dzięki odpowiednio dobranym naturalnym składnikom, smak mięsa będzie bardziej wyrazisty i pozytywnie zaskoczy każdego, kto go spróbuje.
- VEGETA Natur do pieczonych warzyw – to przyprawa, która pobudzi zmysły i podkreśli naturalny smak warzyw. Dzięki mieszance przypraw można odkryć warzywa na nowo i cieszyć się ich unikalnym smakiem.
Mieszanki przypraw VEGETA Natur to idealne połączenie suszonych na słońcu warzyw i starannie wyselekcjonowanych przypraw. Nie zawierają wzmacniaczy smaku, sztucznych barwników ani konserwantów. Każdy z wariantów zadba o doskonały smak dań, które zachwycą nawet najbardziej wymagających smakoszy. Produkty dostępne są wyłącznie w sezonowej ofercie marki.
Po więcej inspiracji zapraszamy na stronę https://www.vegeta.pl/pl/grill , na której znajduje się książeczka z przepisami dedykowanymi na grilla, a także wiele wskazówek, dzięki którym zostaniesz mistrzem grillowania.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.