Komunikaty PR

Hardmade z nowymi smakami i 0% presji

2022-04-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Hardmade — marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem, by jeszcze mocniej podkreślić — Możesz wszystko, ale nie musisz nic. Na półki sklepowe trafią aż trzy soczyste nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea. Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych to przy okazji nowy rozdział — bez alkoholu i bez presji!


Pojawienie się wariantów bezalkoholowych Hardmade jest rozwinięciem strategii „You can but you don’t have to”. Marka nadal niczego nie narzuca, ale zachęca do próbowania nowego. Tworzy przestrzeń, w której wszystkie decyzje są dobre, o ile podejmuje się je w zgodzie ze sobą. Dba o powiew świeżości w świecie pełnym oczekiwań i sprawia, że wolny czas smakuje jeszcze lepiej.

W sprzedaży znajdą się dwie nowe bezalkoholowe propozycje pełne owocowego orzeźwienia. STRAWBERRY CRUSH 0,0%, czyli truskawka z gwarancją orzeźwienia oraz RHUBARB CRUSH 0,0% — wyciskający potencjał rabarbaru do ostatniej kropli.

Od początku chcemy dawać naszym klientom realne poczucie wolności. Decyzja o stworzeniu bezalkoholowych wariantów Hardmade 0,0%, jest tego naturalną konsekwencją. Jednak nie chodzi tylko o większy wybór. To przede wszystkim okazja do tego, żeby szerzej mówić o presji, jakiej doświadczają młodzi dorośli i dać im jeszcze więcej możliwości do działania w zgodzie ze sobą wyjaśnia Ewelina Zacharczuk brand manager w Kompanii Piwowarskiej.

Po udanej ubiegłorocznej premierze marki Kompanii Piwowarskiej, Hardmade wraca również z propozycją nowego smaku alkoholowego. Hardmade Pear Crush to orzeźwiające połączenie piwa z lemoniadą o smaku soczystej gruszki. W nowej kompozycji delikatna słodycz spotyka przyjemnie kwaśne nuty, aby razem stworzyć lekką i rześką całość.

Nowości pojawią się na półkach i w nowym spocie reklamowym. Hardmade pokazuje w nim świat, w którym nie ma dobrych i złych decyzji. Jeżeli robisz to, co naprawdę sprawia Ci radość masz pełne wsparcie ze strony marki. A dzięki pojawieniu się Hardmade 0,0% możliwości jest jeszcze więcej. Możesz biegać, ale nie musisz zawsze maratonów, możesz podróżować, ale nie musisz na koniec świata. Po prostu – kiedy możesz wszystko, ale nie musisz nic – każdy wybór jest dobry, a obawa, że źle wybierzesz znika. To manifest rzeczywistości pozbawionej wygórowanych oczekiwań, pełnej wolności i różnorodności oraz dowód na to, że marka doskonale rozumie świat młodych dorosłych i presję, której doświadczają na co dzień.

Nowe warianty Hardmade są dostępne od 14 marca w ogólnopolskiej dystrybucji, w bezzwrotnych butelkach 400 ml z kapslem twist off. Wprowadzeniu nowości towarzyszy spot ATL, działania w digitalu, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania w mediach społecznościowych. Hardmade po raz kolejny planuje ścisłą współpracę z wybranymi lokalami gastro.

Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję
i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Materiał wideo wyreżyserował Pedro Pinto, jego realizacją zajęło się OTO Film, a postprodukcja należała do Televisora. Komunikację Public Relations wykonuje Tailor Made PR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Poland.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.