Komunikaty PR

Hot Bekon Dog w stylu amerykańskim zawita z zimowymi nowościami na Circle K

2023-12-19  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.07 MB )

Z okazji sezonu zimowego sieć Circle K przygotowała nowe pozycje w swojej ofercie gastronomicznej. Jeszcze przed Świętami fani popularnej przekąski będą mogli spróbować Hot Bekon Doga w stylu amerykańskim, w otwartej bułce wraz z kiełbaską owiniętą boczkiem. To nie koniec nowości, bo na stacjach sieci pojawi się również zimowy syrop do kawy „Winter Spice” oraz przekąski idealne dla wszystkich miłośników świątecznych wypieków: ciastko nugatowe oraz warkocz klonowy.

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Aby umilić świąteczne przygotowania, Circle K wprowadziła nowe propozycje przekąsek i słodkości, które są już dostępne na stacjach sieci. To również okres, w którym rozpoczynają się pierwsze powroty do domu lub wyjazdy do rodziny, aby wspólnie spędzić ten magiczny czas. Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Circle K[1], co trzeci Polak w trakcie podróży zatrzymuje się na krótką przerwę, by odpocząć i zjeść coś pysznego, a blisko połowa z nich sięga po zestawy składające się z przekąski i napoju. Na stacjach Circle K jest już dostępna chrupiąca nowość – Hot Bekon Dog w stylu amerykańskim, czyli zgrillowana wieprzowa kiełbaska owinięta soczystym wędzonym bekonem, serwowana w otwartej bułce w towarzystwie chrupiącej, prażonej cebulki i ulubionego sosu. To nowy wariant kultowej przekąski, po którą sięga aż 67%[2] klientów.

To niejedyna nowość, która pojawi się w ofercie na stacjach Circle K. Kolejną jest zimowy syrop do kawy „Winter Spice”, nasycony rozgrzewającym imbirem i goździkami z dodatkiem słodkiego cynamonu, który z pewnością przypadnie do gustu niejednemu wielbicielowi aromatycznych kaw z wyczuwalną nutką smakową. Kanadyjska sieć przygotowała również świąteczne propozycje dla wszystkich fanów słodkości. Z pewnością ciężko przejść obojętnie obok nugatowego ciastka czy warkocza klonowego, których aromatyczny zapach unosi się w powietrzu. Nowości z oferty gastronomicznej na stacjach Circle K z pewnością umilą świąteczne wyjazdy.

Warto pamiętać, że posiadacze karty programu lojalnościowego EXTRA, kupując dowolnego Hot Doga lub kawę, także z własnym kubkiem, mogą zaoszczędzić 1 zł. To nie koniec stałych rabatów dla klubowiczów – po zebraniu 100l zatankowanego paliwa na swoim koncie można odebrać voucher z rabatem 50% na zakup dowolnego Hot Doga czy kawy, w tym również wspomnianej nowości. Ponadto każda zakupiona kawa w okresie zimowym do 14 lutego 2024 r. ma „moc pomagania”. Circle K przekaże 10% zysku ze sprzedaży kawy z kartą EXTRA na rzecz wsparcia telefonu zaufania 116 111 Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

– Stale urozmaicamy naszą ofertę i poszukujemy nowości, aby klienci mogli testować różne smaki. Nasz nowy Hot Bekon Dog, „do schrupania na boczku”, jak mówimy w haśle promującym ten produkt, jest unikatem na rynku. Jako jedyna sieć stacji paliw serwujemy kiełbaski do Hot Dogów opiekane na płaskim grillu, regularnie i starannie obracane, dzięki czemu są równomiernie opieczone i chrupiące, zachowując jednocześnie soczystość. Sezon zimowy w naszej ofercie obfituje również w nowości kojarzące się z atmosferą Świąt Bożego Narodzenia. Do nich z pewnością można zaliczyć nowe wypieki: ciastko nugatowe i warkocz klonowy. Mamy nadzieję, że nasze przekąski i aromatyczne kawy niejednej osobie kojarzą się z powrotami do domu rodzinnego - nie tylko na Święta – podsumowuje Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.

Więcej informacji o nowościach na stacjach Circle K można znaleźć na stronie: https://www.circlek.pl/hot-bekon-dog.

 


[1] Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research w listopadzie 2023 r. w formie wywiadów online na zlecenie Circle K na reprezentatywnej próbie pełnoletnich Polek i Polaków.

[2] Wyniki badania przeprowadzonego przez Circle K w 2022 r.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.