Komunikaty PR

Herbatki ziołowe Zioła Mnicha w ofercie Herbapol – zdrowie zawarte w naturze

2020-10-19  |  12:00
Biuro prasowe

Zioła – naturalne bogactwo. Kiedyś skrzętnie uprawiane przez nasze babcie, dzisiaj równie chętnie po nie sięgamy dzięki ich unikatowemu smakowi. Właśnie z uwagi na to zapotrzebowanie konsumentów, w portfolio Herbapolu można znaleźć wiele herbatek ziołowych. Warto zwrócić uwagę na linię Zioła Mnicha, która powstała w wyniku połączenia wiedzy i długoletniego doświadczenia.

Herbatki ziołowe to odpowiedź na potrzeby współczesnych osób, dbających o stan swojego organizmu. W ich składzie znajdziemy specjalne mieszanki ziół, owoców i herbat, stworzone w trosce o zdrowie klientów marki Herbapol. Linia Zioła Mnicha to specjalnie dobrane składniki, naturalne kompozycje i polska receptura. To także szeroki wybór produktów – każdy konsument znajdzie odpowiednią herbatkę w zależności od swoich potrzeb.

W skład linii wchodzą herbatki takie jak:

  • „NA ODCHUDZANIE - W trosce o sylwetkę” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga metabolizm i spalanie tłuszczów, ułatwiając tym samym utrzymanie prawidłowej masy ciała.
  • „NA TRAWIENIE - W trosce o pracę jelit” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspiera przewód pokarmowy, wspomaga prawidłowe trawienie i pracę jelit.
  • „NA CHOLESTEROL – W trosce o serce” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi i prawidłową pracę serca.
  •  „NA CUKIER - W trosce o poziom cukru” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cukru we krwi.
  •  „NA OCZYSZCZANIE - W trosce o nerki” – która dzięki zawartym w niej składnikom korzystnie wpływa na funkcje eliminacyjne organizmu, szczególnie na usuwanie nadmiaru wody oraz zbędnych produktów przemiany materii z organizmu.
  • „NA CIŚNIENIE - W trosce o krążenie” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi i pracę serca, a także przyczynia się do spokojnego snu oraz psychicznego i fizycznego dobrego samopoczucia.

Herbatki ziołowe z linii Zioła Mnicha zawierają cenne składniki, takie jak m.in.: liść karczocha, owoc głogu, liść morwy białej, korzeń mniszka lekarskiego, len, ziele krwawnika. Składniki te wykazują dobroczynnie działanie na organizm.

Produkty z serii Zioła Mnicha są dostępne w sklepach stacjonarnych i na https://e-herbapol.com.pl/herbaty/herbaty-ziolowe/ziola-mnicha.

We wrześniu prowadzona była kampania promująca markę Zioła Mnicha. Jej celem jest budowanie świadomości marki wśród konsumentów oraz utrwalanie wizerunku Ziół Mnicha jako marki eksperckiej, doświadczonej i godnej zaufania. Kampania obejmuje takie media jak: YouTube, IPLA, Player, TVP VOD, a także magazyny kolorowe (Poradnik 50+, Przepis na Zdrowie, Życie na Gorąco, Twoje Imperium).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.