Innowacyjne NOWOŚCI OLE! – VEGE przekąska TAKE&GO w wygodnych saszetkach

Tego jeszcze nie było! OLE! nie zwalnia tempa i w 2021 roku proponuje trzy innowacyjne produkty w wygodnych saszetkach. Moc nowości i siła niebanalności dla miłośników warzywnych przekąsek – zielone oliwki oraz suszone pomidory BEZ ZALEWY w formule VEGE SNACK TAKE&GO. Tak prosto i smacznie jeszcze nie było.
Prawdziwa VEGE rewolucja – OLE! Snack TAKE&GO przekąska VEGE
Te wygodne saszetki kryją w sobie pełnię smaków i aromatów prosto z regionu basenu Morza Śródziemnego. Przekąska dla wszystkich, którzy cenią swój czas i szukają gotowych rozwiązań
TU I TERAZ. OLE! proponuje produkt, które nadążają za współczesnym tempem życia, które można zabrać w dowolne miejsce, cieszyć się ich smakiem przy dowolnej okazji i zamknąć opakowanie, jeśli nie zjemy wszystkich snacków od razu po otwarciu.
OLE! – przekąski otulone aromatem – nowi towarzysze Twojego dnia
Wśród wprowadzonych nowości dostępne są zielone oliwki w wersji z aromatyczną bazylią lub na ostro z chili oraz suszone na słońcu pomidory OLE! To przekąski GOTOWE DO SPOŻYCIA,
bez zalewy! Nie musisz mieć ze sobą nic więcej! Cała magia ukryta jest innowacyjnej saszetce, dzięki której Twoje oliwki lub suszone pomidory zawsze będą na wyciągnięcie ręki.
Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, wyjątkowym smakiem snaków TAKE&GO możemy delektować się nawet po ponownym otwarciu opakowania. Saszetki sprawdzą się doskonale w podróży, podczas filmowego wieczoru, na imprezie, pikniku, w szkole czy pracy!
Dla tych, którzy nie zwalniają tempa – radość i smak ekscytujących chwil!
NOWYMI propozycjami OLE! zabiera wszystkich w niezwykłą kulinarną podróż, ukrytą w zwykłej codzienności, magii chwil. Niepowtarzalny śródziemnomorski smak zamknięty w wygodnej saszetce na zwykłe i niezwykłe okazje. Po prostu TAKE&GO. Radość i smak ekscytujących chwil
– na wyciągnięcie ręki. OLE! Snack TAKE&GO, jesz gdzie i kiedy tylko chcesz.
Poznaj magiczny śródziemnomorski klimat, który kryją w sobie innowacyjne produkty OLE! Wejdź do tego niezwykłego świata wypełnionego słońcem, aromatem i nieskończoną ilością kulinarnych inspiracji!
Więcej na: www.wole-ole.pl
__________________________________
OLE! Snack TAKE&GO VEGE przekąska
Pomidory suszone na słońcu bez zalewy OLE! 100g, cena około: 8 zł
Oliwki zielone bez zalewy z bazylią OLE! 70g, cena około: 6 zł
Oliwki zielone bez zalewy z chili OLE! 70g, cena około: 6 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.