Intensywnie owocowa przyjemność – na zimno lub na gorąco
Tango z Mango, Leśne co Nieco i Idziemy na Jagody – każda z tych nowości stanowi unikalną kompozycję, która równie doskonale sprawdzi się podczas upalnych, letnich dni i chłodniejszych wieczorów. 75 lat doświadczenia marki Herbapol w połączeniu z nowoczesną technologią pozwoliło stworzyć te wyjątkowe produkty, które każdej chwili dodadzą więcej przyjemności.
To właśnie poczucie przyjemności jest jednym z powodów, dla których sięgamy po herbatki owocowe. Nie tylko gaszą one pragnienie, ale też pozwalają na chwilę relaksu czy poczucie się lepiej ze sobą. Dla wielu z nas to ulubione „moje 5 minut” w ciągu dnia. Oczywiście liczy się też pyszny smak, dlatego często poszukujemy nowych kompozycji, które nas zaskoczą i zachwycą. Ważne jest ponadto, aby ulubionymi napojami móc cieszyć się zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu, a w takim wypadku nie ma chyba wygodniejszego rozwiązania, niż herbatka w saszetce – i to taka, którą można przygotować i na zimno, i na gorąco.
Wszystkie te atuty łączą w sobie nowe, intensywnie owocowe herbatki Herbapol. To nie tylko unikalne zestawienia smakowe, ale także specjalna receptura, umożliwiająca przygotowanie ich zarówno na ciepło, jak i na zimno. Owocowy susz zalany gorącą wodą tworzy rozgrzewający, intensywnie owocowy napar – doskonały na chłodne dni, zaś w połączeniu z wodą zimną daje przyjemnie orzeźwiający napój – idealny na upały. Każda saszetka ma wygodną zawieszkę, która ułatwia przygotowanie herbatki: wystarczy zawiesić ją w filiżance, kubku czy bidonie, zalać wodą i rozkoszować się smakiem i aromatem przy każdym łyku. Te herbatki można zabrać ze sobą na spacer, przygotować z nich dużą porcję napoju na garden party, czy też przyjemnie rozgrzać się przy ulubionej książce lub filmie.
A jak smakują nowości Herbapolu? Tango z Mango jest jak zaproszenie do rajskiego ogrodu, w którym w rządzą pyszne truskawki i mango. To must-have dla amatorów egzotycznych smaków i zapachów. Leśne co Nieco to natomiast czysta przyjemność owocowo-ziołowego połączenia. W tym wariancie duet stanowią dary lasu, czyli poziomka i dzika jeżyna. Natomiast w herbatce Idziemy na Jagody głęboki aromat jagód spleciony został z delikatną słodyczą figi. To prawdziwa eksplozja smaków, która rozpieszcza zmysły.
Warto odkryć czarującą moc intensywnych, owocowych aromatów i zanurzyć się w wirze smaków z Herbapolem!

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.