Heinz Yellow Mustard na światowy dzień musztardy
Kultowa marka Heinz, niekwestionowany ekspert od sosów ze 150-letnią historią
i tradycją, przedstawia kolejny produkt w swoim portfolio – Heinz Yellow Mustard.
Jako że 6 sierpnia jest Światowym Dniem Musztardy, mamy doskonałą okazję, by poznać kilka faktów dotyczących tej intensywnie żółtej przyprawy rodem z USA, która wreszcie będzie powszechnie dostępna w polskich sklepach. I to w dwóch odmianach!
Musztarda dumnie towarzyszy ketchupowi na naszych stołach od wielu lat. Zazwyczaj wykorzystywana jest jako pojedynczy dodatek do potraw, lecz wiele osób docenia jej wyrazisty smak także w sosach sałatkowych czy marynatach. Holendrzy tak bardzo ją pokochali,
że stworzyli nawet zupę musztardową! A komu zawdzięczamy popularny dziś produkt z ziaren gorczycy? Rzymianom, a dokładnie Pliniuszowi Starszemu, okrzykniętemu ojcem musztardy. Wyjątkowo długa historia produktu sprawiła, że doczekał się on swojego muzeum. Miłośnicy musztardy z pewnością powinni odwiedzić Mount Horeb w stanie Wisconsin w USA, gdzie czekają na nich sosy produkowane w blisko 60 krajach świata. To dzięki kustoszowi tego muzeum od 1991 roku 6 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Musztardy.
Mimo rzymskiego rodowodu musztarda przez setki lat ewoluowała na całym świecie, dzięki czemu możemy cieszyć się jej różnymi rodzajami. Jedną z najbardziej wyróżniających się odmian jest ta znana z hollywoodzkich filmów – musztarda amerykańska. Ta klasyka wyróżnia się przede wszystkim wyrazistym żółtym kolorem, powstałym dzięki połączeniu białych ziaren gorczycy oraz kurkumy, lecz także kremową konsystencją oraz łagodnym, lekko słodkawym smakiem.
Jeśli szukacie właśnie takiego produktu, Heinz Yellow Mustard „New York DELI STYLE” jest już powszechnie dostępna w polskich sklepach! Heinz stworzył ją w dwóch wariantach: klasycznym oraz miodowym, który idealnie podkreśli i wydobędzie smak każdego dania. Dlatego warto wykorzystywać ją zarówno formie dodatku, np. do hot-doga lub burgera, jak również jako bazę do sosów, marynat, lecz także jako przyprawę do potraw jednogarnkowych. Heinz Yellow Mustard wyróżnia także oryginalne opakowanie – w przeciwieństwie do większości musztard widocznych na sklepowych półkach, jest dostępna wygodnej, nietłukącej się butelce, stojącej korkiem do dołu. Dzięki temu świetnie sprawdzi się na grillu czy przy ognisku, gdzie można ją z łatwością wycisnąć i nałożyć bez pomocy łyżeczki.
Co ważne, Heinz Yellow Mustard nie zawiera sztucznych dodatków w postaci konserwantów, wzmacniaczy smaków, barwników czy aromatów. Wyjątkowa receptura oraz prosty skład są podstawą wizji Henry’ego Heinz oraz jego motto, by zwyczajne rzeczy smakowały nam nadzwyczajnie pysznie.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.