Komunikaty PR

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

2024-12-19  |  11:27
Biuro prasowe

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień.                        

Herbapol-Lublin już od 75 lat tworzy produkty oparte na składnikach pochodzących z natury - ziołach i owocach. Za firmą stoi więc niekwestionowane dziedzictwo, w postaci wiedzy i doświadczenia, a także zaufanie kilku już pokoleń konsumentów. – Autentyczność i naturalność – to kluczowe wyróżniki Herbapolu – mówi Anna Sambor, Dyrektor ds. Marketingu w Herbapol-Lublin S.A. – Jesteśmy dumni nie tylko z ogromnej rozpoznawalności naszej marki – zna ją 89% konsumentów, ale i więzi, którą udało nam się z nimi zbudować. Produkty Herbapolu towarzyszą im w ich codzienności, dostarczając nie tylko przyjemności i pysznego smaku, ale też budując poczucie bliskości z naturą, z której czerpiemy nasze surowce. Nasza marka, czerpiąc z tradycji, jest jednocześnie niezwykle innowacyjna, wyrazista i idealnie osadzona we współczesności. Nie tylko znamy najnowsze trendy, ale niejednokrotnie je wyprzedzamy, odpowiadając na potrzeby młodego, aktywnego konsumenta. Właśnie na tym przekazie zbudowaliśmy naszą nową platformę komunikacji „Herbapol. We współpracy z naturą.”

Pierwszą odsłoną tej platformy jest rozpoczęta właśnie kampania telewizyjna produktów dżemowych Herbapol. Przygotowany spot w dynamiczny, inspirujący sposób akcentuje pochodzenie składników, z których powstają dżemy Herbapol, a także wygodę i możliwości ich użycia na co dzień. Dżemy, konfitury i powidła Herbapolu to produkty z polskich, także regionalnych owoców, od marki, która jest synonimem jakości i zaufania. Niepowtarzalny smak, brak zbędnych dodatków i unikalność poszczególnych wariantów to gwarancja prawdziwej przyjemności z jedzenia. 

Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-17 | 14:30

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć

Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Transport

SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.