Hardmade z nowymi smakami i 0% presji
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Hardmade — marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem, by jeszcze mocniej podkreślić — Możesz wszystko, ale nie musisz nic. Na półki sklepowe trafią aż trzy soczyste nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea. Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych to przy okazji nowy rozdział — bez alkoholu i bez presji!
Pojawienie się wariantów bezalkoholowych Hardmade jest rozwinięciem strategii „You can but you don’t have to”. Marka nadal niczego nie narzuca, ale zachęca do próbowania nowego. Tworzy przestrzeń, w której wszystkie decyzje są dobre, o ile podejmuje się je w zgodzie ze sobą. Dba o powiew świeżości w świecie pełnym oczekiwań i sprawia, że wolny czas smakuje jeszcze lepiej.
W sprzedaży znajdą się dwie nowe bezalkoholowe propozycje pełne owocowego orzeźwienia. STRAWBERRY CRUSH 0,0%, czyli truskawka z gwarancją orzeźwienia oraz RHUBARB CRUSH 0,0% — wyciskający potencjał rabarbaru do ostatniej kropli.
— Od początku chcemy dawać naszym klientom realne poczucie wolności. Decyzja o stworzeniu bezalkoholowych wariantów Hardmade 0,0%, jest tego naturalną konsekwencją. Jednak nie chodzi tylko o większy wybór. To przede wszystkim okazja do tego, żeby szerzej mówić o presji, jakiej doświadczają młodzi dorośli i dać im jeszcze więcej możliwości do działania w zgodzie ze sobą – wyjaśnia Ewelina Zacharczuk brand manager w Kompanii Piwowarskiej.
Po udanej ubiegłorocznej premierze marki Kompanii Piwowarskiej, Hardmade wraca również z propozycją nowego smaku alkoholowego. Hardmade Pear Crush to orzeźwiające połączenie piwa z lemoniadą o smaku soczystej gruszki. W nowej kompozycji delikatna słodycz spotyka przyjemnie kwaśne nuty, aby razem stworzyć lekką i rześką całość.
Nowości pojawią się na półkach i w nowym spocie reklamowym. Hardmade pokazuje w nim świat, w którym nie ma dobrych i złych decyzji. Jeżeli robisz to, co naprawdę sprawia Ci radość masz pełne wsparcie ze strony marki. A dzięki pojawieniu się Hardmade 0,0% możliwości jest jeszcze więcej. Możesz biegać, ale nie musisz zawsze maratonów, możesz podróżować, ale nie musisz na koniec świata. Po prostu – kiedy możesz wszystko, ale nie musisz nic – każdy wybór jest dobry, a obawa, że źle wybierzesz znika. To manifest rzeczywistości pozbawionej wygórowanych oczekiwań, pełnej wolności i różnorodności oraz dowód na to, że marka doskonale rozumie świat młodych dorosłych i presję, której doświadczają na co dzień.
Nowe warianty Hardmade są dostępne od 14 marca w ogólnopolskiej dystrybucji, w bezzwrotnych butelkach 400 ml z kapslem twist off. Wprowadzeniu nowości towarzyszy spot ATL, działania w digitalu, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania w mediach społecznościowych. Hardmade po raz kolejny planuje ścisłą współpracę z wybranymi lokalami gastro.
Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję
i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Materiał wideo wyreżyserował Pedro Pinto, jego realizacją zajęło się OTO Film, a postprodukcja należała do Televisora. Komunikację Public Relations wykonuje Tailor Made PR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Poland.
![Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_366671853,w_231,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska
![Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.](/files/_uploaded/glownekonf_1034800534,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.
![„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War](/files/_uploaded/glownekonf_1877478853,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.