Idealne zwieńczenie deseru!
Sosy Terravita doskonale sprawdzą się do różnorodnych deserów – lodów, ciast i innych słodkości. Ich dużym atutem są poręczne opakowania w postaci saszetek – to porcja „w sam raz na raz”! Są dostępne w trzech najbardziej popularnych i uniwersalnych wersjach – o smaku czekoladowym, truskawkowym i słony karmel. To niezwykle prosty i szybki sposób, by apetycznie ozdobić deser.
Jedzenie powinno być przyjemnością dla zmysłów - nie tylko zaspokajać nasze kulinarne gusta, ale też cieszyć nasze oczy. Pięknie zaserwowane, pomysłowo ozdobione dania będą smakować jeszcze lepiej. Zamawiając w kawiarniach desery – czy to lodowe, czy też inne serwowane w pucharkach bądź wypieki, często zachwycamy się efektowną formą podania. Tak apetycznie wyglądające słodkości możemy też zaserwować w domu – i nie wymaga to wiele pracy, ani wysiłku!
Podstawą do dekoracji deseru są z pewnością słodkie sosy. Te oferowane przez Terravitę mają wiele zalet. Przede wszystkim stanowią perfekcyjne dopełnienie smaku i efektowną dekorację. Dzięki wygodnemu opakowaniu w formie jednorazowej saszetki, przy każdej okazji możemy wybrać taki rodzaj, na który mamy największą ochotę. Z wykorzystaniem tych sosów, każdy członek rodziny może stworzyć własną, autorską kompozycję deseru – taką, jaką lubi najbardziej!
Sosy Terravita w saszetkach to trzy najbardziej popularne smaki: truskawkowy – dla wielbicieli soczyście owocowych smakołyków, czekoladowy – dla fanów czekoladowej przyjemności oraz słony karmel – dla tych, którzy lubią słodki smak oryginalnie przełamany słonymi nutami. Sosy są odpowiednio gęste i dobrze się rozprowadzają.
Sosy Terravita mają wiele możliwości zastosowania. Będą idealnym dodatkiem do deserów lodowych, a efektu dopełnią świeże owoce, kawałki czekolady, posiekane orzechy, pokruszone bezy lub ciasteczka. Świetnie sprawdzą się do dekoracji ciast – serników (także tych na zimno), szarlotek i wielu innych wypieków. Można ich używać również do naleśników, gofrów czy racuchów. A najprostszym, najszybszym i pysznym letnim deserem będą sezonowe owoce polane ulubionym sosem Terravita! Taka kompozycja to idealny pomysł na upalne dni.
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.