Komunikaty PR

Grześki i Jeżyki zapraszają na świąteczną podróż linią 180!

2024-12-19  |  12:20
Biuro prasowe

16 grudnia w Warszawie wystartowała wyjątkowa inicjatywa, dzięki której pasażerowie linii autobusowej nr 180 mogą przenieść się do świata pełnego świątecznej magii oraz słodkich niespodzianek. Marki Grześki i Jeżyki, należące do firmy Colian, we współpracy z Radiem Kolor oraz Miejskimi Zakładami Autobusowymi w Warszawie, zapraszają na tę niezwykłą podróż.

Od połowy grudnia br. na pasażerów linii 180, kursującej na trasie Wilanów-Chomiczówka czekają słodkie upominki – od Jeżyki Coolki, przez wafle Grześki w różnych wariantach, po czekoladowe Mikołaje Grześki. Świątecznie udekorowane wnętrze autobusu, połączone z nadawanymi na żywo audycjami Radia Kolor, tworzy niepowtarzalny klimat. W sumie zostanie rozdanych ponad 5000 prezentów, które staną się miłą pamiątką dla wszystkich uczestników tego wyjątkowego przejazdu.

Magia świąt w miejskiej odsłonie

Świąteczna linia będzie kursować do 22 grudnia br., dając jeszcze większej liczbie osób szansę na chwilę wytchnienia w przedświątecznym pośpiechu. To doskonały sposób, by na moment zwolnić, oderwać się od zakupów i obowiązków, a zamiast tego poczuć klimat zbliżającego się Bożego Narodzenia i pozwolić sobie na odrobinę słodkiej przyjemności w towarzystwie ulubionych łakoci.

Wsiądźcie na pokład linii 180 i pozwólcie sobie na chwilę magii z markami Grześki i Jeżyki!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.