Komunikaty PR

Idealne zwieńczenie deseru!

2021-06-18  |  17:00
Biuro prasowe

Sosy Terravita doskonale sprawdzą się do różnorodnych deserów – lodów, ciast i innych słodkości. Ich dużym atutem są poręczne opakowania w postaci saszetek – to porcja „w sam raz na raz”! Są dostępne w trzech najbardziej popularnych i uniwersalnych wersjach – o smaku czekoladowym, truskawkowym i słony karmel. To niezwykle prosty i szybki sposób, by apetycznie ozdobić deser.

Jedzenie powinno być przyjemnością dla zmysłów - nie tylko zaspokajać nasze kulinarne gusta, ale też cieszyć nasze oczy. Pięknie zaserwowane, pomysłowo ozdobione dania będą smakować jeszcze lepiej. Zamawiając w kawiarniach desery – czy to lodowe, czy też inne serwowane w pucharkach bądź wypieki, często zachwycamy się efektowną formą podania. Tak apetycznie wyglądające słodkości możemy też zaserwować w domu – i nie wymaga to wiele pracy, ani wysiłku!

Podstawą do dekoracji deseru są z pewnością słodkie sosy. Te oferowane przez Terravitę mają wiele zalet. Przede wszystkim stanowią perfekcyjne dopełnienie smaku i efektowną dekorację. Dzięki wygodnemu opakowaniu w formie jednorazowej saszetki, przy każdej okazji możemy wybrać taki rodzaj, na który mamy największą ochotę. Z wykorzystaniem tych sosów, każdy członek rodziny może stworzyć własną, autorską kompozycję deseru – taką, jaką lubi najbardziej!

Sosy Terravita w saszetkach to trzy najbardziej popularne smaki: truskawkowy – dla wielbicieli soczyście owocowych smakołyków, czekoladowy – dla fanów czekoladowej przyjemności oraz słony karmel – dla tych, którzy lubią słodki smak oryginalnie przełamany słonymi nutami. Sosy są odpowiednio gęste i dobrze się rozprowadzają.

Sosy Terravita mają wiele możliwości zastosowania. Będą idealnym dodatkiem do deserów lodowych, a efektu dopełnią świeże owoce, kawałki czekolady, posiekane orzechy, pokruszone bezy lub ciasteczka. Świetnie sprawdzą się do dekoracji ciast – serników (także tych na zimno), szarlotek i wielu innych wypieków. Można ich używać również do naleśników, gofrów czy racuchów. A najprostszym, najszybszym i pysznym letnim deserem będą sezonowe owoce polane ulubionym sosem Terravita! Taka kompozycja to idealny pomysł na upalne dni.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe
2024-07-25 | 15:30

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.