Heinz stworzył platformę wsparcia dla gastronomii – ruszył program lojalnościow

MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Marka Heinz, producent kultowych ketchupów i sosów, od lat ściśle współpracuje z lokalami gastronomicznymi w całej Polsce. Kolejnym krokiem w umocnieniu dotychczasowej współpracy, a także wsparciu branży gastronomicznej w trudnych czasach, jest stworzenie nowej platformy – Heinz Club 57, która działa na zasadach programu lojalnościowego, oferując uczestnikom różnego rodzaju benefity: zniżkowe, produktowe, promocyjne, a także wsparcie merytoryczne m.in. prawne.
Polska gastronomia składa się z ponad 76 tysięcy lokali, większość z nich to mikro i średnie przedsiębiorstwa, które powstały dzięki ogromnej pasji i zaangażowaniu właścicieli oraz managerów. Niestety, nie zawsze pasja przekłada się na realny zysk, szczególnie w tym roku, kiedy z powodu pandemii Koronawirusa branża doświadczyła ogromnych strat. Według Raportu Związku Pracodawców i Przedsiębiorców, „Ratujmy polskie restauracje” średnie obroty lokali gastronomicznych obniżyły się o około 10-15% względem statystyk sprzed roku. Wiele z nich, zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach, nie przetrwało tej próby – pozostałe wciąż walczą.
W związku z trudną sytuacją związaną z pandemią, w maju przeprowadziliśmy akcję „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, w której wsparliśmy lokale gastronomiczne, przekazując im za darmo nasze produkty. Duże zainteresowanie ze strony branży sprawiło, że zdecydowaliśmy się na przekształcenie platformy w stały program lojalnościowy – Heinz Club 57, który ma być wsparciem w prowadzeniu biznesu i budowaniu marki. Naszym priorytetem jest zagwarantowanie benefitów, które realnie pomogą restauracjom, zarówno od strony finansowej, jak i reklamowej czy prawnej.
- mówi Rafał Walendzik, Managing Director KraftHeinz w Polsce.
Jak to działa? Aby dołączyć do programu, wystarczy zalogować się na stronie www.club57.pl
i wypełnić formularz rejestracyjny. Każdy uczestnik programu, kupując produkty firmy Kraft Heinz Company i wprowadzając na platformę faktury z zakupów, otrzymuje 5% wartości faktury na kartę pre-paid lub 10% w postaci gratisowych produktów Heinz. Ponadto uczestnicy programu mają nieograniczony dostęp do porad specjalistów z zakresu prawa, podatków, marketingu i reklamy, przedstawionych w formie artykułów. W ramach programu organizowane będą również gry i konkursy, w których do wygrania będą działania komunikacyjne dla lokalu m.in. pozycjonowanie w Google czy reklamę OOH widoczną przez miesiąc w mieście, w którym znajduje się lokal gastronomiczny.
Wszelkie szczegóły dotyczące programu dostępne są na stronie www.club57.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.