Komunikaty PR

Gusto del momento – smak chwili ukryty w specjalnej akcji marki OLE!

2022-05-24  |  09:00
Biuro prasowe

Przywołaj swoje wyjątkowe momenty i daj się porwać w wir zabawy Gusto del momento organizowanej przez markę OLE!. Akcja wystartowała 16 maja 2022 roku i potrwa 12 tygodni. Uwolnij swoją kreatywność i WYGRYWAJ! W każdym tygodniu Organizator wyłaniać będzie Laureatów, którzy otrzymają boxy OLE! – pełne wspaniałych produktów.

Poczuj smak ukryty w wyjątkowych chwilach!

Zasady akcji Gusto del momento są niezwykle proste i niemal każdy może wziąć w niej udział. Wystarczy odwiedzić stronę konkursu: https://wole-ole.pl/gusto-del-momento/ i wypełnić formularz zgłoszeniowy, a w nim pokazać poprzez zdjęcie lub film wyjątkowy moment ze swojego życia oraz opisać, z jakimi smakami, zapachami lub potrawami on się kojarzy. Co tydzień spośród Uczestników zabawy zostanie wyłonionych pięciu Laureatów do których trafią wyjątkowe zestawy Gusto del momento.

Boxy marki OLE! – idealne na każdą okazje!

Odkryj bogate wnętrze pudełek OLE!. Smakowite Suszone pomidory, pikantny Czosnek czy soczyste Oliwki - to tylko część nagrody, którą można wygrać w akcji Gusto del momento. Każdy z nich można wykorzystać do przygotowania dań z kuchni całego świata. Dzięki nim każdy posiłek może stać się kulinarnym arcydziełem. Kreuj pyszne potrawy pełne koloru, aromatu i dobrych emocji razem z OLE!

Celebruj wyjątkowe chwile i odkrywaj radość momentów.

Więcej na: https://wole-ole.pl/gusto-del-momento/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.