Komunikaty PR

Heinz Yellow Mustard na światowy dzień musztardy

2020-08-06  |  14:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Kultowa marka Heinz, niekwestionowany ekspert od sosów ze 150-letnią historią
i tradycją, przedstawia kolejny produkt w swoim portfolio – Heinz Yellow Mustard.
Jako że 6 sierpnia jest Światowym Dniem Musztardy, mamy doskonałą okazję, by poznać kilka faktów dotyczących tej intensywnie żółtej przyprawy rodem z USA, która wreszcie będzie powszechnie dostępna w polskich sklepach. I to w dwóch odmianach!

Musztarda dumnie towarzyszy ketchupowi na naszych stołach od wielu lat. Zazwyczaj wykorzystywana jest jako pojedynczy dodatek do potraw, lecz wiele osób docenia jej wyrazisty smak także w sosach sałatkowych czy marynatach. Holendrzy tak bardzo ją pokochali,
że stworzyli nawet zupę musztardową! A komu zawdzięczamy popularny dziś produkt z ziaren gorczycy? Rzymianom, a dokładnie Pliniuszowi Starszemu, okrzykniętemu ojcem musztardy. Wyjątkowo długa historia produktu sprawiła, że doczekał się on swojego muzeum. Miłośnicy musztardy z pewnością powinni odwiedzić Mount Horeb w stanie Wisconsin w USA, gdzie czekają na nich sosy produkowane w blisko 60 krajach świata. To dzięki kustoszowi tego muzeum od 1991 roku 6 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Musztardy.

Mimo rzymskiego rodowodu musztarda przez setki lat ewoluowała na całym świecie, dzięki czemu możemy cieszyć się jej różnymi rodzajami. Jedną z najbardziej wyróżniających się odmian jest ta znana z hollywoodzkich filmów – musztarda amerykańska. Ta klasyka wyróżnia się przede wszystkim wyrazistym żółtym kolorem, powstałym dzięki połączeniu białych ziaren gorczycy oraz kurkumy, lecz także kremową konsystencją oraz łagodnym, lekko słodkawym smakiem.

Jeśli szukacie właśnie takiego produktu, Heinz Yellow MustardNew York DELI STYLE” jest już powszechnie dostępna w polskich sklepach! Heinz stworzył ją w dwóch wariantach: klasycznym oraz miodowym, który idealnie podkreśli i wydobędzie smak każdego dania. Dlatego warto wykorzystywać ją zarówno formie dodatku, np. do hot-doga lub burgera, jak również jako bazę do sosów, marynat, lecz także jako przyprawę do potraw jednogarnkowych. Heinz Yellow Mustard wyróżnia także oryginalne opakowanie – w przeciwieństwie do większości musztard widocznych na sklepowych półkach, jest dostępna wygodnej, nietłukącej się butelce, stojącej korkiem do dołu. Dzięki temu świetnie sprawdzi się na grillu czy przy ognisku, gdzie można ją z łatwością wycisnąć i nałożyć bez pomocy łyżeczki.

Co ważne, Heinz Yellow Mustard nie zawiera sztucznych dodatków w postaci konserwantów, wzmacniaczy smaków, barwników czy aromatów. Wyjątkowa receptura oraz prosty skład są podstawą wizji Henry’ego Heinz oraz jego motto, by zwyczajne rzeczy smakowały nam nadzwyczajnie pysznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:00

Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję

Oliwki krojone czarne OLE! to jedna z najsmaczniejszych propozycji kuchni śródziemnomorskiej w formie cienkich, gotowych do użycia paseczków. Ta aromatyczna przekąska inspiruje do
Żywienie Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii „Now it s your m
2024-04-19 | 16:45

Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii „Now it's your m

Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują owocną współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych podają piłkę jeszcze dalej w
Żywienie Śniadaniowe inspiracje z Majonezem Kieleckim w roli głównej
2024-04-19 | 01:00

Śniadaniowe inspiracje z Majonezem Kieleckim w roli głównej

24 kwietnia obchodzimy Europejski Dzień Śniadania, który ma przypominać nam o tym, jak ważny jest to posiłek. Hasłem tego święta, ustanowionego w 2012 r. jest „Znajdź czas na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.